F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kierowcy włoskiej F3 zadowoleni z debiutu w bolidzie F1

Edoardo Piscopo, Salvatore Cicatelli i Mirko Bortolotti jeździli wczoraj na zmianę po torze Fiorano.
Marek Roczniak, 27 listopada 2008, wyświetlenia: 3882<< | lista | T- | T+ | >>
Trzej czołowi kierowcy tegorocznych mistrzostw Włoch w Formule 3 zostali zaproszeni przez zespół Ferrari na testy za kierownicą bolidu Formuły 1 na torze Fiorano. Mirko Bortolotti, Salvatore Cicatelli i Edoardo Piscopo jeździli wczoraj na zmianę od godziny 10:30 do 16:30.

Test ten był wspólną inicjatywą stajni z Maranello oraz włoskiego ciała zarządzającego motosportem ACI-CSAI. Jazdę młodych kierowców nadzorował dyrektor sportowy Ferrari – Luca Baldisserri, a rad dotyczących prowadzenia tegorocznego bolidu F2008 udzielał im kierowca testowy włoskiej marki Andrea Bertolini.

Najszybszy z całej trójki okazał się mistrz włoskiej F3 – Mirko Bortolotti, jako jedyny uzyskując czas poniżej jednej minuty (0:59,111). Pochodzący z Trento 18-latek otrzymał jednak możliwość przejechania największej liczby okrążeń (40), co ułatwiło mu trochę zadanie. „Bardzo szybko zacząłem czuć się pewnie w kokpicie, ponieważ ten samochód daje ci pewność siebie w czasie jazdy. Ostatecznie okazałem się najszybszy, a więc nie mogło mi pójść lepiej.” – powiedział Gazzetta dello Sport.

Drugi czas dnia uzyskał wicemistrz włoskiej F3 – Edoardo Piscopo, przejeżdżając najmniej okrążeń z całej trójki (29), a jego strata do Bortolottiego wyniosła ponad sekundę. Kolejną sekundę do mistrza stracił Salvatore Cicatelli, który przejechał 33 okrążenia. Baldisserri tak podsumował wczorajszy test kierowców F3: „Byliśmy pod dużym wrażeniem szybkości tych młodych chłopaków. Są naprawdę dobrzy i pomimo nienajlepszych warunków nie popełnili żadnych błędów. Mają wielki potencjał i to pokazuje, że Formuła 3 jest świetną szkołą dla młodych kierowców”.

Czasy uzyskane w środę na torze Fiorano (2,976 km)
P.Kierowca Nar. Konstruktor Bolid Czas okr. Strata Okr. 
1.Mirko Bortolotti Ferrari F2008 0:59,111   40 
2.Edoardo Piscopo Ferrari F2008 1:00,336 +1,225 29 
3.Salvatore Cicatelli Ferrari F2008 1:01,243 +2,132 33 
Zdjęcia z dzisiejszych testów można znaleźć tutaj.

Źródło: GPUpdate.net, F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2018  Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi
28.11.2018  Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów
27.11.2018  Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
23.11.2018  Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem
Tagi:
Testy
Ferrari
Fiorano
Bortolotti M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mariusz, 27.11.2008 12:14[!]
Szkoda, że na testach nie był obecny nikt z kierowców wyścigowych albo testowych Ferrari i nie jeździł. Mielibyśmy dla porównania czasy najszybszych okrążeń. A Bertolini właściwie jaką funkcję pełni w Scuderia Marlboro Ferrari?
Maraz, 27.11.2008 12:48[!]
Bertolini to przede wszystkim kierowca Ferrari w mistrzostwach FIA GT, zresztą tegoroczny mistrz. Poza tym jest testerem firmy Ferrari i uczestniczył np. w rozwoju Maserati MC12. Bolidami F1 Ferrari nie jeździ zbyt często, ale parę testów zaliczył.
Mexi, 27.11.2008 14:46[!]
Z tego co pamiętam to nikt nie zmiescił się w 1 minucie podczas testow świeżego F1 2008.
Maraz, 27.11.2008 15:33[!]
Tak, to prawda, ale to był pierwszy test podstawowej wersji F2008, tak więc nie ma się co dziwić. Tym niemniej czas Bortolottiego jest imponujący :)
dmaot malach, 27.11.2008 15:45[!]
@Mexi

Racja (1:00,897), ale samochodem z początku roku, no i Raikkonen uzyskał ten czas na interach ;)

EDIT: Ktoś mnie chyba uprzedził ;]
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca