F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2015
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2015
Klasyfikacje generalne 2015
Statystyki z sezonu 2015

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Marina Bay.
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 201520 września
Marina Bay Street Circuit
Długość toru: 5,065 km
Liczba okrążeń: 61
Pełny dystans: 308,828 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:42,841 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:48,574 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013
Największa średnia prędkość wyścigu:
155,361 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.5S. VettelFerrari SF15-T31:46,017411:44,743311:43,885613
2.3D. RicciardoRed Bull RB1141:46,166741:45,291321:44,428616
3.7K. RaikkonenFerrari SF15-T81:46,467731:45,140331:44,667616
4.26D. KwiatRed Bull RB1111:45,340521:44,979341:44,745614
5.44L. HamiltonMercedes F1 W06 Hybrid21:45,765561:45,650551:45,300515
6.6N. RosbergMercedes F1 W06 Hybrid51:46,201571:45,653561:45,415616
7.77V. BottasWilliams FW3761:46,2317101:45,887671:45,676619
8.33M. VerstappenToro Rosso STR1091:46,483651:45,635681:45,798315
9.19F. MassaWilliams FW37141:46,879781:45,701591:46,077618
10.8R. GrosjeanLotus E23 Hybrid131:46,860691:45,8055101:46,413617
11.27N. HulkenbergForce India VJM08121:46,6695111:46,3056---11
12.14F. AlonsoMcLaren MP4-30111:46,6005121:46,3286---11
13.11S. PerezForce India VJM08101:46,5766131:46,3856---12
14.55C. SainzToro Rosso STR1071:46,4657141:46,8945---12
15.22J. ButtonMcLaren MP4-30151:46,8915151:47,0196---11
16.12F. NasrSauber C34161:46,9657------7
17.9M. EricssonSauber C34171:47,0885------5
18.13P. MaldonadoLotus E23 Hybrid181:47,3235------5
19.28W. StevensMarussia MR03B191:51,0217------7
20.53A. RossiMarussia MR03B201:51,5237------7
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Ferrari SF15-T) - 1:43,885 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:52,714
 kara cofnięcia o 5 miejsc na starcie za wymianę skrzyni biegów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
MairJ23, 19.09.2015 19:16[!]
@Michal2_F1 ooops te 95F to najwyzsza temperatura jutro a przeciez wyscig jest w nocy :) my bad :P
step07, 19.09.2015 19:24[!]
@Kamikadze2000 pod publikę? Jakbyś czytał moje starsze posty to byś wiedział, że ja akurat lubię Vettela i cieszę się szczerze z jego sukcesu tak samo jak i jutro życzę zwycięstwa. Oczywiście nieco bardziej wolałbym Hamiltona na P1 ale "tym złomem" nie ma jutro szans na triumf :-D
MairJ23, 19.09.2015 19:25[!]
haha ale mnie niektore wypowiedzi rozbawily - Jutrzejsze zwyciestwo Sebastiana nic nie warte ? oczywiscie o ile wygra czego mu z calego serca zycze tak jak w Monza 2008 po kwalifikacjach
To ze liczy sie sprzet w F1. Oczywiscie - Senna uciekal z Tolemana, Michael z Benettona czy Sebastian z STR. Kazdy chce jezdzic jak najlepszym sprzetem a przeciez F1 to juz od dawna jest budowanie wlasnego samochodu a co za tym idzie roznice w ich osiagach. Bylibyscie glupcami myslac ze sprzet sie nie liczy.
To tak jak mowienie ze nie ma ewolucji.... to ze ktos w nia nei wierzy nie znaczy ze jej nie ma. To ze sie nie zgadzasz z tym ze sprzet odgrywa duza role w F1 nie znaczy ze sie to zmieni - zawsze tak bylo i bedzie. Jak si eto komus nie podoba to proponuje zmiane dyscypliny sportu gdzie sprzet sie nie liczy wcale. Jak np plywanie :) - bo ile technologii mozna wsadzic w gacie ? :)
magiel666, 19.09.2015 20:59[!]
Cytat MairJ23 :
Jak np plywanie :) - bo ile technologii mozna wsadzic w gacie ? :)

Toś Pan trafił jak kulą w płot. Kilka sezonów temu pływacy nagle zaczęli hurtowo bić rekordy. Jeden za drugim padały wyśrubowane do granic możliwości "bastiony". Szybko połapano się, że to zasługa nie tylko katorżniczego treningu ale również ... gaci! Pływacy zaczęli nosić przykrywające całe ciało syntetyczne "skóry rekina". Obecnie ubiór zawodników podlega bardzo restrykcyjnym przepisom odnośnie tkaniny oraz jego powierzchni (długość nogawek, ile powyżej pasa itp.)
MairJ23, 19.09.2015 21:11[!]
@magiel666 rozumiem ze mialo to miejsce I rozumiem ze ktos predzej czy pozniej by to wypunktowal...I jak widac nawet w plywaniu liczy sie sprzet ;) Zgadzam sie z toba w 100%
bartoszcze, 19.09.2015 21:13[!]
Jej. Jaka śmieszna dyskusja o ciśnieniach. Ciśnienia Pirelli podwyższyło - uwaga - na Monzy, nie w Singapurze.
Mr President, 19.09.2015 21:50[!]
@bartoszcze
Na tym torze zakres ciśnień narzucony przez Pirelli jest inny niż na Monzy i podobno niektóre zespoły nalegały, by go skorygować. Wolff powiedział, że nie są w stanie wyciągnąć odpowiedniej przyczepności z opon, więc najwyraźniej trop jest właściwy. Ważne, że ta rzeczywiście niezbyt uczciwa zmiana zasad w trakcie gry przyniosła taki skutek, że mistrzostwa mogą stać się ciekawsze.
paymey852, 19.09.2015 23:58[!]
@Mr President
Cytat Mr President :
Ważne, że ta rzeczywiście niezbyt uczciwa zmiana zasad w trakcie gry przyniosła taki skutek, że mistrzostwa mogą stać się ciekawsze.


problem w tym że od Pirelli oczekuje się cudów.
Mają stworzyć opony wytrzymałe i jednocześnie niewytrzymałe.
Na Singapore jazda po tarkach jest bardzo nadużywana i jak kolejny raz ktoś złapał by kapcia to ...
hmm to ciekawe że Vettel na SPA był największą ofiarą produktu Pirelli a obecnie największym farciarzem

Gdyby Mercedesy do końca sezonu nie odnalazłby tempa to Vettel miałby szanse na majstra, 7 GP do końca czyli 7 dubletów ferrari i extra 4 punkty stracone przez HAMiltona i mamy ... nie, impossible

Cytat :
niezbyt uczciwa zmiana zasad
nie
to po prostu zbyt wielkie oczekiwania co do opon
jeśli na kapciu opony się przecinają to zwiększam ciśnienie a jak nie to pozwólcie mi zrobić pancerne gumy. proste
IV D
ROOK, 20.09.2015 00:32[!]
.    Nikt tu chyba jeszcze nie wspomniał o skrzyniach biegów, a przecież przy ograniczeniu zmian przekładni mogło to mieć kolosalne znaczenie dla wyniku Mercedesa.

.    i to tym bardziej, że w obecnej sytuacji Mercowi nie opłacało się naruszać wyników innych GP, byle tylko zyskać na specyficznym Singapurze. Za to konkurencja — przeciwnie. Ich jedyną szansą na medialny sukces było zaczaić się na najbardziej nietypowe GP.

.    Japonia pokaże sytuację.
marios76, 20.09.2015 06:46[!]
@ROOK Mam Cię tu znów zobaczyć, zwłaszcza, z bardzo celną uwagą. Myślę, że przełożenia mogli jjuż zmienic, ale faktycznie nie pod jeden wyścig. Na razie traktuje to jak wypadek przy pracy, zobaczymy tempo wyścigowe. Mercedes tego GP nie wygra, ale nie będzie miałstraty minute z okładem, jak wskazuje strata z PP. Na rzeczy może być kumulacja kilku czynników, bo bardzo blisko Mercedes od są np. Williams i Force India.
michal132, 20.09.2015 08:29[!]
hej

mam pytanie

będzie można gdzieś obejrzeć powtórkę wyścigu w internecie ?
bartoszcze, 20.09.2015 09:44[!]
@ROOK
Przełożeń nie zmienia się na jeden konkretny wyścig. Jeśli zmienili przełożenia, to pojadą na nich do końca sezonu.
Co natomiast interesujące (i potencjalnie istotne), to fakt, że tym razem Mercedesy miały najwyższe prędkości w speed trapie (co wcale nie jest dla nich typowe). W Monaco były w tym względzie w połowie stawki.
paymey852, 20.09.2015 09:50[!]
@ROOK przez skrzynie b. stracą może pozycje na starcie ale nie 1,5 s w Q3
Hamilton potwierdził że miał problemy z przyczepnością opon.
Mam nadzieje że ich problemy potrwają do końca sezonu a przynajmniej niech ich to spowolni bo już wystarczy tej nudy

Przełożenia można chyba tylko raz zmienić więc raczej żaden zespół nie ustawi ich pod jeden tor


@michal132 wysłałem linka na pw
michal132, 20.09.2015 10:17[!]
@paymey852

okey wielkie dzięki

Pozdrawiam :)
MairJ23, 20.09.2015 10:23[!]
4 rano u mnie...wyscig tuz tuz....dawno nie bylem tak podekscytowany przed wyscigiem jak dzis....
Cokolwiek to jest...opony, skrzynie, silniki, aero cxy nawet sam Bernie....mi sie podoba :)
Kamikadze2000, 20.09.2015 11:19[!]
@MairJ23 - głupcem jest ten, który uznaje, że to nie sprzet jest najważniejszym czynnikiem sukcesu. ;)

@step07 - tak, tak... niech ci bedzie... ;)
step07, 20.09.2015 11:29[!]
@Kamikadze2000 Dokładnie dlatego ubolewam, że tym razem tego nie przypomniałeś po raz n-ty. No cóż wyniki Ci się podobają to już zmieniłeś płytę.
No ok niech mi będzie, w sumie nie moja wina, że nie potrafisz czytać...
paymey852, 20.09.2015 11:31[!]
@Kamikadze2000
Tylko nie mów Rosbergowi bo bedzie chciał bolid Hamiltona
step07, 20.09.2015 11:36[!]
@paymey852 Haha dobre :-D Jeszcze 1,5 godz i miejmy nadzieję wielkie emocje.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca