barwy dobre, ale bolid wygląda trochę kanciasto w porównaniu z innymi
Fajny ten Lotus, brakowało mi trochę zielonego w stawce :) A tak poważnie to fajnie że nowe zespoły zaczynają/wracają do F1. Szkoda tylko że pewnie będą dość mocno w tyle.
mbg, 12.02.2010 21:44 | ![zgłoś do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Wygląda, że nowe zespoły prócz kolorów do stawki nic nowego nie wniosą xD
Kto im ukradł środkową część przedniego skrzydła?
nareszcie zaczyna robic sie ciekawej
wiecej aut i to znane marki a nie jakies dziwolagi
powraca wielka marka!!!
szkoda ze takie debilne obostrzenia regulamonowe sa to nic nowego nie wnosza zespoly z technologi i rozwiazan machanicznych itd :(
ale juz za 29 dni pierwsze odpalanie zbiorowe przed tv :)
maroo - środkowa część przedniego skrzydła jest że tak powiem ustandaryzowana.
Crow, 13.02.2010 00:03 | ![zgłoś do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Zieleń jak z jaguara ;)
Mało reklam i historyczne barwy - pięknie się prezentuje.
Kanciaty strasznie, skrzydło to chyba aż przekombinowane :). Ładna kolorystyka. No i cieszę się, że w stawce nadal są Heikki i Jarno. Prawdziwi kierowcy środka, ale bez nich by jakoś łyso było, zwłaszcza bez Trulliego.
już po tych szpiegowskich zdjęciach z autosportu wydawało mi się, ze jakiś kanciasty ten bolid - no i sie nie myliłem :P Przednie skrzydło wyglądem przypomina pług, z tyłu prostota - ogółem T127 sprawia wrażenie prostej konstrukcji ;)
Ale jedno trzeba przyznać-malowanie jak ta lala ;D Mi się podoba (pewnie dlatego, że zielony to mój ulubiony kolor ;P)
Ciekawe jak sie spiszą w Bahrainie ;D
Ehhh.... tak przekombinowany przód jest bardzo ryzykowny. Nie chodzi mi wcale o to, że to nie ma prawa działać, tylko o to, że nawet drobne uszkodzenie tej konstrukcji spowoduje utratę całej aerodynamiki przedniego skrzydła... a o to będzie bardzo łatwo z tyloma zespołami na pierwszym zakręcie ;)
Wiekopomny moment dla F1, całość prezentuje się niezwykle ciekawie i oryginalnie poniekąd, ale jak wiadomo nazwa i kolorki nie stanowią o sile podczas mistrzostw. Poczynania Gascoyne'a są zazwyczaj prologiem do rywalizacji więc i im życzę sukcesów co najmniej na miarę ForceIndia.
To była dobra decyzja FIA o ich przyjęciu do stawki; skupili się na budowie bolidu a Sauber mógł poczekać na decyzję Toiki. Strach pomyśleć, gdyby jakiego drugiego nieroby Camposa przyjęli, tak więc trzymam kciuki.
fajny bolid kovalainen jaki dumny
Ciekawe jaki kask ma Kovalainen!
Barwy Spoko Najlepsze z calej stawki.Legendarny Team powraca!
Lotus ;* Piękny! Teraz postanowiłem dodać go do ulubionych zespołów :D
Ciekawe czemu Kovi nie pokazał swego kasku :D Może szykuje cos ekstra :P
Ad@m, 13.02.2010 12:45 | ![zgłoś do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Aero biedne bardzo. Co do np ForceIndia trzeba zauważyć że powstał na bazie starego zespołu więc nie ma co porównywać do niego teamów które startują całkowicie od początku i prawdę mówiąc są zieloni jeśli chodzi o doświadczenie w budowaniu bolidu F1.
Może i nieco kanciasty i może rzeczywiście przednie skrzydło nieco za skomplikowane, ale w sumie piękny samochód. Ja bym takiego w pięć miesięcy nie zbudował. A może nawet nie zbudowałbym w piętnaście.
shaq, 13.02.2010 18:36 | ![zgłoś do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Wie ktoś skąd nazwa T127?
|