F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2016
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Niemiec
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2016
Klasyfikacje generalne 2016
Statystyki z sezonu 2016

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Mexico City.
Gran Premio de Mexico 201630 października
Autódromo Hermanos Rodríguez
Długość toru: 4,304 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,480 - Nico Rosberg (Mercedes), 2015
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:20,521 - Nico Rosberg (Mercedes), 2015
Największa średnia prędkość wyścigu:
178,732 km/h - Nico Rosberg (Mercedes), 2015
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes F1 W07 Hybrid1:20,914--34
2.5Sebastian VettelFerrari SF16-H1:20,9930,0790,07923
3.7Kimi RaikkonenFerrari SF16-H1:21,0720,1580,07919
4.11Sergio PerezForce India VJM091:21,2000,2860,12823
5.27Nico HulkenbergForce India VJM091:21,4090,4950,20923
6.77Valtteri BottasWilliams FW381:21,4470,5330,03834
7.6Nico RosbergMercedes F1 W07 Hybrid1:21,6730,7590,22632
8.3Daniel RicciardoRed Bull RB121:21,7270,8130,05427
9.19Felipe MassaWilliams FW381:21,8360,9220,10931
10.26Daniił KwiatToro Rosso STR111:22,2151,3010,37929
11.8Romain GrosjeanHaas VF-161:22,5001,5860,28521
12.55Carlos SainzToro Rosso STR111:22,5631,6490,06332
13.9Marcus EricssonSauber C351:22,7231,8090,16017
14.33Max VerstappenRed Bull RB121:22,8771,9630,15410
15.21Esteban GutierrezHaas VF-161:22,9101,9960,03323
16.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-311:23,0892,1750,17925
17.12Felipe NasrSauber C351:23,0892,1750,00012
18.22Jenson ButtonMcLaren MP4-311:23,3422,4280,25324
19.20Kevin MagnussenRenault R.S.161:23,5562,6420,21432
20.31Esteban OconManor MRT051:24,0833,1690,52730
21.30Jolyon PalmerRenault R.S.161:24,0973,1830,01435
22.94Pascal WehrleinManor MRT051:24,3503,4360,25328
107% najlepszego czasu: 1:26,578

Ledwo opadł kurz po walce w Austin, a Formuła 1 ponownie rusza do akcji. Tym razem udając się nieco na południe, do Meksyku. Ponownie nie sposób przejść obojętnie obok entuzjastycznych fanów, zwłaszcza w sekcji stadionowej.

Zawodnicy jednak kazali sobie nieco czekać, zanim zaczęły się typowe przejazdy. Praktycznie pierwsze 20 minut treningu to jedynie kółka instalacyjne. Nikt nie chciał być tym pierwszym, który oczyści niesamowicie brudną trasę. Powodowało to sporo uślizgów i niezwykle szybkie poprawy uzyskiwanych wyników.

Po kilku kółkach oczywiście na czele były Mercedesy. Na pierwszym miejscu meldował się Lewis Hamilton z czasem 1:21,633. Wykręcił go na miękkich oponach. Tymczasem po 30 minutach treningu doszło do przerwania jazd, ze względu na odłamki na torze. Przednie skrzydło w Sauberze Nasra rozpadło się na prostej, po tym jak wcześniej najechał głęboko na tarki. Na szczęście porządkowi dość szybko uporali się z wyczyszczeniem trasy i nad torem już po chwili znów powiewała zielona flaga.

Na trzecie miejsce w tym momencie sesji wskoczył Bottas, ze stratą zaledwie 0,7 sekundy do Hamiltona. To pokazywało jak szybko poprawiają się warunki na torze. Na półmetku szybko zjechać do garażu musiał Max Verstappen ze względu na mocno przegrzane hamulce, dymiące gdy się zatrzymał. Jak się później okazało doszło do stopienia niemal całej osłony tarcz, co zakończyło sesję Holendra.

Co ciekawe, swoje czasy poprawiał ciągle Hamilton, pomimo założecznia pośrednich opon. Anglik jako pierwszy zszedł poniżej granicy 1:21. Za plecy obecnego mistrza świata wskoczyły oba bolidy Force India, jednak podróżowały na super-miękkich oponach. Swoje tempo podkręcił rónież Vettel, który na miękkich oponach wskoczył na drugie miejsce, ze stratą zaledwie 0,079 do lidera.

Na śrubowanie tempa nie zdecydował się Ricciardo, daltego Ferrari spokojnie mogło zająć drugie miejsce w tej sesji. W związku z bardzo szybką poprawą warunków na torze, dopiero druga sesja da nam jakikolwiek pogląd na to, jak wygląda stawka w ten weekend. Póki co wiemy jedno, Mercedes znów jest bardzo mocny.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 24°C
Temperatura powietrza: 13°C
Prędkość wiatru: 3,4 m/s
Wilgotność powietrza: 61%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Rick, 28.10.2016 19:04[!]
jaka szkoda że Nico Rosberg który jest liderem klasyfikacji nie jeździł .Ciekawe co się stało ,niestety z serwisu ,,wyprzedź mnie " się tego nie dowiemy bo pewnie sami tego nie wiedzą ,w przeciwnym razie coś byłoby napisane
MairJ23, 28.10.2016 19:11[!]
@Rick jest na liscie z 7 mym czasem 1:21.673    +0.759s, 32 okrazen wiec nie mam pojecia o czym mowisz. Lewis ma przejechane 34 okrazenia wiec jak widac Nico nie jezdzil nic dzisiaj.
mich909090, 28.10.2016 19:19[!]
Rosberg jeździł tyle samo co Hamilton tylko, że wolniej. Liczę na czysty weekend Lewisa i zwycięstwo. Rosberg oby jak najdalej.....
Gerard, 28.10.2016 19:43[!]
@Rick
No właśnie, nie wiem czy kiedyś się zdarzyło, aby w opisach sesji treningowych była zlewka na lidera klasyfikacji i jeszcze ten banał na końcu "Póki co wiemy jedno, Mercedes znów jest bardzo mocny".

Swoją drogą podzielę się z Wami tym co odnalazłem na youtube, występują tam Rosberg i Hamilton niemal dekadę temu: https://www.youtu.../watch?v=cjyXzoGf19Q Heh dziwnie się to ogląda, patrząc na obecne realia.
enstone, 28.10.2016 20:05[!]
długo będziemy czekać na wyniki ...... ?
Mickey, 28.10.2016 20:09[!]
od 2008 roku Ros ściął włosy a Ham sobie przeszczepił na łysine ;)
pablonzo, 28.10.2016 20:50[!]
No i gdzie są wyniki? Myślałem, na początku, że nie zdążyliście wrzucić, ale zaraz zaczyna się drugi trening a wyników brak.
Lukas, 28.10.2016 21:15[!]
@pablonzo, enstone - uwielbiam taki roszczeniowy ton, zamiast po prostu dać znać, że zapomnieliśmy :)

Kłaniam się uniżenie, moi wielcy Panowie. To się już nigdy nie powtórzy, przepraszam że kazałem wam cierpieć takie katusze :(
pablonzo, 28.10.2016 22:05[!]
@Lukas - nie odbieraj tego źle, bo jak dla mnie nie było to złośliwe, po prostu myślałem, że zaraz to wrzucicie a tu nic...
Ok, zapominam o przycisku "zgłoś błąd", obiecuję poprawę :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca