F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Zespół Force India zgłosił się bezwarunkowo na sezon 2010

Pozostałe osiem zespołów spotka się w Stambule, aby przedyskutować obecną sytuację.
Patryk Pokwicki, 5 czerwca 2009, wyświetlenia: 2162<< | lista | T- | T+ | >>
Podobnie jak Williams, team Force India został zawieszony w Stowarzyszeniu Zespołów Formuły Jeden (FOTA), ponieważ bezwarunkowo zgłosił się do przyszłego sezonu.

O takiej decyzji zespołu z Silverstone poinformował niemiecki Auto Motor und Sport. Pozostałe osiem teamów, w tym Ferrari i McLaren nie chcą zgodzić się na regulamin ustalony przez FIA, który mówi o obniżeniu budżetów.

Te osiem zespołów spotka się w Stambule, aby przedyskutować sprawę. W czwartek szef zespołu Ferrari – Stefano Domenicali spotkał się z przedstawicielem FIA – Alanem Donellym. Następnie Włoch udał się do motorhome McLarena. Prezydent FIA – Max Mosley oraz szef FOTA – Luca di Montezemolo nie są obecni w Turcji.

Auto Motor und Sport twierdzi również, że inny prywatny zespół – Brawn GP, który najprawdopodobniej nie miałby nic przeciwko obniżeniu budżetów do 40 milionów funtów, nie zamierza wyłamać się z FOTA. „Niedawna propozycja zespołów jest ustępstwem dla FIA” – powiedział Ross Brawn. „Rezultat byłby taki sam, jak proponowany przez Mosleya limit budżetowy”. W czwartek szef BMW Motorsport – Mario Theissen potwierdził, że propozycja zespołów, jest bardzo podobna do propozycji FIA.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.12.2018  Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji
04.12.2018  Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze
03.12.2018  Szafnauer: Racing Point to tymczasowa nazwa
30.11.2018  FIA opublikowała listę startową F1 na sezon 2019
30.11.2018  Lance Stroll dołączy do Force India od sezonu 2019
Tagi:
Domenicali S.
Theissen M.
Brawn R.
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mariusz, 05.06.2009 11:11[!]
Ross się nie chce wyłamać, bo kilka miesięcy temu te 8 zespołów umożliwiło mu start do sezonu i teraz spłaca dług wdzięczności (a przy okazji kosi ich kosztem kolejne punkty w obu klasyfikacjach). A Brawn GP zapewne poradzi sobie, bo skoro teraz mają małe fundusze i są, tu gdzie są, to zapewne w przyszłym roku może być podobnie. Im udało sie zredukować koszty i to jest duży plus.
GroM, 05.06.2009 11:11[!]
Dlaczego Brawn GP nie zgłosiło się bezwarunkowo? Ponieważ jeszcze kilka miesięcy temu FOTA zagłosowała za przekazaniem pieniędzy z praw komercyjnych, które należały się Hondzie. Dlatego nie mogą się wyłamać teraz i są uwiązani. Widać po Force India, że tak naprawdę wszystkie lata wybrane zespoły jednak miały kłopoty i wolą nowe zasady FIA. Tylko pewna liczba zespołów próbują wywalczyć lepsze warunki, aby nowe zespoły nie stanowiły dla nich konkurencji. Mam nadzieję, że FIA się nie podda i odrzuci kompletnie zasady FOTA, które tak naprawdę narzuciło Ferrari i Toyota.
ipok, 05.06.2009 11:32[!]
@GroM
Myślę, że nie masz racji to jest biznes i jeśli nic nie podpisali to nie sa "uwiązani" pomiędzy firmami raczej wątpliwe jest spłacanie "długów wdzięczności".
A co do Force India to podejrzewam, że za ich decyzją stoi niewiara w solidarność pozostałych. Nie oszukujmy się mają oni najsłabszą pozycję wśród zespołów (nie są tak "niezastąpieni" jak reszta) i ktoś pewnie im zasugerował, że bez względu na wynik konfrontacji FOTA - FIA mogą na tym stracić, może nawet miejsce w stawce.
michael85, 05.06.2009 11:49[!]
Jaki zespół taka decyzja!
TerryTate, 05.06.2009 11:50[!]
@ipok - nie sądzę żeby ktoś musiał im sugerować, głupi nie są :)
Następny który się wyłamie to będzie Brawn, i to już na początku następnego tygodnia.
rafaello85, 05.06.2009 14:30[!]
Nie ma się co dziwić FI - zrównanie i obniżenie budżetów jest im na rekę. FIA wyświadcza im przysługę, a oni mieliby jeszcze strzelac fochy?;) To nielogiczne!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca