F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Bolid USF1 będzie gotowy jesienią 2009 roku

"Pierwsze testy chcemy wykonać w styczniu przyszłego roku".
Łukasz Godula, 26 lutego 2009, wyświetlenia: 2996<< | lista | T- | T+ | >>
Szef zespołu USF1 – Ken Anderson oczekuje, że ich pierwszy bolid Formuły 1 zostanie zbudowany do jesieni i będzie gotowy do pierwszej jazdy podczas zimowych testów przed następnym sezonem, które odbędą się po zniesieniu zakazu – w styczniu 2010 roku.

Były dyrektor techniczny zespołów Ligier i Onyx powiedział, że harmonogram ich przygotowań do startów stanie się bardziej klarowny w przyszłym miesiącu, ale jest przekonany, że debiut w styczniu będzie wystarczająco wczesny, aby dobrze przygotować się do sezonu 2010.

„Będziemy mieli bolid około września/października, abyśmy mogli zacząć statyczne testy w fabryce.” – powiedział Anderson. „Są jeszcze sprawy do załatwienia, takie jak dostawca silnika oraz kiedy kontrakt na dostawę się rozpocznie. Jesteśmy w fazie ciągłych zmian i wszystkie te rzeczy wyjaśnią się w najbliższych czterech-sześciu tygodniach. Jest teraz przepis mówiący, że nie możesz jeździć bolidem pomiędzy końcem sezonu a pierwszym dniem stycznia, więc raczej nie planujemy jazdy bolidem do stycznia przyszłego roku, jednak wtedy i tak będą jeszcze blisko trzy miesiące do pierwszego wyścigu”.

Dyrektor sportowy zespołu Peter Windsor dodaje, że w pierwszych dwóch sezonach ich cele będą stonowane. „Prawdziwym sukcesem w 2010 roku będzie po pierwsze udowodnienie, że bolid F1 może zostać zaprojektowany i zbudowany w Stanach Zjednoczonych, poza Europą, łamiąc tym samym dotychczasowy trend oraz robiąc to wydajnie i czysto. Mam na myśli przez to stworzenie dwóch dobrych bolidów, które są niezawodne, będą dojeżdżały do mety w wyścigach i być może zapewnią nam przyzwoity rezultaty w pierwszym roku”.

„W drugim roku chciałbym myśleć o zdobyciu kilku punktów, co oznacza finiszowanie w czołowej dziesiątce bądź ósemce. Później nie będzie już żadnych niemożliwych rzeczy. Podchodzę do wszystkiego dość zachowawczo, ponieważ jest to nowy zespół i musimy najpierw nauczyć się chodzić, zanim zaczniemy biegać”. Windsor potwierdził też, że USF1 będzie miało drugą bazę w Europie, ale powiedział, że sugerowana umowa z Epsilon Euskadi w Hiszpanii nie została sfinalizowana. „Będziemy mieli europejską bazę, która będzie głównie domem dla ciężarówek, naszego motorhome, wyposażenia do boksów oraz naszą siedzibą podczas testów”.

„To będzie baza logistyczna, niezbyt duża i ostatecznie może znajdować się wszędzie. Przede wszystkim chcielibyśmy, aby to była miła część świata, którą ludzie będą chcieli odwiedzić, głównie nasi inwestorzy i partnerzy. Hiszpania byłaby dobra, południowa Francja, północne Włochy – miejsce, gdzie żony sponsorów chciałyby przyjechać. Ponieważ jest to baza logistyczna, możemy być nieco liberalni w podjęciu tej decyzji. Hiszpania jest dość wysoko na naszej liście, ponieważ Joan (Villadelprat) oraz Sergio (Rinland) z Epsilona mają tam bardzo miłą siedzibę, wygląda ładnie i mielibyśmy tam wszystko, czego potrzebujemy. Ale umowa nie została jeszcze podpisana i nie zamierzamy podjąć tej decyzji zbyt szybko”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2010  Lopez: US F1 obiecywało nam wszystko
24.06.2010  FIA zakończyła postępowanie dyscyplinarne w sprawie US F1
12.04.2010  Naczepy US F1 do nabycia na eBay
03.04.2010  Zespół US F1 został zlikwidowany
27.03.2010  US F1 będzie ponownie ubiegać się o starty dopiero w 2013?
Tagi:
US F1
Windsor P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mariusz, 26.02.2009 07:31[!]
O Boże! Przeczytałem 4 akapit i oczom nie wierzę. To chyba pierwsza taka wypowiedź pochodząca od osoby kierującej nowym zespołem, która nie zmierza zwyciężać w wyścigach już w 3-4 sezonie. Chyba przez ostatnią dekadę nie było tak stonowanej i realistycznej wypowiedzi. Jestem mile zaskoczony.
Kazik, 26.02.2009 11:40[!]
A mi się najbardziej podoba zdanie o szukaniu takiego miejsca na bazę,do którego chciałyby przyjeżdżać żony sponsorów.Też jestem mile zaskoczony tym całym USF1.
michal132, 26.02.2009 11:53[!]
Wypowiedz stanowcza ale ten bolid w pierwszym sezonie to bedzie obstawial tyly musza sie nauczyc w pierwszym sezonie duzo by w drugim zdobyc punkty poniewaz obecne zespoly maja bardziej rozwinieta wiedze na temaat bolidow ustawien itp niz oni ale wypowiedz szefa bardzo mnie zaskoczyla
kubicashow, 26.02.2009 13:34[!]
cool
fernandof1, 26.02.2009 13:37[!]
no mi dobrze może bedzie flaga usa na bolidzie hehe
Huckleberry, 26.02.2009 15:01[!]
Kazik - pewnie dlatego spotykają się na razie w Starbucksie ;)
Albo wiedzą co robią albo jest to jedna wielka ściema obliczona na to że "złapią" jakiegoś poważnego sponsora i się uda :)
A.S., 26.02.2009 15:17[!]
W listopadzie chcą mieć gotowy bolid i do stycznia testować go w fabryce... Ale gdzie ta fabryka? :)
Huckleberry, 26.02.2009 15:34[!]
A.S. zamówią bolid w West Coast Customs ;)
sir_Lukas, 26.02.2009 18:58[!]
taka rodzinna firma dla wszystkich :)
Huckleberry, 26.02.2009 23:19[!]
sir Lukas - takie amerykańskie podejście do tematu :) W US na pewno się podoba to co mówi Windsor.
Kazik, 26.02.2009 23:43[!]
American boys są naprawdę ...very cool.
Jędruś, 27.02.2009 20:47[!]
Jak oni chcą mieć bolid już we wrześniu jak nie maja nawet jeszcze fabryki ???
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca