F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Eksperci: W F1 nie ma chęci do poprawy widowiskowości

"Przyczyną problemu jest to, że te samochody nie są dobrymi maszynami wyścigowymi".
Marek Roczniak, 18 marca 2010, wyświetlenia: 4746<< | lista | T- | T+ | >>
Dwie osoby z rozległą wiedzą techniczną, mające powiązania z ciałem zarządzającym FIA twierdzą, że w Formule 1 brakuje po prostu silnej woli, aby dokonać zmian mogących poprawić widowiskowość wyścigów grand prix.

Peter Wright, weteran inżynierii i wieloletni konsultant techniczny FIA powiedział, że problem nie jest jeszcze na tyle poważny, aby skłonić zespoły do podjęcia zdecydowanej reformy, a tylko coś takiego mogłoby spowodować, że byłoby więcej bezpośredniej walki na torach F1.

„To tak, jak ze zmianą klimatu, najpierw musi nastąpić duże pogorszenie, zanim możliwa będzie poprawa” – cytuje słowa byłego inżyniera zespołów BRM i Lotus agencja prasowa AP. „Musi być naprawdę źle, aby ludzie znaleźli w sobie prawdziwą wolę do zrobienia rzeczy, na które normalnie by się nie zdecydowali”.

Kolejny konsultant techniczny Tony Purnell, który odszedł z FIA na początku tego roku dodaje: „Przyczyną problemu jest to, że te samochody nie są dobrymi maszynami wyścigowymi, ta formuła jest źle pomyślana. Nie istnieje tutaj coś takiego, jak chęć spowodowania zadowolenia u widzów”.

„Najsmutniejszą rzeczą jest to, że są rozwiązania, ale nikt nie jest na tyle odważny albo nie ma w sobie tyle silnej woli lub nie jest dostatecznie przekonany, aby coś z tym zrobić. Kiedy patrzą na politykę zmian, to wszyscy po prostu wykrzywiają się w grymasie i stwierdzają 'cóż, nie chcę się mieszać w tę walkę'” – dodał były szef zespołu Jaguar Racing, należącego obecnie do Red Bulla.

Szef hiszpańskiego związku sportów motorowych i wiceprezydent FIA ds. sportu – Carlos Gracia twierdzi, że F1 powinna poczekać jeszcze trzy wyścigi, zanim wyda ostateczny werdykt, czy przepisy na sezon 2010 to sukces lub porażka. Podobnego zdania jest szef FOM – Bernie Ecclestone.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.12.2018  Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
01.12.2018  F1 rozwija nowe elementy pakietu graficznego relacji TV
Tagi:
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartek199874, 18.03.2010 19:49[!]
f1 to sport który zamiast iść do przodu technologicznie idzie do tyłu
Adakar, 18.03.2010 20:41[!]
bartek199874, F1 idzie do przodu. Tyle, że włodarze F1 mają swój świat i swoje kredki ... thats the problem. Mają też zajeb....go dilera. Borowczyk też musiał się dorwać do tego stuff'u, bo nawijanie o "zielonych paseczkach" i urodziwej "Barbarze" (jakiejś nowej odpowiedzialnej od PR w Ferrari chyba), że nie będzie podawał jej więcej danych osobowych ... (bo sie pół polski zbytnio podnieci) ...
marian3251, 18.03.2010 21:48[!]
oj sie czepiacie borowczyka, jakbyście mieli o co... jako, że wyścigów nie oglądają wyłącznie znawcy to po prostu musi gadać, tak jak gada, a że zwykle są takie procesje, że nie ma o czym gadać to nie jego wina. za to zientarski...
Gibonlak, 19.03.2010 00:10[!]
Może wyścig jest trochę nudnawy ale to przecież tylko część tej telenoweli.
renegade, 19.03.2010 01:59[!]
@marian3251 ja Cie nie lapie za slowka. Wystarczy obejrzec wyscig GP2 zeby zobaczyc, ze wyprzedzac sie dalo, dalo sie wyprzedzac prosiakami, poodobnie daje sie scigac na Wegrzech... To o to mi chodzilo.
SoBcZaK, 19.03.2010 09:09[!]
No cóż skoro oni od lat skupiaja sie tylko na ograniczeniach i cięciu kosztów...
Fan1, 19.03.2010 10:31[!]
Wystarczą puste trybuny, spadająca oglądalność, to się stanie już w tym sezonie, w sumie już się zdarza, ale niektórych mami się jeszcze tymi zmianami w przepisach.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca