F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault R30 niedługo gotowe do walki

Pierwszy egzemplarz tego bolidu ma zostać złożony w ciąg najbliższych dni.
Master & Maraz, 7 stycznia 2010, wyświetlenia: 8557<< | lista | T- | T+ | >>
Nowy bolid Renault – R30 – ma zapoczątkować nową erę w Formule 1 dla francuskiego koncernu. Bez sponsora tytularnego na sezon 2010, koncepcja malowania na przyszły sezon może opierać się na historycznych kolorach firmy z Boulogne-Billancourt – żółtym i czarnym.

Według źródeł serwisu confidential-renault.fr, data i miejsce prezentacji Renault R30 mają zostać ustalone w ciągu najbliższych dni. Samochód zostanie prawdopodobnie zaprezentowany pod koniec stycznia w Paryżu na Polach Elizejskich, bądź w Hiszpanii tuż przed pierwszymi testami.

Robert Kubica w tym tygodniu przebywa w Enstone, gdzie ma się spotkać z nowym szefem zespołu Renault – Erikiem Boullierem, a także z nowymi inżynierami. Polak ma poprowadzić Renault R30 na początku lutego na torze Ricardo Tormo w Walencji. Pierwszy egzemplarz tego bolidu ma zostać złożony w ciągu najbliższych dni. Okazuje się, że nie było żadnych opóźnień wynikłych z przebudowy tunelu aerodynamicznego, który został zmodernizowany w 60%.

Źródło: confidential-renault.fr
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.11.2018  Markiełow weźmie udział w testach opon Pirelli z Renault
22.11.2018  Ricciardo: Przejście do Renault jest dla mnie przerażające
19.11.2018  Carlos Ghosn straci władzę w grupie Renault-Nissan-Mitsubishi
15.11.2018  Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport
14.11.2018  Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla
Tagi:
Kubica R.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SoBcZaK, 07.01.2010 00:44[!]
Jak ja kocham te przedsezonowe gadki... tyle gadania a nic nie zostało pokazane... ale już niedługo zobaczymy te szkaradne wozy
Grekyy, 07.01.2010 01:09[!]
Wygląd akurat przebolałem, ba nawet polubiłem... mnie najbardziej przeszkadza coraz bardziej stłumione, przykręcone wraz z obrotami "miauczenie" tych samochodów ''/
wojo75, 07.01.2010 08:17[!]
wydaje mi sie ze bedzie to ...kopia Red Bulla...:o)
gnt3c, 07.01.2010 09:21[!]
zgadzam się Sebastian...przed 2k9 bolidy były takie piękne...miejmy jednak nadzieję, że w tym roku konstruktorzy nas zaskoczą.
Lolkoski, 07.01.2010 10:28[!]
taka to jest prawda na wp
Adakar, 07.01.2010 11:41[!]
Bolid zmodernizowany w 60 % ... gorzej jak te pozostałe 40% jest kluczowym aspektem czyli aerodynamiką hehe ...

Martwią się jakie bedzie malowanie ... może być i CAŁY RÓŻOWY w barwach "Hello Kitty" ... ważne żeby bolid szybko jeździł ... Dla Kubicy, znowu debiut nowego bolidu na Ricardo Tormo ... uuu wspomnienia nieciekawe :-)
lakeman, 07.01.2010 11:51[!]
@Adakar - z tego co ja zrozumiałem to TUNEL został zmodernizowany w 60%. A to może tylko pomóc w rozwoju bolidu w trakcie sezonu.

Czyli informacje, które wyczytałem na wp.pl (oczywiście nie traktuję tego jako profesjonalne źródło na temat F1) że będzie bardzo cienko z bolidem, bo przez 3 tygodnie tunel stał, były wyssane z palca.
ICEMANPK1, 07.01.2010 12:01[!]
nie bedzie zle,napewno beda w duzo lepszej formie niz w 2009 + odeszlo BMW i Toyota czyli zespoly lepsze w 09, co automatycznie przsowa Reno w gore stawki.Williams z silnikami Cos tez raczej bedzie slabszy od Reno , nowe zespoly napewno beda slabsze wiec juz sa na p5 jako zespol.A czy wyzej? tego sie dowiemy juz niedlugo.
reamoon, 07.01.2010 13:56[!]
@Adakar

Czytanie ze zrozumieniem! Chyba uczą Cie tego w gimnazjum :)
PABLOeskobar, 07.01.2010 17:56[!]
R30 będzie średnią konstrukcją.Ma na to wpływy parę czynników .Delikatne zamieszanie wśród kadry inżynierskiej.Brakuje im geniuszu takiego jak np Adrian Newey lub Joerg Zander projektant brawn 001.Co niektórzy mogą się oburzyć ze nie Ross Brawn. Panowie głównym projektantem zwycieskiej maszyny brawna był Joerg Zander notabene człowiek który przyczynił sie także do sukcesów Kubicy był jednym z głownych projektantów BMW Sauber F1.08 on naszkicował główny szkielet najleprzej maszyny Bmw zanim odszedł do hondy.
Co do kubicy stawiam że bedzie jeżdził w okolicach 8-10 miejsca
SirKamil, 07.01.2010 23:05[!]
Geniusze są najważniejsi w czasie zmian technicznych...potem liczą się inżynierowie-menedżerowi niekoniecznie gwiazdy dużego formatu, którzy potrafią nacelować pracę zespołów ludzkich (armii szeregowych projektantów) na właściwe tory pracy co przynosi efekty. Co z tego, że Newey jest dziś najprawdopodobniej największym "mózgiem" wśród aerodynamików, nawet w tak zacnym gronie jak Bigois, Tombazis czy ś.p. Toso, jeśli Red Bull przez wszystkie lata (poza 2008) posiadania Neweya dostawał najzwyklejsze lanie od ekip którym brak wielkich NAZWISK, gwiazdorskiej obsady w fabryce... od Toyoty, Williamsa, Renault, BMW...których to aerodynamika była zwyczajniej wydajniejsza...

btw. Zander w BMW odpowiadał bardziej za stronę mechaniczną- "porządkował" oddziały POZA Hinwil w celu eliminacji upierdliwych awarii skrzyń i silników.
btw. 2 Zander nie pracuje już dla Hondy/Brawm/Merca... wie ktoś co aktualnie porabia? Może szlifuje jakość niedaleko Brackley, w Enstone? ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca