F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Coulthard obwinia Mosleya za procesję w Bahrajnie

Szkot nie ustaje też w krytyce nowych zespołów.
Łukasz Godula, 16 marca 2010, wyświetlenia: 4814<< | lista | T- | T+ | >>
David Coulthard wskazał Maxa Mosleya jako winnego 'procesji' w niedzielnym wyścigu o Grand Prix Bahrajnu podczas otwarcia sezonu 2010.

Podczas gdy inni obwiniają jedynie zakaz tankowania za brak akcji na torze, emerytowany szkocki weteran powiedział dzisiaj, że obecna sytuacja w Formule 1 jest wynikiem władzy Mosleya w FIA przez ostatnie 16 lat.

„Mam nadzieję, że Max Mosley z przyjemnością oglądał wyścig w Bahrajnie po odejściu ze stanowiska prezydenta zeszłej jesieni” – napisał Coulthard w swojej stałej rubryce w gazecie The Telegraph.

Zwycięzca 13 grand prix dodał, że fani mogą również obwiniać limit 18.000 obrotów silnika, ustandaryzowane skrzynie biegów oraz silniki, jak i tylko jednego dostawcę opon. Stwierdził, że wszystkie te ograniczenia narzucone przez Mosleya „najwyraźniej niewiele zrobiły dla poprawy widowiska, jeśli spojrzeć na wyścig w Bahrajnie”.

Coulthard ujawnił również, że miał małe kłopoty w zeszłym tygodniu, gdy podzielił zdanie Ferrari na temat nowych zespołów, jednak mimo to nie zaprzestał krytyki nowych ekip. Na temat Virgin powiedział, że koła „nie powinny odpadać podczas treningów”, a na temat kierowców HRT, że „nie powinni wyjeżdżać po raz pierwszy na tor w sesji kwalifikacyjnej”.

„Tymczasem zanim ludzie napiszą jak to świetnie, że obaj kierowcy Lotusa ukończyli wyścig: owszem, tak było, ale czy nie powinniśmy oczekiwać, że bolid F1 ma być w stanie ukończyć wyścig?” – powiedział Coulthard. „Czyż to nie minimalne wymagania?”

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.10.2017  Coulthard: Bottas musi wierzyć, że potrafi zniwelować stratę do Hamiltona
21.02.2017  Coulthard: Red Bull dysponuje dwoma bardzo mocnymi kierowcami
06.11.2015  Coulthard zaniepokojony drogą awansu kierowców do F1
21.02.2015  Coulthard: Vettel musi w tym sezonie pokonać Raikkonena
11.02.2015  Briatore: Alonso nie rozstał się z Ferrari w atmosferze konfliktu
Tagi:
Mosley M.
F1 ogólnie
Coulthard D.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Czechoslowak, 16.03.2010 18:31[!]
ENDR-> sęk w tym żeby te "boosty" (które notabene przy silniku turbo byłyby bardzo proste do zastosowania) były przyznawane na wyścig, a nie na okrążenie. KERS nie zdał egzaminu między innymi z tego względu, że wszyscy stosowali go w tym samym miejscu toru, na każdym okrążeniu. Gdyby kierowcy mieli do dyspozycji powiedzmy 6 "boostów" (jak, o ile się nie mylę, jest w A1 GP) na cały wyścig, wtedy ich użycie byłoby dużo bardziej zróżnicowane.

marian3251-> szczerze: nie wiem, rzuciłem jedynie pewien zarys pomysłu, może gdyby było więcej dostawców opon wtedy mogliby robić gumy w nieco różniących się rozmiarach, a może sam Bridgestone, czy cokolwiek po nim nastanie byłby skłonny robić powiedzmy 3 różne opony? może różniące się nie tylko rozmiarem, ale i mieszanką...
christoff.w, 16.03.2010 18:31[!]
dobrze gada i ojciec Roberta.K w studio P tez tak mowil ale nie, znaFca W.Zientarski szedl w zaparte ze bylo super,duzo sie dzialo i inne bzdury..boze co za porazka z ta stacja i ich prowadzacymi. p.s : wczoraj ogladalem wyscig z Australi z zeszlego roku i po wypadku z vettelem jak robert szedl do boksu to podszedl do niego jakis komentator z kamera i spytal co sie stalo a pan Andrzej.B oczywiscie przekrecil wszystko na swoj sposob i cos mu sie ubzduralo ze to vettel podbiegl i zaczal przepraszac,haha..nie zauwazylem tego rok temu dopiero wczoraj.Ahh co to mogl byc za wyscig no ale trudno. Sorrki ze troche nie w temacie teraz napisalem ale tak 50/50.
Sir Wolf, 17.03.2010 15:22[!]
Całkiem mądrze gada :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca