F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Testy w Andaluzji dzień 3/4: MP4-24 i RB5 łeb w łeb

Czwartek także okazał się dość produktywnym dniem testów na torze Jerez.
Marek Roczniak, 12 lutego 2009, zmieniony 12.02.2009 21:55, wyświetlenia: 5832<< | lista | T- | T+ | >>
Czwartek także okazał się dość produktywnym dniem testów na torze Jerez, podczas którego rozkład sił pozostał generalnie bez zmian w stosunku do środy, choć tym razem nowe bolidy McLarena i Red Bulla rozdzieliła różnica zaledwie 0,001 sekundy.

Podobnie jak w poprzednie dwa dni, na czele klasyfikacji ponownie znalazł się zeszłoroczny bolid Toro Rosso STR3, który tym razem poprowadził Sebastien Bourdais. Francuz nie zdołał jednak poprawić najlepszego czasu Sebastiena Buemiego ze środy (1:17,591) – zabrakło mu do tego blisko sekundy.

McLaren kontynuował dzisiaj testy z tylnym skrzydłem z zeszłego roku i ponownie utrzymał się w tabeli czasowej przed Red Bull Racing, ale mając minimalną przewagę czasową. MP4-24 przejął dzisiaj od Heikkiego Kovalainena aktualny mistrz świata Lewis Hamilton, a w RB5 zasiadł po jednym dniu przerwy Sebastian Vettel. Obaj kierowcy przejechali niemal identyczną liczbę okrążeń, podobnie jak czwarty w tabeli Kazuki Nakajima (Williams FW31), który do Vettela stracił tylko 0,16 sekundy.

Najwolniejszym bolidem ponownie okazało się Renault R29, jednak francuska stajnia wykonała dzisiaj postęp zarówno jeśli chodzi o szybkość, jak i niezawodność. Fernando Alonso przejął w czwartek nowe auto od Nelsona Piqueta Jr i przejechał najwięcej okrążeń (133) ze wszystkich uczestników testów, tracąc niespełna 0,6 sekundy do Hamiltona w nowym McLarenie ze starym skrzydłem. Alonso testował dzisiaj między innymi system KERS. Jutro ostatni dzień testów w tym tygodniu na torze Jerez.

Testy grupowe w Andaluzji, dzień 3/4 - 12.02.2009, Jerez - 4,428 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Sebastien BourdaisToro Rosso Ferrari STR31:18,493--126557,928
2. Lewis HamiltonMcLaren Mercedes MP4-241:20,7372,2442,24493411,804
3. Sebastian VettelRed Bull Renault RB51:20,7382,2450,00192407,376
4. Kazuki NakajimaWilliams Toyota FW311:20,8982,4050,16092407,376
5. Fernando AlonsoRenault R291:21,3072,8140,409133588,924
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.02.2019  Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie
28.01.2019  Mazepin odbędzie prywatny program testów z Mercedesem
28.11.2018  Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi
28.11.2018  Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów
27.11.2018  Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi
Tagi:
Testy
Jerez

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Hindus, 12.02.2009 17:46[!]
i po co ten Mclaren dalej jezdzi ze starym skrzydlem??;p
Mati93, 12.02.2009 17:49[!]
może bolid ma słaby docisk ?
Grekyy, 12.02.2009 17:55[!]
Samochód Williamsa wcale też nie wlecze się niemiłosniernie ; ] Ciekawe jakie czasy McL osiągałby ze skrzydłem w nowej specyfikacji.
dragon92, 12.02.2009 17:57[!]
Martwi mnie postawa Renault. Jak tak dalej pójdzie to będą nam jescze zamykać stawke!
Kajek, 12.02.2009 17:57[!]
A mi sie coś wydaje, ze jak Renault ***ł cały bolid, tak McLaren tylne skrzydło :P i dlatego jeżdzą ze starym :)
Lalu, 12.02.2009 18:26[!]
Słabe to Renault, oj słabe
Krauza, 12.02.2009 18:53[!]
Trzeci dzień i znowu Red Bull na czele ;)
w.macko92, 12.02.2009 18:55[!]
szkoda, że BMW nie potestowało... ciekawe co kombinuje Mclaren...
Iwan, 12.02.2009 19:03[!]
Mam rozumieć że RBR ze specyfikacją na ten sezon miał identyczny czas jak MP4 z tylnim skrzydlem z poprzedniego sezonu ? Czyli Maclaren w nowym tylnim skrzydłem teoretycznie powinien wypaść gorzej niż RBR :P
Anderis, 12.02.2009 19:11[!]
Mi się wydaje, że tylne skrzydło w specyfikacji na 2008 rok powinno dawać taką przewagę, że bez niego McLaren miałby czas nawet gorszy od Renault. Tylne skrzydło z 2008 roku jest znacznie większe, daje więc chyba dużo większy docisk to raz, a dwa to chyba powoduje mniejsze problemy z balansem i zużyciem opon (tylny spoiler na 2009 daje chyba nieproporcjonalny docisk w stosunku do przedniego- stąd problemy). Ale ekspertem nie jestem i mogę się mylić.
kmk, 12.02.2009 20:04[!]
McL albo szykuje coś specjalnego, albo nie ma jaj aby pokazać jak są w tej chwili słabi i liczą ze uda im sie coś poprawić,
RBR mnie zaskakuje pozytywnie
Falarek, 12.02.2009 20:53[!]
Czyli teoretycznie McL powinien być za Red Bullem bo skrzydło 2009 daje mniejszy docisk niż stare
fernandof1, 12.02.2009 21:21[!]
No ferdek niezle dzisiaj se pojezdził chodzi o dystans duzy jak na nich mozliwe ze uporali sie zniezawodnoscia ale tez szybkosc jest troszeczke lepsza
Jędruś, 12.02.2009 21:29[!]
Wydaje się , że Renault z tym pakietem ma około 0,5 s straty do pozostałych zespołów. Ale to tylko założenie ...

Red Bull wydaje się być bardzo mocny. Williams równie silny jak oni.
hagj, 12.02.2009 22:45[!]
Jestem niesamowicie ciekawy gdzie uplasowałby się Kubica w BMW F1.09 wśród tej gromadki :)
noofaq, 13.02.2009 11:56[!]
pogadamy po Q2 w Australii :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca