F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Toro Rosso rozpoczęło testy zderzeniowe STR5

Będzie to pierwszy bolid zbudowany samodzielnie przez włoską stajnię od czasów Minardi.
Bartosz Pyciarz, 26 grudnia 2009, wyświetlenia: 2728<< | lista | T- | T+ | >>
Testy zderzeniowe nowego modelu Toro Rosso – STR5 przebiegają dobrze, oznajmił dyrektor techniczny zespołu Giorgio Ascanelli. Z powodu całkowitego zakazu korzystania z klienckich bolidów, zespół z Faenzy został zmuszony do zaprojektowania i zbudowania od początku do końca własnego bolidu.

Wcześniej siostrzany zespół Red Bulla korzystał z projektu Adriana Neweya wykonanego w Red Bull Technologies. Takie praktyki będą jednak zabronione od tego roku. „Teraz musimy stać na własnych nogach, ale ciągle pracujemy zgodnie z harmonogramem i rozbiliśmy już ponad 2 miliony euro!” – powiedział Ascanelli szwajcarskiemu Blickowi.

Toro Rosso zatrudniło w ostatnim czasie 60 nowych pracowników, w tym aż 25. do tunelu aerodynamicznego w Bicester (Wielka Brytania). Przypomnijmy, że w 2006 roku Toro Rosso przejęło Minardi, gdy było w nim zatrudnionych 80 osób. Teraz ta liczba wynosi 257.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
31.12.2018  Toro Rosso wydało ponad 2 miliony euro na naprawy bolidów po kolizjach
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
22.12.2018  McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku
Tagi:
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Maly-boy, 26.12.2009 10:53[!]
zobaczymy co spłodzą
Dasqez, 26.12.2009 11:19[!]
"... rozbiliśmy już ponad 2 miliony euro!"

Kryzys? Jaki kryzys?
Makazaur, 26.12.2009 12:14[!]
2 miliony to niewielka suma w F1 więc tu nie co chwalić, ale STR rozwija się i to ładnie
Carlo's, 26.12.2009 12:14[!]
Tu nie chodzi o żaden kryzys tylko o mus. Bez testów zderzeniowych bolid nie homologują przecież.
fernandof1, 26.12.2009 18:37[!]
a przecierz rbr5 albo jak tam chcecie str4 ma testy zderzeniowe pomyślne
bo ten bolid str5 to napewno będzie taki jak str4 albo rbr5
Simi, 26.12.2009 19:08[!]
Zobaczymy co im tam wyjdzie. Mają gościowie tremę, ale mam nadzieję, że zbudują dobry bolid. Przecież u nich jeździ Buemi, a uważam, że ten chłopak ma naprawdę duży talent. W 2009 kilkakrotnie pokazał się z naprawdę bardzo dobrej strony i szczerze trzymam za niego kciuki i życzę mu dobrego 2010.
Jędruś, 26.12.2009 23:57[!]
STR5 to będzie pewnie rozwinięte STR4 przystosowane do nowego regulaminu choć oni też mogą zaskoczyć więc kto wie.
yaper, 27.12.2009 17:29[!]
STR wcale nie stoi na straconej pozycji. Zeszłoroczny bolid to doskonała podstawa do modyfikacji na rok 2010. Ich plany nie wyglądają źle, ale mimo wszystko nie widzę ich w przyszłym roku w walce o punkty. Jeśli wyskoczą z bolidem na miarę TOP7 to będzie to niespodzianka.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca