F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:

Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi

Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów

Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi

Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia

Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem

Dietrich Mateschitz o Klienie, BMW i Vettelu
Marek Roczniak, 22 listopada 2004<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Szef firmy Red Bull – Dietrich Mateschitz w wywiadzie udzielonym niemieckiej prasie stwierdził, że jednym z przyszłorocznych kierowców w jego zespole będzie Christian Klien. „Złożyliśmy ofertę Christianowi, ma możliwość pozostania w Formule 1 na drugi sezon”.

Austriak przyznał również, że zależy mu na współpracy z tegorocznym mistrzem F3000 (Vitantonio Liuzzi) oraz z jeszcze młodszym obiecującym kierowcą z Niemieckiej Formuły BMW – Sebastianem Vettelem, ale w przypadku 17-latka są to już nieco bardziej odległe plany. „Vettel ma ogromny talent i jest bardzo obiecującym młodzikiem. To co osiągnął jest zadziwiające i mamy nadzieję, że w przeciągu dwóch lat umożliwimy mu przebicie się do F1”. Z powyższych wypowiedzi wynika, iż najbardziej prawdopodobny skład kierowców na sezon 2005 to Klien i Liuzzi, a ewentualnym testerem może zostać właśnie Vettel.

Kolejnym tematem poruszonym przez Mateschitza była kwestia dostawcy silników na sezon 2006. W przyszłym sezonie zespół Red Bull Racing będzie zdany na silniki Cosworth, ale po 2005 roku stajnia z Milton Keynes będzie się najprawdopodobniej starać o lepsze jednostki napędowe. „Łączą nas dobre stosunki z BMW. Jeśli dokonamy zmiany, to na najlepszą z możliwych opcji”. Monachijski koncern co prawda nie za bardzo zgadza się z zaplanowaną przez FIA na 2006 rok zmianą konfiguracji silników z V10 3L na V8 2.4L, ale najprawdopodobniej podporządkuje się temu i przy zakładanej wytrzymałości silników obejmującej dwa weekendy Grand Prix będzie skłonny do współpracy z jeszcze jednym zespołem obok Williamsa.

Źródło: pitpass.com

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca