F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sauber oczekuje w poniedziałek zgody FIA na starty

Szwajcar wypowiedział się także na temat kandydatów na kierowców w jego zespole.
Marek Roczniak, 29 listopada 2009, wyświetlenia: 4149<< | lista | T- | T+ | >>
Peter Sauber, który w tym tygodniu stał się ponownie właścicielem zespołu Formuły 1 z Hinwil po tym, jak sprzedał go BMW w 2005 roku, powiedział dziennikowi Blick, że już w poniedziałek FIA może wydać im zgodę na starty w sezonie 2010.

„Spodziewamy się potwierdzenia naszego zgłoszenia w nadchodzącym tygodniu” – powiedział Sauber szwajcarskiej gazecie, dodając, że innym znaczącym krokiem, który powinien wkrótce nastąpić, jest podpisanie przez jego zespół nowego porozumienia Concorde.

Szwajcar powiedział, że prace nad nowym samochodem postępują bardzo dobrze, i że współpraca techniczna z Ferrari, które dostarczy im silniki i skrzynie biegów w sezonie 2010, układa się lepiej niż kiedykolwiek. Ostatnim bolidem Saubera napędzanym silnikiem Ferrari był C24 z 2005 roku, którym ścigali się Felipe Massa i Jacques Villeneuve. Nowe auto będzie miało oznaczenie C29.

Blick twierdzi, że oficjalna nazwa zespołu, jaką jutro ma podać FIA będzie brzmiała Team Sauber F1, a konstruktora Sauber Ferrari, natomiast samochody mają otrzymać numery startowe 26 i 27. Szwajcarska gazeta nie wyklucza jednak powrotu w późniejszym terminie do dawnej nazwy Sauber Petronas, jeśli malezyjski koncern petrochemiczny zdecyduje się na kontynuację współpracy.

Peter Sauber wypowiedział się także na temat kandydatów na kierowców w jego zespole, wymieniając głównie Jarno Trullego, Nicka Heidfelda, Heikkiego Kovalainena, Kamuiego Kobayashiego i Christiana Kliena. „Jest także Pedro de la Rosa, którego doświadczenie testowe z McLarena powinno się okazać dla nas pomocne” – powiedział Sauber, jako kolejnego kandydata wymieniając Witalija Pietrowa, dysponującego wsparciem od sponsorów rzędu 10-15 milionów dolarów. Blick spodziewa się potwierdzenia kierowców przed świętami.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.09.2018  Salo: Pojawiają się plotki, że Raikkonen mógłby nabyć udziały w Sauberze
07.01.2018  Peter Sauber zadowolony z nawiązania współpracy zespołu z Alfą Romeo
21.03.2017  Sauber sądzi, iż jego dawny team będzie w tym roku okupował tyły stawki
20.07.2016  Sauber został sprzedany Longbow Finance
16.03.2015  Peter Sauber stanął w obronie Monishy Kaltenborn
Tagi:
Sauber P.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gie, 29.11.2009 17:15[!]
Powiedzcie mi jak to jest że wielkiemu koncernowi nie opłaca się inwestować w F1 a jakiemuś "prywaciarzowi" tak? Mogli np. sprzedać nadwozie Sauberowi i nadal dostarczać silniki. Nie były jakoś specjalnie złe. Mogliby nawet na tym zarobić gdyby jeszcze komuś dostarczali. Np. Williams szukał nowego dostawcy. Williams BMW, Sauber BMW całkiem dobrze prezentują się marketingowo.
Yurek, 29.11.2009 17:27[!]
Prywaciarze robią to z pasji, koncerny kalkulują, czy opłaca im się uczestnictwo, czy nie.
ice, 29.11.2009 17:28[!]
Mam nadzieje, ze odstaną to miejsce i beda w stanie walczyc o punkty w przyszłym sezonie. Mysle, ze duet De la Rosa - Pietrov byłby idealny - stary z doswiadczeniem i młody z kasą. Oby tylko nie trafił tam Heidfeld, nie chcialbym zeby taki buc jezdzil w tak sympatycznym teamie :D ale pewnie i tak okaze sie ze bedzie dla nich jezdzil...
smylas, 29.11.2009 17:31[!]
Fajnie by było jakby powrócił do starych barw :D
Yurek, 29.11.2009 17:33[!]
@ice - po tej wypowiedzi o Heidfeldzie strzelam, że Formułę 1 zacząłeś oglądać w 2006 roku. Heidfeld z Sauberem dobrze się znają i myślę, że Szwajcar chętnie skorzystałby z usług Niemca. Optymalny duet w Sauberze to według mnie Heidfeld - Klien, albo Heidfeld - Kobayashi.
Filo_M-ce, 29.11.2009 17:42[!]
Heidfeld to naturalny wybór, pytanie tylko kto jako drugi...
Hans_Kloss, 29.11.2009 17:51[!]
A Heidfeld w Mercedesie to już nieaktualny? :P Wszystko może się przecież zdarzyć ;p
ice, 29.11.2009 18:19[!]
Yurek - no to zle strzelasz ;] dobrze wiem ze Heidfeld jezdził dla nich wczesniej, nawet go troche lubilem ale do czasu, od 2008 roku stał sie po prostu zakompleksionym bucem i czy ktos go lubi czy nie, nie moze temu zaprzeczyc. Dlatego z sympatii do tego teamu wolalbym aby jezdzil tam ktos normalny...
Huckleberry, 29.11.2009 18:36[!]
@Gie - dla wielkiego koncernu to przeważnie pieniądze wyrzucone w błoto zwłaszcza kiedy nie ma osiągnięć. Natomiast dla drobnej firemki to całkiem niewielki wydatek w zamian za zaistnienie w świecie.
omen10, 29.11.2009 18:37[!]
Ice- Ja stawiam, że Heidfeld będzie. To jest wielce bardzo prawdopodobne. Do tego dojdzie albo Klien albo Trulli. Ja oglądam F1 od 2007, ale w internecie oglądam wszystko co było wcześniej. Mogę wymienić kierowców od 1998 do 2009 :))))) 1997 chyba też by uszło.
akkim, 29.11.2009 18:41[!]
Jeśli z Petronasem układ nie wypali
Pietrow będzie jeździł z Heidfeldem do pary,
jakoś Nick nie może ułożyć przyszłości
plotka goni plotkę lecz żadnej pewności.

I sentyment Piotra i że jego pewien
ponadto za Nimi już wyścig niejeden
Ruski da Mu "zastrzyk" gdy w potrzebie będzie
by nie musił za forsą łazić po kolędzie.

Tylko pozostaje co Ci nowi z FOTY,
czy aby nie będą strugali idioty
i powiedzą chórem "niech Sauber poczeka"
a bez zgody wszystkich ta szansa ucieka.
zawias, 30.11.2009 01:22[!]
Z Petronasem raczej się nie dogada bo jak pogodzić silnik Ferrari smarowany i napędzany produktami Shella z produktami Petronasa? Czy silnik i skrzynia nie stracą swoich osiągów i niezawodności?
akkim, 30.11.2009 07:47[!]
zawias >>>
A silnik z Monachium czym był smarowany ?
czy to był ten Syntium, czy też inny znany ?
Kiedyś Castrol - dziś nie wiem czego używali
a chociaż paliwo Piotrowi by dali.
rafaello85, 30.11.2009 09:29[!]
zawias---> a kto był głównym sponsorem szwajcarskiego teamu zanim przejęlo go BMW?:> Nazwa: Sauber-Petronas, mówi Ci coś?:> I dodam jeszcze, że wówczas bolidy Saubera również były napędzane silnikami Ferrari:]
zawias, 30.11.2009 23:55[!]
Nie gorączkuj się, pamiętam. Wtedy nie odbywało się to tak na łapu capu jak teraz. Były testy. Teraz testy mocno ograniczone a rozwój silników zamrożony. I dlatego mnie to zastanowiło.. Babcia zawsze w takich sytuacjach mówiła, że gdyby było było wszystko jedno, to ludzie by się w tyłki całowali.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca