F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Koniec marzeń US F1

Zespół poinformował pracowników o zakończeniu jakiejkolwiek działalności.
Piotr Bogucki, 2 marca 2010, wyświetlenia: 7498<< | lista | T- | T+ | >>
Szanse zespołu US F1 na wystąpienie w wyścigu Formuły 1 wyglądają z dniem dzisiejszym na znikome, gdyż jak donoszą wysoko postawione źródła serwisu AUTOSPORT, baza zespołu została zamknięta.

Podczas gdy sytuacja amerykańskiego zespołu, który starał się przygotować swój samochód na start sezonu była owiana tajemnicą przez długie tygodnie, źródła podają, że kadra zespołu dostała informację, że nie jest już wymagana ich praca, gdyż wszelkie działania zostały wstrzymane.

Serwis AUTOSPORT twierdzi również, że na krótko przed porą lunchu kierownik produkcji Dave Skog poinformował tych członków załogi, którzy pozostali w zespole pomimo ostatnich problemów, że zostają oni posłani na bezpłatny urlop – chociaż techniczne rzecz biorąc wciąż są zatrudnieni. Takie posunięcie, choć nie zostało jeszcze oficjalnie potwierdzone, w rzeczywistości będzie oznaczać koniec marzeń o F1 szefa zespołu Kena Andersona oraz dyrektora sportowego Petera Windsora, którzy chcieli stworzyć w pełni amerykański team grand prix.

Z tego, co do tej pory udało się również dowiedzieć, zarówno Anderson, jak i Windsor nie byli obecni w fabryce podczas ogłaszania tej informacji, a ponadto żaden z nich nie był dostępny, aby udzielić komentarza dotyczącego ostatnich wydarzeń. Telefony do centrali zespołu również nie były odbierane z informacją, że dany numer telefonu nie jest dostępny.

Niepowodzenie zespołu US F1, aby wystawić samochód na starcie sezonu oznacza, że istnieje teraz wolne miejsce dla teamu Stefan Grand Prix, który czekał na uboczu na swoją kolej przez kilka miesięcy. US F1 musi jednak zostać oficjalnie wycofane z mistrzostw, aby Stefan GP miał możliwość późnego zgłoszenia się do uczestnictwa w F1 – chociaż taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli wizyta delegata technicznego FIA – Charliego Whitinga, która odbyła się w zeszłym tygodniu, ujawniła niemożność zespołu do przystąpienia do rywalizacji.

Nie wiadomo również co zrobi teraz inwestor US F1 – Chad Hurley. Współtwórca portalu YouTube, który zainwestował w zespół, był łączony w ostatnich tygodniach z zarówno zespołem Stefan GP, jak i Campos Meta i możliwe, że zdecyduje się pozostać w F1 poprzez współpracę z którymś z nich.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2010  Lopez: US F1 obiecywało nam wszystko
24.06.2010  FIA zakończyła postępowanie dyscyplinarne w sprawie US F1
12.04.2010  Naczepy US F1 do nabycia na eBay
03.04.2010  Zespół US F1 został zlikwidowany
27.03.2010  US F1 będzie ponownie ubiegać się o starty dopiero w 2013?
Tagi:
US F1

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
hawaj, 02.03.2010 23:04[!]
Tak szczerze mówiąc to ze Stefanem też nic nie wiadomo. Może i wysłali kontenery do Bahrajnu - ale czy jest w nich chociaż kawałek bolidu ? Tak coś mi się wydaje że bolid Stefana jest tak jak autostrady w polsce, podobno są ale nikt ich nie widział :):):)
Ramzi, 02.03.2010 23:06[!]
Od samego początku wiedziałem że dziennikarz nie może być szefem normalnego zespołu F1, a tak było w USFai1.
Nawet jak był news o testach w Charlotte pisałem, że nie wierze w ich starty. No i to się potwierdziło. Ameryka ma swoje autka(w sensie Indy NASCAR), reszta świata ma swoje, im się nie chce pakować w europejski kocioł.
leni93, 02.03.2010 23:07[!]
ale sie pokazali, normalnie żal mi ich, najwcześniej byli w temacie że startują najbardziej dali dupy
Pointrox, 02.03.2010 23:09[!]
@hawaj: kontenery które niedawno przypłynęły do Bahrajnu to w większości części zapasowe, koła i sprzęt serwisowy.
paolo, 02.03.2010 23:27[!]
Parafrazując Kazika "Stało się, stało się to co miało się stać. Dopiero w... marca nosz ***a mać"
Maximus, 02.03.2010 23:39[!]
Witamy i gratulujemy Stefan GP;)
Semai, 03.03.2010 00:43[!]
Żegnamy USfail1. Płakać nie będę. Oby tylko Stefan podołał ;]
trak711, 03.03.2010 02:14[!]
Kompletnie nie mam pojęcia z czego rżycie. Była nikła, ale jednak szansa na większe zainteresowanie amerykanów F1. Mosley okazał się papierowym tygrysem. USf1 nie wystąpi głównie dlatego, że wierzgający koń nie dopuścił do obniżki kosztów. Do dupy z taką F1. Tylko pieniądze decydują. To pieniądze będą wygrywać w Bahrajnie. Największe pieniądze wygrają, te trochę mniejsze zajmą drugie miejsce itd.
Yurek, 03.03.2010 02:43[!]
@up - USA ma NASCAR i Indy. Po kiego im Formuła 1? Mam Ci przypomnieć, że więcej osób oglądało w 1982 wyścig strusi niż Grand Prix Las Vegas? Tyle dla nich znaczy Formuła 1 i jeden śmieszny amerykański zespół nic by nie zmienił. To po pierwsze. Po drugie, USF1 zapewniało gotowość startów nawet w przypadku braku ograniczenia wydatków do 40 milionów funtów. Po trzecie, w Formule 1 zawsze decydowały pieniądze, ten sport stale się rozwija i niepodobna o to, by funkcjonował tak jak należy przy ograniczeniu, do którego na szczęście nie doszło.
paolo, 03.03.2010 08:35[!]
Przede wszystkim USF1 to było jedno wielkie nadużycie semantyczne. Oni z US to nie mięli wiele wspólnego. Połowa tzw. szefostwa to Brytyjczyk, a jeśli oni są US to Renault powinno zmienić na dniach nazwę na CCP albo KGB i byłoby to bardziej uzasadnione. Ci malowani niby Jankesi nie mieli żadnych konkretnych związków ani z przemysłem amerykańskim, ani z kierowcami amerykańskimi, ani z jakimkolwiek zainteresowaniem ludności, ani ani. Ustawili "garaż" obok potworów Gordona i oni od razu są całe US. US to było na Apollo, które wylądowało jako pierwsze na księżycu, US jest na olimpiadach itd. a nie na czymś co nawet jakby wystartowało byłoby pośmiewiskiem całego świata F1. Nazwa tego tego czegoś była niepoważna od samego początku. Jak czas pokazał nie tylko nazwa. Swoją drogą nie powinno być tak, że każdy szaraczek może nadużywać flagi (jakiejkolwiek) i podszywać się pod symbole narodowe. Ciekawe jaka byłaby reakcja jakby jakiś Czesław z Ukraińskim dziennikarzem postanowili wystawić swoją garażową konstrukcję pod nazwą PLF1 i przez pół roku ośmieszali Polskę na arenie międzynarodowej. Najśmieszniejsze jest to, że za nazwę USF1 dostali po głowie od Berniego... bo F1 to jego zastrzeżony znak i byle patałach nie może używać nazwy F1!!! Za nadużywanie US nikt ich nie pogonił...
Sebastian_89, 03.03.2010 08:45[!]
Proponuję zrzućmy się i stwórzmy PL F1 TEAM...
Każdy dostanie odpowiedni udział...
Powiedzmy, że jakieś 1 mln osób by na to poszło po 100 zł, to mamy 100 000 000, 00 zł:) Można szaleć.
Na pewno nie wyjdziemy gorzej od Amerykanów, ewentualnie tak samo. Weźmiemy silniki od Renault, dyfuzory od ferrari, a resztę skompletują nasi inżynierowie:):):)
Sądzę, że jak zaczniemy szybko, to wtedy zdarzymy na sezon 2011...
paolo, 03.03.2010 09:08[!]
"Lepszy" jest model wschodni. Mamy wybory prezydenckie niedługo więc wystarczy zebrać zapaleńców i przehandlować ich głosy za wsparcie dla zespołu F1:) I będzie jak u ruskich. Dmitrij zwalnia działaczy olimpijskich, a Vladimir przyjmuje na audiencję przedstawicieli zespołu F1 (Ghosn robił za wysłannika RF1 skoro był z Pietrowem). Łady nie mamy ale produkujemy jeden pojazd kołowy znany w świecie... KTO Rosomak zwany przez Talibów Zielonym Diabłem. Green Devil PL0F1:). Zamówienia eksportowe na pewno mile widziane szczególnie w kryzysie, a i z duchem czasu bo zielono:)
dex, 03.03.2010 16:36[!]
a pomyśleć że niektóre zespoły co kandydowały były 100% lepsze niż USF1 chociażby prodrive , nie wiem co oni mieli klapki na oczach jak wybierali ten USF1 ??
artur_fan_f1, 03.03.2010 16:39[!]
@Sebastian_89 ja w to wchodzę :D:D:D
McLuke, 03.03.2010 17:10[!]
Żenada, degrengolada, kpina, pośmiewisko - tylko tak można opisać to co zrobiło USF1... Obyśmy więcej o nich nie usłyszeli :]
buran, 03.03.2010 17:10[!]
@dex
Prodrive miał już swoja szanse i z niej nie skorzystał. z odrzuconych zespołów (o których wiemy) to Lola wyglądała lepiej. z resztą z tego co pamiętam to większość osób była raczej pozytywnie nastawiona do tego projektu. wszyscy powątpiewali w Manora, a tu niespodzianka Manor gotowy a „pewniejsze” USF1 i Campos nie.
Zomo, 03.03.2010 17:39[!]
@paolo - jest gorzej niz myslisz - Rosomak to licencja finskiego Patria AMV. Nieststy Polska z produktow wlasnych ma obecnie juz tylko bigos - cala reszta to made_in_china ew. obca licencja albo montaz obcych elementow... My bysmy za te 40mln nawet nosa nie zbudowali - chociaz pewnie wystarczylo by na rownie "odleciana" www jak USF1, bo 2 studentow za skrzynke piwa by to zrobilo...
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca