F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2015
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2015
Klasyfikacje generalne 2015
Statystyki z sezonu 2015

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
Chinese Grand Prix 201512 kwietnia
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes F1 W06 Hybrid1:42,207--191,99931
2.6Nico RosbergMercedes F1 W06 Hybrid1:42,5650,3580,358191,32839
3.55Carlos SainzToro Rosso STR101:42,6520,4450,087191,16641
4.19Felipe MassaWilliams FW371:42,7330,5260,081191,01637
5.5Sebastian VettelFerrari SF15-T1:43,0180,8110,285190,48715
6.7Kimi RaikkonenFerrari SF15-T1:43,0250,8180,007190,47448
7.77Valtteri BottasWilliams FW371:43,0510,8440,026190,42637
8.8Romain GrosjeanLotus E23 Hybrid1:43,1340,9270,083190,27334
9.3Daniel RicciardoRed Bull RB111:43,2451,0380,111190,06846
10.11Sergio PerezForce India VJM081:43,5121,3050,267189,57844
11.13Pastor MaldonadoLotus E23 Hybrid1:43,6861,4790,174189,26037
12.12Felipe NasrSauber C341:43,6911,4840,005189,25146
13.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-301:43,7271,5200,036189,18541
14.33Max VerstappenToro Rosso STR101:43,8791,6720,152188,90846
15.9Marcus EricssonSauber C341:44,2031,9960,324188,32132
16.22Jenson ButtonMcLaren MP4-301:44,9902,7830,787186,90921
17.28Will StevensMarussia MR03B1:45,4143,2070,424186,15740
18.27Nico HulkenbergForce India VJM081:45,8433,6360,429185,4036
19.98Roberto MerhiMarussia MR03B1:45,9623,7550,119185,19543
20.26Daniił KwiatRed Bull RB111:46,2904,0830,328184,62313
107% najlepszego czasu: 1:49,361

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Satch, 12.04.2015 10:39[!]
Rosberg był znów drugi i się schował w wynikach ze wstydu :D
Kamikadze2000, 12.04.2015 11:01[!]
Cóż, rodzi nam się drugi Barrichello. ;) Blisko, ale zawsze z tyłu. Brakuje mu ikry do bycia tym najlepszym...
LH44fan, 12.04.2015 11:33[!]
Czyli Lewis zgarnął komplet w ten weekend. Najlepszy czas FP1, najlepszy czas FP2, najlepszy czas FP3, wygranie Q, wygranie wyścigu i najszybsze okrążenie. To jest jego czas.
zgf1, 12.04.2015 11:57[!]
@LH44fan
A raczej czas Mercedesa ;)
Kamikadze2000, 12.04.2015 12:05[!]
@zgf1 - dokładnie. ;) Hamilton, a wcześniej Vettel (przy całym szacunku dla nich, bo są klasowymi kierowcami) tylko wykorzystują to, co im dano. Teraz w McLarenie byłby dublowany. Tak wygląda rola kierowcy w F1 (ale nie tylko tu). ;) Szczerze mówiąc więcej szacunku mam do sukcesów Michaela - dlatego, że pracował z zespołem na ten sukces. Vettel i Hamilton tak na prawdę przyszli "na gotowe".
mr_bean2000, 12.04.2015 12:17[!]
Michael codziennie rano przychodzil z mlotkiem i przecinakiem do garazu. Sukcesywnie zbudowal najlepszy bolid.
Kamikadze2000, 12.04.2015 12:25[!]
Szkoda, że nie może wykorzystać teraz możliwości tego cuda. Bo bez wątpienia także pracował na obecny sukces.
zgf1, 12.04.2015 12:31[!]
Czasy MS byly zupelnie inne, inne samochody, wieksza moc, inne tory itp.
Kolejna sprawa to w jaki sposob MS jezdzil, przypomnijcie sobie poczatki 98r, ogromna przewage McLarena i np GP Argentyny... To byl prawdziwy MS.

A teraz Hamilton robi to co do niego nalezy, ma najmocniejszy samochod, caly pakiet. Tak masz racje, szkoda, ze MS nie ma teraz w stawce, tu tez na pewno przyczynil sie do sily Mercedesa, takiego teamu nie buduje sie w rok.
LH44fan, 12.04.2015 13:55[!]
Cytat :
Szczerze mówiąc więcej szacunku mam do sukcesów Michaela - dlatego, że pracował z zespołem na ten sukces. Vettel i Hamilton tak na prawdę przyszli "na gotowe".

O, masz nowego idola. A co Alonso ci się znudził? niedawno jeszcze się rozpływałeś, że tylko Alonso potrafił wygrywać w Ferrari.
A dla mnie najlepszy był Fangio, bo miał krótką karierę w porównaniu do innych wielokrotnych mistrzów, a jego średnia wygranych wyścigów to 40%, czyli wygrywał prawie co drugi wyścig. Do tego nie miał takiego komfortu psychologicznego jak Michael, bo wsiadając do bolidu liczył się z ryzykiem utraty życia.
Kamikadze2000, 12.04.2015 14:34[!]
@LH44fan - żałosny jesteś... ale wiesz o tym. ;) Nie wybiegam do czasów Fangio, bo nie mam prawa ich pamiętać. Ale Schumiego w akcji widziałem. Już nie chodzi o wygrywanie, ale oto, że z Ferrari zbudował ich potęgę. Teraz to samo ma szansę zrobić Vettel. W RBR przyszedł po prostu na gotowe, podobnie jak teraz Hamilton. Alonso? Oj chłopcze, chłopcze... ;] Pewnie nie pamiętasz, ale tak jak Schumi, tak też Campeon pracował na sukces Renault.
shaq, 12.04.2015 14:35[!]
Co tam mówicie. Rosberg nie zrobił ani jednego czasu na okrążeniu, a jednak zdobył te 18 pkt :D
zgf1, 12.04.2015 14:42[!]
@Kamikadze2000
W sumie racja, ale pamietasz jakim zlomem bylo Ferrari w 96r? Rozpadajace sie?
Vettel nie ma takiego zloma ;)


A Schumi nie liczyl sie z mozliwoscia utraty zycia?
Mysle, ze kazdy nawet w obecnej F1 liczy sie, zreszta niedawny wypadek pokazuje jakie czasem moga byc niebezpieczne sytuacje niby w bezpiecznej dzisiejszej F1.

Wracajac jeszcze do czasow Schumiego czy LH44fan pamietasz, ze np w 94r Schumi jezdzil juz w F1? Pamietasz GP San Marino?
SirKamil, 12.04.2015 15:23[!]
Cytat :
wieksza moc
Mniejsza.
LH44fan, 12.04.2015 15:50[!]
Tak Zqf1, ale nie z takim dużym ryzykiem. Na pewno po wypadku Senny Schumacher obawiał się, że też może go to spotkać, ale chodzi mi, że ryzyko śmierci nie było takie duże, jak w latach 50. Poczytaj o historii Formuły 1, to się dowiesz, że w latach 50 i 60 bardzo często zdarzały się śmiertelne wypadki i to nawet najlepszym. Ale co ty możesz wiedzieć...:)
Kamikadze2000 No chyba nie do końca tak było. Wujek Flavio i Pat Symonds wszystkim się zajęli a hiszpański młodzieniaszek dostał niezawodną i szybką zabawkę, którą trzeba przyznać wykorzystał.
Oczywiście jak wygrywa twój idol, to twierdzisz, że sam sobie to wyrobił, ale jak wygrywa ktoś kogo nie lubisz to tekst jest ten sam ''kierowca jest tylko egzekutorem fabryki'' Weź się zdecyduj w końcu.
Kamikadze2000, 12.04.2015 17:48[!]
@LH44fan - Alonso był tam od 2001 roku, Hamilton w Mercu pojawił się od 2013 roku. To różnica.
LH44fan, 12.04.2015 21:00[!]
W 2001 był w Minardi(wiem że był podopiecznym Flavio i Benettona) ale sądzisz, że 20 latek miał taki duży wpływ na zbudowanie mistrzowskiego teamu? Bo ja nie.
Kamikadze2000, 13.04.2015 11:42[!]
Rozwijał się wraz z zespołem, przyczynił się do tego, by stworzyć dobrze pracujący zespół. Merc dominuje dzięki rewolucji, a nie latom pracy nad sobą. Gdyby nie rewolucja, dalej nie byliby mistrzami świata. Oczywiście Renault też wykorzystało zakaz zmiany opon w 2005 roku, ale z roku na rok się rozwijali. I tu widzę różnicę. Hamilton przyszedł do zespołu, który miał już mistrzowski sprzęt rok później. Vettel to samo. Alonso musiał poczekać, tak jak Schumacher. Dlatego na pewno ich udział w rozwoju zespołu ku sukcesowi był większy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca