F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2015
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2015
Klasyfikacje generalne 2015
Statystyki z sezonu 2015

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 201515 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes F1 W06 Hybrid1:12,070--16
2.6Nico RosbergMercedes F1 W06 Hybrid1:12,1930,1230,12319
3.5Sebastian VettelFerrari SF15-T1:12,7600,6900,56719
4.7Kimi RaikkonenFerrari SF15-T1:13,0961,0260,33620
5.77Valtteri BottasWilliams FW371:13,3351,2650,23925
6.27Nico HulkenbergForce India VJM081:13,3451,2750,01019
7.8Romain GrosjeanLotus E23 Hybrid1:13,4371,3670,09219
8.11Sergio PerezForce India VJM081:13,5061,4360,06918
9.13Pastor MaldonadoLotus E23 Hybrid1:13,5341,4640,02820
10.33Max VerstappenToro Rosso STR101:13,5481,4780,01421
11.3Daniel RicciardoRed Bull RB111:13,5721,5020,02423
12.19Felipe MassaWilliams FW371:13,7421,6720,17024
13.26Daniił KwiatRed Bull RB111:13,8291,7590,08717
14.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-301:13,8501,7800,02119
15.55Carlos SainzToro Rosso STR101:13,9591,8890,10923
16.9Marcus EricssonSauber C341:14,1852,1150,22623
17.12Felipe NasrSauber C341:14,2882,2180,10322
18.22Jenson ButtonMcLaren MP4-301:14,4452,3750,15717
19.28Will StevensMarussia MR03B1:16,6714,6012,22615
20.53Alexander RossiMarussia MR03B1:17,0594,9890,38815
107% najlepszego czasu: 1:17,115

Oczywiście w padoku Formuły 1 nie dało się nie odczuć dziś poważniejszej atmosfery po wczorajszych wydarzeniach w Paryżu. Wszyscy pracujący w F1, jak również fani na trybunach łączyli się w myślach z ofiarami ataków w stolicy Francji. Jednak na czas treningu wszyscy musieli ponownie się skupić, by jak najlepiej przygotować maszyny do kwalifikacji i jutrzejszego wyścigu.

Po nocnych opadach deszczu tor był wyczyszczony z całej gumy, jaką nanieśli wczoraj kierowcy na asfalt. Eksperci przewidywali, iż przyczepność będzie dzisiaj znacznie niższa i faktycznie tak było. Na całe szczęście trasa nie była mokra i każdy mógł wykonać swój plan. Pierwsze czasy padły ze strony ekipy Manora, jednak w związku z wspomnianym zmyciem gumy, czołowe zespoły czekały w garażach nieco dłużej.

Pierwsze miarodajne czasy za to wykręciło Ferrari, wskakując na czoło stawki. Vettel uzyskał wynik 1:14,062. Tymczasem na kółku wyjazdowym do problemów doszło w bolidzie Lewisa Hamiltona. Anglik powiadomił przez radio, że stracił kontrolę nad biegami. Okazało się, że usterka była jedynie elektroniczna i Anglik mógł po chwili wyjechać na tor, aczkolwiek w tym czasie na pierwszym miejscu pojawił się Rosberg, pokonując okrążenie Interlagos w czasie 1:13,753. Obecny mistrz świata poprawił ten wynik, ale Niemiec ponownie pojechał najszybciej, jadąc szybciej o kolejne 0,3 sekundy.

Hamilton zdecydowanie nie zaliczy trzeciego treningu do udanych. Anglik był sprawcą kolejnej przygody, gdy wypadł poza tor w 11. zakręcie. Tym samym już nic nie zmieniło się w kwestii przejazdów na pośredniej mieszance. Pierwszym zawodnikiem na miękkich oponach był Daniił Kwiat. Rosjaninowi udało się znacznie poprawić i wskoczył na trzecie miejsce, ze stratą 0,6 sekundy do Mercedesa. Co ciekawe, udało mu się jeszcze urwać 0,1 sekundy na kolejnym szybkim kółku.

Na miękkich oponach nieźle spisał się Ricciardo, który wskoczył na drugą lokatę ze stratą 0,2 sekundy do Rosberga. Jednakże prawdziwie mocne tempo zaprezentował obecny mistrz świata. Hamilton pojechał kółko w czasie 1:12,070. Jego zespołowy partner nie był w stanie odpowiedzieć na taki wynik i stracił nieco ponad 0,1 sekundy. Vettel pomimo ostatnich słów Laudy o zniwelowaniu straty mocy Ferrari, pojechał ze stratą 0,7 sekundy, co jednak wskazuje, iż Austriak nazbyt optymistycznie wypowiadał się o swoich rywalach.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 46°C
Temperatura powietrza: 27°C
Prędkość wiatru: 2,8 m/s
Wilgotność powietrza: 57%
Sucho

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca