F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ecclestone: Nowy system punktowy wejdzie w życie w 2010

Szef FOM nie ma też wątpliwości co do wprowadzenia w 2010 roku limitu budżetów 33 mln euro.
Marek Roczniak, 22 marca 2009, wyświetlenia: 3653<< | lista | T- | T+ | >>
Pomimo braku akceptacji dla swojego systemu "zwycięzca bierze wszystko" ze strony zespołów (a także większości fanów), co zmusiło FIA do rezygnacji z wprowadzenia nowego sposobu wyłaniania mistrza już w tym roku, Bernie Ecclestone jest przekonany, że jego propozycja wejdzie do F1 w sezonie 2010.

Zespoły zadeklarowały, że są gotowe przystąpić do rozmów z FIA na temat opracowania innego, lepszego systemu na sezon 2010. Jednakże szef Administracji Formuły 1 nie zamierza rezygnować ze swojego pomysłu, według którego mistrzem zostaje kierowca z największą liczbą zwycięstw w sezonie i zapowiedział, że wprowadzenie go w życie zostało tylko opóźnione o rok.

„Ten system zostanie wprowadzony w przyszłym roku” – powiedział Ecclestone w wywiadzie dla BBC Radio 5 Live. „Zostanie poparty przez FIA i będzie częścią przepisów. Ten system to czysta logika – jeśli udajesz się na miting lekkoatletyczny i patrzysz na bieg na 100 metrów, to nie interesuje cię facet, który dobiegł na drugim miejscu, patrzysz tylko na zwycięzcę. W większości dyscyplin sportu zwracasz uwagę na zwycięzców”.

„Aby wprowadzić jakiekolwiek zmiany po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń do mistrzostw, potrzebne jest jednogłośne poparcie wszystkich ludzi, którzy się zgłosili. Wygląda na to, że niektórym zespołom nie spodobał się ten pomysł. Nie ma on tak naprawdę nic wspólnego z wygrywaniem mistrzostw. Posunięcie to ma zmusić kierowców do tego, aby starali się wygrać każdy wyścig, a nie zadowalali się zbieraniem punktów za drugie czy trzecie miejsce”.

Ecclestone dodał ponadto, że nie ma też wątpliwości co do wprowadzenia w 2010 roku proponowanego przez FIA ograniczenia budżetów zespołów. „Limit jest ustawiony na 33 miliony euro, a jego wprowadzenie nie jest brane pod uwagę – to już się stało. Mam nadzieję, że będziemy mieli dzięki temu 26 samochodów w stawce, tak jak to było kiedyś. Myślę, że jeden z producentów silników ma już cztery zamówienia. Martwi mnie tylko trochę to, że znowu będą potrzebne przed-kwalifikacje”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.12.2018  Ecclestone: Vettel nie otrzymał wystarczającego wsparcia od Ferrari
25.11.2018  Ecclestone: Vettel nie jest prawdziwym liderem
28.10.2018  Ecclestone: Vettelowi zabrakło wsparcia Ferrari w sezonie 2018
21.10.2018  Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari
02.10.2018  Ecclestone: Ferrari znowu stało się zbyt włoskie
Tagi:
Ecclestone B.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Huckleberry, 24.03.2009 01:43[!]
Coś czuję, że jeszcze chwila i zespoły zrealizują to o czym mówił Montezemollo - zatrudnią swojego własnego człowieka, a Bernie zostanie z ręką w nocniku :(
NEO86, 25.03.2009 13:42[!]
Ale ten stary dziad jest naiwny:))))))) Myśli że zespoły pozwolą mu wprowadzić ten system hahahha.Tak napewno nie będzie. Z resztą do 2010 roku to on może nawet nie dożyć
deeze, 22.04.2009 21:57[!]
Sorry, że to mówię, ale spróbuję najkulturalniej jak mogę: mam ochotę pokazać mu ten specjalny palec... Ehh, Panie Ecclestone... Uparł się, wie lepiej od fanów i zespołów razem wziętych. Tak nie może być dłużej, naprawdę! Mam już naprawdę tego dość i byłbym nawet za odłączeniem się zespołów i stworzeniu własnej serii rządzonej przez same zespoły - tak jak proponowała FOTA. To byłoby naprawdę dobre rozwiązanie. I nie był
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca