F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Webber: F1 jest nudna

"Sam byłem całkiem zaskoczony tym, jak trudno jest wyprzedzać".
Mariusz Karolak, 16 marca 2010, wyświetlenia: 4810<< | lista | T- | T+ | >>
Mark Webber sądzi, że czeka nas jeden z najnudniejszych sezonów w dziejach Formuły 1, o ile nie zostaną zmodyfikowane przepisy.

Australijczyk w Grand Prix Bahrajnu był ósmy i twierdzi, że zakaz tankowania w trakcie wyścigu oraz będące jego następstwem zmniejszenie liczby postojów do jednego spowoduje, że wyścigi przekształcą się w nudne procesje, bo kierowcy nie będą ryzykowali w obawie przed nadmiernym zniszczeniem opon.

Webber powiedział, że nowe przepisy wcale nie uczyniły wyścigów bardziej ekscytującymi i przypuszcza, że w Grand Prix Australii może być podobnie. „Wyglądało to dosyć nudnie. Spędziłem 48 okrążeń jadąc najpierw za Michaelem Schumacherem, a później za Jensonem Buttonem i nie było możliwości, abym ich wyprzedził. Próbowałem wszystkiego, jechałem innymi liniami, wywierałem presję, wszystko co można, ale obydwaj są dobrymi zawodnikami i żaden z nich nie popełnił błędu”.

O tym, jak ciężko jest wyprzedzić rywala przekonał się w chwili, kiedy po postoju w alei serwisowej, gdzie stracił cztery sekundy z powodu problemów z wymianą koła, wyjechał na tor za Buttonem i utknął za nim, jadąc już do końca na ósmej pozycji. „Byłem od niego szybszy, ale nie mogłem znaleźć sposobu na wyprzedzenie. Jechał bezbłędnie, a gdybym próbował być bardziej agresywny, to mogłoby się to zakończyć kolizją. Sam byłem całkiem zaskoczony tym, jak trudno jest wyprzedzać i nie wróży to dobrze na żaden z wyścigów w kalendarzu, w których będziemy jechać na jeden postój, bo wszyscy będą stosowali taką samą strategię. Można mieć tylko nadzieję, że na innych torach będzie nieco więcej wyprzedzania, niż w Sakhirze”.

Webber jest sfrustrowany tym, że w jakim kierunku następują zmiany w przepisach i dosadnie okazał to na swoim Twitterze. Jest jednak przekonany, że zespół Red Bull da mu konkurencyjny samochód na wyścig w Australii. „RB6 był konkurencyjny w Bahrajnie, co dowodzi, że chłopaki w Milton Keynes wykonali fenomenalną pracę tej zimy. Wystarczy jeszcze tylko, że położymy wisienkę na torcie, osiągając taki rezultat w niedzielne popołudnie, na jaki zasługuje ten samochód. Udało nam się to w przeszłości i jestem przekonany, że możemy to powtórzyć”.

Źródło: smh.com.au
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.02.2019  Webber: Seidl to najlepszy człowiek do pokierowania zespołem McLarena
05.02.2019  Webber: Red Bull potrzebował zmiany partnera silnikowego
17.07.2018  Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców
24.03.2018  Webber rozczarowany składem kierowców Williamsa
29.11.2017  Mark Webber dołączył do zarządu Australian Grand Prix Corporation
Tagi:
Webber M.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartek199874, 16.03.2010 22:18[!]
z tymi cysternami to była głupota.mieli zrobić 2 wyścigi po 150km.powinny być dozwolone elemynty aerodynamiczne zwiększające docisk,turbosprężarki,brak zamrożenia prac nad silnikami.a opony powinny być takie jak rok temu.webber ma zdecydowanie racje
Ave, 17.03.2010 08:13[!]
Niech te princessy sobie przypomną jak się wyprzedza i zaczną ryzykować to będzie widowisko. Ksiezniczki pamiataja jak sie wyprzedza, tylko nie bardzo warunki sprzyjaja, szczegolnie gdy w co drugim komunikancie zespolu slychac: "dbaj o opony, dbaj o opony". To raczej nie brzmi jak zacheta typu dopadnij skurczybyka :) Poza tym zmiany w profilach tylnego i przedniego skrzydla, za sprawa ktorych to mialo nastapic polepszenie tzw. przyczajki na wyjsciu z zakretow (srednich i szybkich), nie przynioslo spodziewanych efektow. 8 silnikow na caly sezon rowniez walce na torze nie sprzyja, bo oszczedzac trza jednostke. W koncowkach wyscigow jazda na ograniczonych obrotach jest standardem. Wystarczy przeprowadzic eksperyment w postaci przesiadki kierowcow F1 do serii GP2 i mamy gwarancje dynamicznej akcji na torze. Tak wiec, jesli szukac winnych obecnego stanu rzeczy, to princessy beda na ostatnim miejscu wsrod winowajcow tzw. procesji pod szyldem F1.
klip150, 17.03.2010 08:14[!]
ewentualne zmiany przepisów zaczną obowiązywać od przyszłego sezonu a co z bieżącym? dopiero się zaczął a już go spisac na straty? jeżeli opony będą wytrzymywać 2/3 wyscigu w dobrej formie to nic się nie zmieni.
Szkot, 17.03.2010 08:15[!]
Aaa, wszystko rozumiem: WEB z nudów na starcie popuścił trochę dymka :|
Simi, 17.03.2010 19:23[!]
Zgadzam się z Markiem.
dex, 17.03.2010 22:42[!]
Nie wiem czy bym chciał widzieć mistrza świata który daje się 10 razy objeżdżać i potem odzyskuje znowu swoją pozycję, czy słowo mistrz nie nabrało by innego znaczenia ??

Owszem wyprzedzeń może być więcej, ale wiadomo że kierowca lepszy nie da się wyprzedzić przez kierowcę słabszego , jestem za walką na torze, jestem za wyprzedzaniem, ale znowu nie jestem za tym żeby z F1 zrobiła się jakaś szmacianka, czy chciałby ktoś żeby Alonso czy vettel był połykany przez np debiutanta z indii ?? nie sądzę , a jeżeli tego chcecie to znaczy że bolidy mają być tak zaprojektowane żeby mogło to być możliwe.
christoff.w, 17.03.2010 22:48[!]
Nuda owszem,no ale jak maja wyprzedzac jak wszyscy jada praktycznie tym samym tempem bo tak bolidy maja skonstruowane itp.Gdyby nie bylo ograniczen to bylaby "Jazda"!!! a tak to nudy i niech nie gadaja ze tylko w tym roku bo w poprzednich latach bylo to samo! Poczekajmy jeszcze ze dwa,trzy wyscigi i sie okaze czy takie licho straszne?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca