F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault dokonało zmian w dziale technicznym zespołu

Francuski zespół rozpoczął dzisiaj także testy na torze Jerez - podajemy ostatnie czasy.
Marek Roczniak, 1 grudnia 2009, wyświetlenia: 4046<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Renault przeprowadził reorganizację w swoim dziale technicznym w następstwie odejścia Flavio Briatore i Pata Symondsa we wrześniu bieżącego roku w wyniku afery z ustawieniem wyniku wyścigu w Singapurze w 2008 roku.

Bezpośrednio po ich odejściu na tymczasowego szefa zespołu został wyznaczony dotychczasowy dyrektor techniczny Bob Bell i wygląda na to, że Brytyjczyk pozostanie na dłużej na tym stanowisku, jako że dzisiaj ogłoszono awansowanie do roli nowego szefa technicznego Jamesa Allisona, który wcześniej był zastępcą Bella.

Renault awansowało także dotychczasowego menedżera zespołu Stevena Nielsena na stanowisko dyrektora sportowego. Przejmie on część obowiązków, jakie wcześniej należały do Symondsa. Stajnia z Enstone potwierdziła ponadto odejście Tada Czapskiego, który był szefem działu badawczo-rozwojowego ds. podwozi i elektroniki.

Restrukturyzacja w zespole może być odebrana jako kolejny sygnał, że Renault nie zamierza wycofać się z F1 przed sezonem 2010. Francuski zespół rozpoczął dzisiaj trzydniowe testy na torze Jerez, przeznaczone dla młodych kierowców. Za kierownicą bolidu R29 zasiada dzisiaj mistrz Formuły Renault 3.5 – Bertrand Baguette.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.11.2018  Markiełow weźmie udział w testach opon Pirelli z Renault
22.11.2018  Ricciardo: Przejście do Renault jest dla mnie przerażające
19.11.2018  Carlos Ghosn straci władzę w grupie Renault-Nissan-Mitsubishi
15.11.2018  Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport
14.11.2018  Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ICEMANPK1, 01.12.2009 13:23[!]
Tad Czapski odszedl do Mercedesa.
strong return, 01.12.2009 13:35[!]
Obawiam się tego,że głównie ze względów marketingowych zostają,aby zmazać plamę po crashgate i już teraz zdają sobie sprawę,że rok 2010 jest docelowo ich ostatnim i aby nie płacić CA zdcydują się sprzedać swoje miejsce.
To czarna wersja tym niemniej,niezwykle istotny będzie początek sezonu w ich wykonaniu,żeby pomysły które opisałem,przy założeniu,że na razie ich nie ma nie zaczęły się potem urzeczywistniać.
Tad Czapski w Mercedesie-no niby to normalna kolej rzeczy,ale czy Mercedes bierze byle kogo? Hmm.
Szybciej Bagietka,szybciej!
Maly-boy, 01.12.2009 13:39[!]
to Mcl sobie potestuje z debiutantem Paffetem ;p
ICEMANPK1, 01.12.2009 13:43[!]
Nie wiem dlaczego uwazasz tego faceta za byle kogo?byle kto w F1 nie pracuje,po 2- ten gosc bardzo przyczynil sie do tytulow mistrzowskich w 05 ,06.Jesli sie nie myle to on tez opracowal system startu ktory Renia miala powalajacy w tamtych latach.
strong return, 01.12.2009 13:48[!]
ICEMARK1 Nie napisałem,że Czapski to byle kto. Przeciwnie-chciałem wyrazić tylko,że Ross Brawn na pewno nie bierze kogoś pierwszego lepszego z ulicy do skompletowania załogi,bo to jest niemożliwe. A skoro z Einstone emigruje fachowiec,to to może być zły omen..
ICEMANPK1, 01.12.2009 13:50[!]
aha sory ,zle Cie zrozumialem. Wydaje mi sie ze Reno pomalu szykuje sie do spakowania zabawek z F1,nie ma zadnych zatrudnien tylko zwykle roszady na powazniejszych stanowiskach,raczej do walki sie nie szykuja,poprostu jak najmniejszym kosztem chca przetrwac jeszcze sezon a potem chyba sprzedadza zespol.*Cesarz i general* padli na polu bitwy a na ich miejsce przesunieto w gore pracownikow nizszego szczebla,za dobrze to nie wrozy.
Gie, 01.12.2009 14:04[!]
Czy na tych testach teamy mogą testować rozwiązania na przyszły rok?
Phaedra, 01.12.2009 14:47[!]
Moga nawet testowac bolidy na 2010 r
freddiemercury, 01.12.2009 15:19[!]
Tylko narazie za bardzo tu nie ma z kim, bo to młode i doświadczone chłopaki. Tzn. Paffett i Di Grassi na pewno coś pomogą swym zespołom.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca