F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

US F1 stara się o miejsce na sezon 2011

Ken Anderson oficjalnie wypowiedział się na temat ostatnich doniesień.
Piotr Bogucki, 3 marca 2010, wyświetlenia: 3537<< | lista | T- | T+ | >>
Po pojawieniu się doniesień dotyczących upadku projektu US F1, szef zespołu – Ken Anderson zdecydował się wypowiedzieć w tej sprawie i przekonuje on, że jego ekipa wciąż ma nadzieję na wejście do F1 w przyszłości, pomimo poproszenia pracowników o wstrzymanie wszelkich prac nad samochodem.

Zostało wcześniej ujawnione, że personel zespołu został posłany na bezpłatny urlop i choć takie posunięcie niemal jednoznacznie oznaczało zakończenie działalności ekipy z USA, Anderson zapewnia, że zespół z bazą w Charlotte wciąż stara się o miejsce w stawce na sezon 2011. Przekonuje on, że zespół nadal działa i czeka teraz na wieści od FIA dotyczące możliwości odłożenia swojego przystąpienia do mistrzostw do początku roku 2011.

Z tego właśnie względu zespół – podczas gdy czeka na odzew od FIA, która ma niedługo ogłosić listę startową sezonu 2010 – uważa, że bezcelowym jest kontynuowanie prac nad podwoziem, które według planów miało rywalizować w tym roku. Anderson powiedział serwisowi AUTOSPORT: „Złożyliśmy wniosek do FIA o wstrzymanie naszej aplikacji do 2011. To miało być poufne, więc nie za bardzo mógłbym to komentować. Wygląda jednak na to, że informacja wyciekła. Czekamy na odpowiedź ze strony FIA i pracujemy z nimi. W międzyczasie nie ma nic do robienia dla pracowników, dlatego powiedzieliśmy im, żeby przestali pracować nad dotychczasowym samochodem, dopóki nie otrzymamy decyzji”.

W związku z faktem, że zespół US F1 nie będzie w stanie rywalizować w sezonie 2010 nie jest jasnym, czy FIA optować będzie za przekazaniem trzynastego miejsca w stawce serbskiej ekipie Stefan GP, czy może ogłosi po prostu kolejny otwarty konkurs na aplikacje do mistrzostw w 2011 roku – przystając tym samym na jedynie 12 zespołów w tym sezonie.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2010  Lopez: US F1 obiecywało nam wszystko
24.06.2010  FIA zakończyła postępowanie dyscyplinarne w sprawie US F1
12.04.2010  Naczepy US F1 do nabycia na eBay
03.04.2010  Zespół US F1 został zlikwidowany
27.03.2010  US F1 będzie ponownie ubiegać się o starty dopiero w 2013?
Tagi:
US F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mexi, 03.03.2010 01:01[!]
Chyba żart :)
skejl, 03.03.2010 01:54[!]
Poprosili o wstrzymanie aplikacji do sezonu 2011... tylko czy inwestorzy dadzą im drugą szansę? Już nie pytając o to, czy po sezonie 2010 zwolni się choć jedno miejsce...
Adakar, 03.03.2010 02:13[!]
Ch... z inwestorami. Zastanow sie czy FIA i FOA będzie się chciało drugi raz kompromitować z idiotami zza wielkiej wody ... ich plan zakładał "rollout" na jesieni 2009 roku i testy od pierwszej sesji. Potem mialy być testy niby tylko w USA u Barbera i przylot do Barcelony ...potem powiedzieli że tak jak Campos przyleca bezpośrednio do Bahrainu, potem że chcą opuścic trzy wybrane wyścigi, następnie cztery ...teraz cały sezon ...Może wogole dajmy im wejściówkę "in blanco", że jak będa gotowi to dopiero przyjadą ?

A te plany budowy europejskiej bazy w Hiszpanii, a ta lista amerykańskich kierowców, że niby full US team members ...sponsorzy, potencjał, "Dolina Nascar". Właśnie dostałem email od "Windshear Tunel". Wiecie ile godzin spędzili w tunelu aero ? Zastanówcie się chwile. Już ? Tak, to TA liczba o której myślisz.



... 0
Yurek, 03.03.2010 02:35[!]
Zgadzam się z Adakarem w 100%. Mocne słowa, ale prawdziwe. Pamiętam, jak zapewniali o dwóch amerykańskich kierowcach, i że z ich wyboru zrobią "reality show". USF1 wkurzało mnie od samego początku, dużo mówili, a nie widać było postępów, odwrotnie niż np. w przypadku Lotusa. I cieszę się, że ich nie zobaczymy. Oby nigdy. Zastanawia mnie tak przy okazji, jakie kryteria spełniały takie zespoły jak USF1 czy Campos, których nie spełniały Lola (oby Lola wystartowała w 2011!) czy Prodrive? Innymi słowy, co miało USF1, a czego nie miała Lola, że to Amerykańców wybrano do stawki na 2010? Czyżby zapewnienie o używaniu silników Cosworth?
im9ulse, 03.03.2010 06:16[!]
i przez tych "debili" Stefan jest deczko w lesie...takie to rządy Berniego że dwóch "tatuśków" dostaje licencje a gość z gotowym bolidem musi kombinować. Go SGP !
wojo75, 03.03.2010 07:19[!]
Było to bardzo dziwne ze czekano az do tego czasu. Stefan GP ma gotowy samochód i przynajmniej by potestował w Barcelonie.
akkim, 03.03.2010 07:47[!]
To, że nie pojadą już w grudniu wiedziałem
o czym prywatnie do Jacobss'a pisałem,
skorzystałem gdyż rodzinę mam od nich o "mlię"
co od lat tam spędzają swe życiowe chwile.

A nie chcąc w Serwisie robić zamieszania
wymieniłem z Jacobssem swe prywatnie zdania.
Dostałem od nich wiadomość : "To Enigma, ich nie ma,
to musi być jakaś jedna wielka ściema".
Zureq, 03.03.2010 08:19[!]
No Akkim i dobrze zrobiłes ze nie ujawniałes swoich tajnych informacji . Zrobiłbys w FIA niemałe zamieszanie :) Pozdro Wieszczu.
Provo, 03.03.2010 09:14[!]
USF? już dziękujemy, od początku więcej było przy tym gadania i PR'u niż prawdziwej pracy i zaangażowania. To przecież oni jako pierwsi z nowych deklarowali, że zaczeli prace nad bolidem i mieli za sobą potężnego sponsora (YouTube); Lotus i Manor mimo ograniczonych budżetów wyrobili się, a oni na takim rynku jak usa nie byli w stanie uzbierać kasy (mimo paydriver'ow).
Totalna kompromitacji nie zaufają im już ani sponsorzy, ani kierowcy i dobrzy inżynierowie, ani kibice!
Wstyd dla USA!
Sycior, 03.03.2010 09:59[!]
Nie zaufa już im FIA. Przejechali się na nich tak samo jak na Prodrive. I Prodrive i USFAIL mogą zapomnieć o startach na kilka lat...
Adam1970, 03.03.2010 10:01[!]
"Trzeba z żywymi naprzód iść,
Po życie sięgać nowe...
A nie w uwiędłych laurów liść
Z uporem stroić głowę."

Adam Asnyk z apelem do Windsora i Andersona.
Speedster, 03.03.2010 10:15[!]
To chyba jakiś żart, kpina... Moim zdaniem FIA nie powinna już im dawać kredytu zaufania na 2011, nie dali rady teraz, nie dadzą rady również w przyszłym sezonie. F1 nie dla amerykanów
jacoszek, 03.03.2010 10:17[!]
Typowi Amerykanie. Dużo gadania w stylu, ile to nie my itp itd. Ciągle mi się przypomina ich odpowiedz, na tekst Virgin, że oni również robią bolid, bez pomocy tunelu i jaki to on będzie super. To samo ta ich konferencja w speedTV - jacy to my jesteśmy wspaniali, wyrobimy się w tyle i tyle, bolid jest już gotowy.
Ech szkoda gadać.
A co do pytania Yurka. Wybrali ich tylko po to by przekonać amerykańców do F1. Wraz z USF1 w stawce, pojawiłby się również wyścig, a co za tym idzie większa kasa i oglądalność. Problem w tym, że Bernie nie załapał, że Amerykanie nie są na tyle inteligentni, żeby zrozumieć zasady F1, a co dopiero zbudować bolid. ;)
archibaldi, 03.03.2010 11:25[!]
Kompromitacja! Tych ściemniaczy powinno się pociągnąć do odpowiedzialności! American Dream - yeah... FIA dała ciała pozwalając im na starty w 2010 a blokując innych. Szkoda gadać..
jaszczur, 03.03.2010 15:29[!]
wyobrazcie sobie pracownikow, ktorzy pozwalniali sie w poprzednich firmach i przeprowadzili zeby byc blizej teamu...
chyba kupilbym sobie dwururke i wpakowal troche olowiu w tych dwoch oszolomow...
archibaldi, 03.03.2010 16:27[!]
Lopezowi obiecali miejsce, kasę wzięli, przewalili gdzieś a sponsorów prawdziwych mimo takiego czasu nie załatwili. Hochsztaplerka w amerykańskim wydaniu
McLuke, 03.03.2010 16:41[!]
chyba kpisz panie Anderson :] To była wasza pierwsza - i ostatnia - szansa. Wiecej nie bedzie i obyśmy nigdy was nie zobaczyli na gridzie. Czegoś tak żałosnego jak USFail dawno nie widziałem :]
BlindWolf, 04.03.2010 21:18[!]
Wstrzymanie aplikacji? Odroczenie ??
10 lat ręcznej wymiany opon ze skutkiem natychmiastowej wykonalności się należy -co najmniej.
W 2011 uprzedzą że nie pojada na dwóch testach, a na trzecim 4s na czasówce w plecy do przedostatniego:(
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca