F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

McLaren przygotowuje grunt pod Raikkonena

"Chcemy mieć najlepszych możliwych kierowców w naszych bolidach".
Łukasz Godula, 28 września 2009, wyświetlenia: 12249<< | lista | T- | T+ | >>
McLaren odmawia potwierdzenia powrotu Kimiego Raikkonena w przyszłym roku, ale członkowie zespołu rozsiewają wiele nieoficjalnych informacji.

W związku z pewnym przejściem Fernando Alonso do Ferrari w przyszłym roku mówi się, że prawnicy Raikkonena są w ostatniej fazie negocjacji wielomilionowego zwolnienia z kontraktu, co umożliwiłoby mu zostanie partnerem Lewisa Hamiltona w następnym sezonie.

Szefowie zespołu Martin Whitmarsh i Norbert Haug nie powiedzieli w Singapurze wprost o takiej możliwości, ale było jasne o czym mówią. „McLaren nigdy nie miał filozofii posiadania kierowcy numer jeden” – powiedział Whitmarsh. „Chcemy mieć najlepszych możliwych kierowców w naszych bolidach”.

Jednakże w 2007 roku, kiedy Hamilton został posadzony obok Alonso, polityka zespołu polegająca na zatrudnianiu dwóch mocnych kierowców – na zupełnie równych prawach – zaowocowała napięciami. Chodzi również o fakt, że Hamilton i Alonso walcząc między sobą dwa lata temu, stracili mistrzostwo świata – jak na ironię, na rzecz Raikkonena. „Chodzi tylko o odpowiednie zarządzanie kierowcami i potrafimy robić to dobrze” – powiedział Haug.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.02.2019  McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya
18.02.2019  Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów
15.02.2019  Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena
15.02.2019  Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018
14.02.2019  McLaren zaprezentował bolid MCL34
Tagi:
Raikkonen K.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
benethor, 29.09.2009 07:45[!]
@Eli: dziwi Cię to? Alonso od strony medialnej jak na mnie nie wyróżnia się z tłumu innych kierowców F1, a Kimi po prostu jest sobą, nie bawi się w PR jeśli nie musi. Jak wyścig jest zatrzymany i nie wygląda na wznowienie to Fernando siedzi w miejscu, czeka, sie koncentruje, a Kimas idzie po loda :P I to jest Kimi, którego ludzie kochają :D
topor999, 29.09.2009 10:28[!]
Jeśli to prawda to bardzo dobrze, KOV nie daje sobie rady, mógłby lepiej jeździć nic do niego nie mam , no ale jest słaby. Moje podejście do SF chyba każdy zna ale "milczek" jest w porządku.
SoBcZaK, 29.09.2009 12:11[!]
Kimi w McLarenie? co raz bardziej mi się to podoba. Jednak charakterystyka zawieszenia bardziej by mu pasowała zwłaszcza na slickach niż w Ferrari. Tylko żeby bolid mu tez podpasował bo Kimi potrafi czarować ale tez potrafi jechać całkowicie bezbarwnie i wtedy zazwyczaj wina leży po stronie bolidu, któy nie jedzie tak jak on by sobie tego życzył.
Maly-boy, 29.09.2009 12:57[!]
benethor ,nie widzę powodów żeby nadal się podniecać tym ,że Kimi sobie poszedł po loda ,bo i tak by dalej nie pojechał bo miał jakąś awarie związaną z kers ,więc nie jechał by dalej z powodów bezpieczeństwa i sobie poszedł ..
YAHoO, 29.09.2009 14:26[!]
Aż dziw mnie bierze, że wciąż jest ta ekscytacja tymi lodami... Jadł je wtedy kiedy wiedział, że już nie wróci na tor...
A np. po wyścigu w Singapurze Alonso miał puszkę coca-coli i co z tego ?

Bardzo lubię Kimiego (na chwile obecną chyba mój ulubiony kierowca), ale troszkę przesadzacie ;)
Jacobss, 29.09.2009 14:59[!]
Dokładnie. Mimo bycia fanem Kimiego, nie podniecam się jakimś lodem. Ot, po prostu kamera go pokazała. Myślicie, że inni lodów nie jedzą? Nie, po prostu ich nie pokazują. To tak jak plotki, że Kimi pije. Murray Walker pisał w F1 Racing, że już wszyscy zapomnieli jak Sennę i Schumachera wynoszono spitych do nieprzytomności z imprez.
ice, 29.09.2009 15:24[!]
Ludzie go lubia bo jest wyjatkowy, jest soba i tyle... wystarczy zobaczyc ile jest Kimim trybutow i innych filmikow na YT a ile o Alonso, to samo z flgami na wyscigach, az sie roi od finskich a hiszpanskich za duzo nie ma.
MoNsTeR, 29.09.2009 15:34[!]
Kimi w McL?? Z całego serca życzę tytułów :D
przemekk, 29.09.2009 16:35[!]
Kimi wraca do Mclarena, to najwspanialsza wiadomośc od czasu kiedy odszedł do Ferrari, coś wspaniałego szkoda tylko że do rozpoczęcia sezonu jest jeszcze pół roku, ach aż tyle
ICEMANPK1, 29.09.2009 16:41 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Klik


Kimi ladnie skasuje SF za ten rozwod.PIEKNIE:)))
Angulo, 29.09.2009 16:52[!]
Ha. Jak ja się cieszę, teraz to już nawet "znafcy" nie zaprzeczą.
Kimi w Maku!!!! Fantastic!
Eli_, 29.09.2009 16:57[!]
@benethor - nie dziwi, tylko bardzo cieszy :-) i naprawdę mam nadzieję, że Kimi w przyszłym sezonie udowodni Ferrari jak duży zrobili błąd pozbywając się jego z zespołu. Od wypadku Felipe, praktycznie sam broni trzeciego miejsca w konstruktorach. Widać że nadal ma umiejetności i motywację by wygrywać, a jaka jest decyzja Ferrari - Fernando łaskawie zgodził się, aby dołączyć do zespołu, więc Finowi już dziękujemy ...
Ciekawi mnie, czy przez te ostatnie trzy wyscigi, Kimi również będzie tak bardzo się starał, aby Ferrari na koniec sezonu było w klasyfikacji przed McLarenem ?
quattro75, 29.09.2009 21:10[!]
Eli--> ''Do Ferrari jest wysyłanych mnóstwo petycji od oburzonych kibiców, protestujacych przeciwko zwolnieniu Fina ... Czegoś takiego, to z pewnością nie spodziewali się Stefano z Montezemolo ;-)''
Daj jakiegoś linka sam wyślę takiego i roześlę do kumpli i też powysyłają:-) Straszne to i prawdziwe :FERRARI gorzko pożałuje tego że pozbyli się Kimiego. I tak czytając to wszystko to bankierzy z Santander mieli duży wpływ na transfer pupilka do FERRARI.
MPOWER, 29.09.2009 21:23[!]
Nie wiem kto się tu napisał że to jest głupota iż robiony bolid pod kogoś.
Uważam że to nie jest głupotą ponieważ:
1) Team Ferrari zauważył że Massa sobie nie radzi z nadsterownym bolidem a Kimi radzi sobie z każdym ale lepiej dla niego jest nadsterowny
2) Prowadzenie bolidu to również charakterystyka zawieszenia. Jeżeli się nie mylę aby bolid był podsterowny przednie zawieszenie jest obciążone bardziej przez to następuje zmiana obciążenia osi na przód, i dalej, auto wtedy wyjeżdża przednimi kołami na zewnątrz.
3) Zawieszenie zawieszeniem ale trzeba tak skonstruować bolid aby to zawieszenie z przodu miało większe obciązenie, więc głównie sprawa balastu i rozłożenie w bolidzie powoduje że konstrukcja jest inna

I inne mniejsze i większe newanse związane z budową aut. Skoro sam Schumi, będący sensejem Massy przyznał że charakterystyka bolidu była robiona pod brazyliczyka to coś to mówi.

Wracając jeszcze do sytuacji w McL. Kimas nie będzie na pewno od razu objeżdżał Lewisa bo to dla niego będzie nowość, dwa lata jeżdził innym autem. Poza tym najważniejsze u Fina to jego motywacja. Ale gdy się wdroży i będzie miał chęć zwyciężania będzie objeżdżał Lewisa. I jeżeli McL już idzie w dobrą stronę w rozwoju bolidu coś czuję że Mistrzostwo będzie się rozgrywać między najlepszym kierowcą w stawce Kimim oraz drugim najszybszym, trochę aroganckim lalusiem Hamiltonem.
Eli_, 29.09.2009 21:41[!]
quattro75, 01.10.2009 20:31[!]
Eli szkoda ale już nie ma:-( ''Ooops... invalid or missing petition page.''
NEO86, 03.10.2009 20:15[!]
Wtedy kiedy sponsorem McLarena był WEST i jeździli w nim Kimi i David to był wspaniały zespół:świetni kierowcy,piękne malowanie bolidu a także piękny i szybki bolid. Teraz niestety jest już dużo gorzej:((

Gdyby w McLarenie obaj kierowcy byli traktowani jednakowo to nie miałbym wątpliwości że Kimi pokona Hamiltona ale wszyscy wiemy że MClaren faworyzuje Hamiltona i bolid będzie budowany pod niego.

Gdyby w McLarenie obaj kierowcy byli traktowani jednakowo to nie miałbym wątpliwości że Kimi pokona Hamiltona ale wszyscy wiemy że MClaren faworyzuje Hamiltona i bolid będzie budowany pod niego.

Gdyby w McLarenie obaj kierowcy byli traktowani jednakowo to nie miałbym wątpliwości że Kimi pokona Hamiltona ale wszyscy wiemy że MClaren faworyzuje Hamiltona i bolid będzie budowany pod niego.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca