F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Glock kierowcą Manor

Wiadomość o dołączeniu 27-letniego Niemca do Manor GP została już oficjalnie potwierdzona.
Mariusz Karolak & Maraz, 17 listopada 2009, wyświetlenia: 4351<< | lista | T- | T+ | >>
Agencja prasowa Associated Press podała niedawno informację, że Timo Glock będzie kierowcą Manor GP w sezonie 2010.

Hans-Bernd Wersauer – menedżer Glocka – stwierdził, że kierowca zgodził się na zawarcie dwuletniego kontraktu z możliwością przedłużenia na kolejny sezon. Glock przez ostatnie dwa lata był kierowcą Toyoty. Debiutował w Formule 1 w sezonie 2004 w zespole Jordan. W sezonie 2005 jeździł w Champ Car, a w latach 2006-2007 w GP2.

Wiadomość o dołączeniu 27-letniego Niemca do Manor GP została już oficjalnie potwierdzona. Kierowca tak skomentował swoją decyzję: „Miałem kilka opcji na sezon 2010, niektóre z nich związane z zespołami o ustalonej renomie. Każdy kierowca ma taki sam ostateczny cel – wygrać pewnego dnia mistrzostwa świata – ale sposób, w jaki chcę tego dokonać jest taki, że chcę być częścią procesu budowania zespołu, odgrywając rolę w rozwijaniu samochodu. To właśnie dlatego szansę bycia częścią Manor Grand Prix uważam za niezwykle ekscytującą dla mnie”.

„Spędziłem sporo czasu z [dyrektorem technicznym] Nickiem Wirthem, [szefem zespołu] Johnem Boothem oraz innymi członkami zespołu i to, co mi się najbardziej podoba tutaj to fakt, że jest to prawdziwy zespół wyścigowy prowadzony przez prawdziwych ścigantów. Zespół może jest mały i nowy, ale ma wielkie ambicje i bardzo imponujący samochód oraz program rozwojowy. Jestem pewny, że mogę odegrać dużą rolę w kwestii mojego wkładu technicznego i jest to fantastyczna okazja dla mnie. Nie mogę się doczekać rozpoczęcia testów nowego samochodu na początku przyszłego roku”.

Wirth, który w latach 1994-1995 prowadził zespół Simtek F1 powiedział, że jest bardzo zadowolony, mogąc zatrudnić mistrza GP2 z 2007 roku. „Taka była zawsze moja rekomendacja, aby mieć przynajmniej jednego kierowcę z doświadczeniem w jeździe samochodem z sezonu 2009, aby pomógł nam on w programie rozwojowym. Jednakże zdobycie kierowcy, który nie tylko stawał na podium w sezonie 2009, ale jest także potwierdzonym talentem z potencjałem, aby pchać nas naprzód przez wiele lat oznacza, że jest to wszystko bardzo ekscytujące” – powiedział Witth.

„Fakt, że przyszedł on i zobaczył wszystkie aspekty naszego projektu przed podjęciem decyzji mówi sam za siebie na temat tego, co dotychczas osiągnęliśmy. Teraz czekamy już z niecierpliwością na umieszczenie Timo w nowym samochodzie, jak tylko rozpoczną się testy na torze w przyszłym roku”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.08.2017  DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort
24.06.2017  Vettel nie widzi przeszkód ku podpisaniu nowej umowy z Ferrari
12.09.2015  Timo Glock zwycięzcą pierwszego wyścigu DTM na Oschersleben
04.08.2014  Glock nie myśli o powrocie do Formuły 1
10.07.2013  Timo Glock dla Wyprzedź Mnie! - historia krótkiego wywiadu
Tagi:
Virgin
Glock T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Damian375, 17.11.2009 10:23[!]
Miło Timo, ciekawe Kto będzie z Robertem :D.
Pieczar, 17.11.2009 10:30[!]
Timo wybrał Manora zamiast Renault. Coraz mniej pewny jest ten zespół.
Yurek, 17.11.2009 10:37[!]
A może po prostu nie dostał oferty od Renault.
fordern, 17.11.2009 10:44[!]
Z przeciętnego teamu do najlepszego wśród słabiaków...
wartek, 17.11.2009 10:48[!]
dostal oferte z renault, ale nie chcial byc nr 2 w zespole, powiedzial ze wybral manor bo chce zbudowac zespol wokol siebie a w renault bylo to niemozliwe
maiesky, 17.11.2009 11:25[!]
He he, a pamiętacie jak Felippe powiedział, że w przyszłym sezonie będzie się z nim ścigał jego tata ? :D
mat_eyo, 17.11.2009 12:28[!]
Szkoda, Timo byl moim faworytem do drugiego fotela w Reno :\
Ramzes, 17.11.2009 13:32[!]
"dostal oferte z renault, ale nie chcial byc nr 2 w zespole, powiedzial ze wybral manor bo chce zbudowac zespol wokol siebie a w renault bylo to niemozliwe" Dokładnie jak napisał wartek, taka była decyzja i to był główny powód dlaczego, nie związał się z Renault.
Adakar, 17.11.2009 15:17[!]
Yurek, 17.11.2009 10:37    
A może po prostu nie dostał oferty od Renault.

Bo może RENAULT juz "NIE" istnieje ???
freddiemercury, 17.11.2009 15:46[!]
Coś mi sie wydaje, że teraz dla Timo nastaną chude latka. Manor nie wygląda tak obiecująco jak Lotus i wg mnie ciężko im będzie konkurować ze spadkobiercami Toyoty i BMW Sauber. O punkty będzie niezwykle ciężko...
archibaldi, 17.11.2009 15:49[!]
nowe teamy będą jak SPYKER czy SUPER AGURI - zamykały stawkę i każdy, kto ze starej brygady tam wyląduje w kokpicie musi się liczyć z faktem, że jedyną styczność z czołówką będzie miał zaraz po ukazniu się niebieskiej flagi i to wielokrotnie podczas wyścigu
sneer, 17.11.2009 16:52[!]
Nie panikować. Renault wzorem Merca i Maca chce zrobić zespół bardziej "franuskim", co oznacza, że nr2 będzie pewnie żabojad. Ale niekoniecznie Romain.
freddiemercury, 17.11.2009 17:30[!]
Tyle tylko, że na horyzoncie nie widać żadnego ciekawego francuza. Myśle, że teraz trza starać sie o Heikksona.
Wrzatek, 17.11.2009 18:16[!]
Można na siłę wziąść Bourdaisa, Grosjean, albo Montagny. Ale wracając do tematu jest jeden zaje*****e ciekawy Francuz i nazywa się Jules Bianchi. Tylko trochę za młody jeszcze jest ;D.
maciej, 17.11.2009 19:16[!]
Heh coś czuję że Glock jeszcze pożałuje tej decyzji:(:(:( Czy bycie jak to można określić numerem 2 w Renault w o wiele lepszym zespole i bardziej perspektywicznym jest gorsze od tułania się przez załóżmy minimum 2 sezony w końcu stawki nie osiągając praktycznie nic w tym Manorze bo może i tak byc???
Kamikadze2000, 17.11.2009 20:31[!]
Cóż, trochę zaskoczony jestem tą decyzją, ale jak Timo tak wybrał, niech tak będzie. Może to i dobra decyzja. Z mojej strony mogę mu tylko życzyc POWODZENIA!!! :))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca