F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

N.Technology również wysłało zgłoszenie do F1

Zespół wchodzi w skład spółki MSC Organization, która jest właścicielem Formuły Master.
Michał Roszczyn, 4 czerwca 2009, wyświetlenia: 2748<< | lista | T- | T+ | >>
Spółka MSC Organization, będąca właścicielem zespołu N.Technology i serii wyścigowej Formuła Master, złożyła wniosek o udział w mistrzostwach świata Formuły 1 w sezonie 2010.

Zgłoszenie zostało wysłane w ramach N.Technology – zespołu, który doprowadził drużynę Alfa Romeo do trzech tytułów z rzędu wśród kierowców w Mistrzostwach Europy Samochodów Turystycznych (ETCC) w latach 2001-2003, by później zająć trzecie miejsce w klasyfikacji kierowców Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych (WTCC) podczas startów w latach 2005-2007. MSC Organization stworzyło także serię Formuła Master, która towarzyszy mistrzostwom WTCC począwszy od 2007 roku.

Personel zespołu stanowią takie osoby jak: dyrektor stacji Eurosport – Angelo Codignoni, założyciele ekipy N. Technology – Mauro Sipsz i Monica Bregoli, dyrektor techniczny Andrea Adamo oraz były dyrektor generalny zespołu Trident Racing – Alessandro Alurini Bravi. N.Technology dołączyło zatem do Prodrive, Lola, USF1, Superfund, Epsilon-Euskadi, Campos Meta 1, Litespeed oraz MarchF1, które już potwierdziły złożenie swoich wniosków o udział w Formule 1 w przyszłym roku.

Zespół już ma przygotowane umowy z potencjalnymi partnerami, które dojdą do skutku jeśli N.Technology zostanie przyjęte do rywalizacji w mistrzostwach, jednak nie chce niczego komentować przed ogłoszeniem listy przyjętych ekip, co ma nastąpić 12 czerwca.

Potwierdzone zgłoszenia do sezonu 2010
P.Obecne zespoły  P.  Nowi chętni 
1.BMW Sauber (warunkowe) 1. Campos Meta 1 
2.Brawn GP (warunkowe) 2. Epsilon Euskadi 
3.Ferrari (warunkowe) 3. Litespeed GP 
4.Force India (warunkowe) 4. Lola 
5.McLaren (warunkowe) 5. MarchF1 
6.Red Bull (warunkowe) 6. N.Technology 
7.Renault (warunkowe) 7. Prodrive 
8.Toro Rosso (warunkowe) 8. Superfund (Alex Wurz) 
9.Toyota (warunkowe) 9. Team US F1 
10.Williams   
Limit zespołów mogących startować w sezonie 2010: 13
FIA ogłosi wybrane zespoły 12 czerwca
Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2019  Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie
14.01.2019  Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
Tagi:
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Banditto, 04.06.2009 01:18[!]
No to ze starych zostaje Williams i mamy znowu 10 zespołów. :-)
seba_d, 04.06.2009 01:31[!]
@Banditto tylko kto takie F1 będzie oglądał?
atb, 04.06.2009 03:12[!]
Codziennie pojawia się potwierdzenie od kolejnego zespołu. Do 12 czerwca nazbiera się pewnie ze 12. Z Williamsem daje to komplet na nowy sezon. Chciał Mosley nowych, to ich ma;

Niech więc "warunkowi" robią F0, bez limitów budżetu i innych standaryzacji. Wystarczy sześciu po 3 bolidy i będzie co oglądać. Widzowie zagłosują nogami (i liczbą kupionych biletów) na preferowaną serię.

Szkoda, że to nierealne, ale bardzo bym chciał zobaczyć miny panów M. i B., jakby nikt nie chciał oglądać "ich" formuły (a już na pewno nie przy obecnych, kosmicznych cenach biletów).
Mariusz, 04.06.2009 06:47[!]
Przecieki z FIA informują, że jest aż 15 nowych zgłoszeń na te 3 miejsca.
hagj, 04.06.2009 07:35[!]
Mosley i Ecclestone ongiś mówili, że marzą im się ponowne kwalifikacje do weekendu GP... i staje się to całkiem realne. Chyba że Max wypnie się na obecne teamy i zatwierdzi budget cap, to będziemy mieli rewolucję jakiej jeszcze F1 nie widziała, w postaci praktycznie w całości nowej stawki
Twarzer, 04.06.2009 09:03[!]
Poprzednim razem bylo cos kolo 12 nowych teamow na 1 wolne miejsce, czyz nie?
jaszczur, 04.06.2009 09:08[!]
no wlasnie jestem baaardzo ciekawy jak to sie wszystko skonczy...
caly czas mysle, ze to jest tylko rozgrywka polityczna o wladze w F1 tylko kto ustapi...
sisiorex, 04.06.2009 09:23[!]
... Właśnie, może tak być że tyle teamów się zgłasza bo to prowokacja pokazania innym , patrzczie widzicie ? na wasze miejsce beda inni.
Dziwne że nagle w tym roku tyle teamów nagle się chetnych znajduje.
GroM, 04.06.2009 10:24[!]
sisiorex - nie pamiętam dokładnie w którym to było roku, ale chyba 3 lub 4 lata temu kiedy przyjmowano zgłoszenia zespołów, wtedy też chcieli wprowadzić odkupywanie podwozi bolidów, to z tego co pamiętam wtedy zgłosiło się 20 lub 22 zespoły do startów. Teraz jest podobnie.
Aquos, 04.06.2009 10:59[!]
Zastanawiam się jak FIA potraktuje kandydaturę Prodrive. Raz już dali im szansę i jak to się skończyło wszyscy wiemy.
TerryTate, 04.06.2009 11:28[!]
A może Max jest sprytniejszy niż się nam wydaje i umyślnie brnie w ograniczenia budżetu aby sprawdzić ile teamów się zgłosi... Jeśli mało - to uzna warunki FOTA, a jeśli dużo to ma wolny wybór, w każdym wypadku jest po jego myśli
Kamikadze2000, 04.06.2009 16:40[!]
No ciekawe, czy dostaną szansę. W WTCC nie radzili sobie najlepiej, ba, z powodu kłopotów finansowych wycofali się z niej. A więc można wnioskowac, że był to po prostu zamierzony cel, by wejśc do F1.

Życzę powodzenia!!!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca