F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2019

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Eksperci: W F1 nie ma chęci do poprawy widowiskowości

"Przyczyną problemu jest to, że te samochody nie są dobrymi maszynami wyścigowymi".
Marek Roczniak, 18 marca 2010, wyświetlenia: 4757<< | lista | T- | T+ | >>
Dwie osoby z rozległą wiedzą techniczną, mające powiązania z ciałem zarządzającym FIA twierdzą, że w Formule 1 brakuje po prostu silnej woli, aby dokonać zmian mogących poprawić widowiskowość wyścigów grand prix.

Peter Wright, weteran inżynierii i wieloletni konsultant techniczny FIA powiedział, że problem nie jest jeszcze na tyle poważny, aby skłonić zespoły do podjęcia zdecydowanej reformy, a tylko coś takiego mogłoby spowodować, że byłoby więcej bezpośredniej walki na torach F1.

„To tak, jak ze zmianą klimatu, najpierw musi nastąpić duże pogorszenie, zanim możliwa będzie poprawa” – cytuje słowa byłego inżyniera zespołów BRM i Lotus agencja prasowa AP. „Musi być naprawdę źle, aby ludzie znaleźli w sobie prawdziwą wolę do zrobienia rzeczy, na które normalnie by się nie zdecydowali”.

Kolejny konsultant techniczny Tony Purnell, który odszedł z FIA na początku tego roku dodaje: „Przyczyną problemu jest to, że te samochody nie są dobrymi maszynami wyścigowymi, ta formuła jest źle pomyślana. Nie istnieje tutaj coś takiego, jak chęć spowodowania zadowolenia u widzów”.

„Najsmutniejszą rzeczą jest to, że są rozwiązania, ale nikt nie jest na tyle odważny albo nie ma w sobie tyle silnej woli lub nie jest dostatecznie przekonany, aby coś z tym zrobić. Kiedy patrzą na politykę zmian, to wszyscy po prostu wykrzywiają się w grymasie i stwierdzają 'cóż, nie chcę się mieszać w tę walkę'” – dodał były szef zespołu Jaguar Racing, należącego obecnie do Red Bulla.

Szef hiszpańskiego związku sportów motorowych i wiceprezydent FIA ds. sportu – Carlos Gracia twierdzi, że F1 powinna poczekać jeszcze trzy wyścigi, zanim wyda ostateczny werdykt, czy przepisy na sezon 2010 to sukces lub porażka. Podobnego zdania jest szef FOM – Bernie Ecclestone.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2019  Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?
16.02.2019  Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group
15.02.2019  F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów
13.02.2019  Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
Tagi:
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartek199874, 18.03.2010 19:49[!]
f1 to sport który zamiast iść do przodu technologicznie idzie do tyłu
Adakar, 18.03.2010 20:41[!]
bartek199874, F1 idzie do przodu. Tyle, że włodarze F1 mają swój świat i swoje kredki ... thats the problem. Mają też zajeb....go dilera. Borowczyk też musiał się dorwać do tego stuff'u, bo nawijanie o "zielonych paseczkach" i urodziwej "Barbarze" (jakiejś nowej odpowiedzialnej od PR w Ferrari chyba), że nie będzie podawał jej więcej danych osobowych ... (bo sie pół polski zbytnio podnieci) ...
marian3251, 18.03.2010 21:48[!]
oj sie czepiacie borowczyka, jakbyście mieli o co... jako, że wyścigów nie oglądają wyłącznie znawcy to po prostu musi gadać, tak jak gada, a że zwykle są takie procesje, że nie ma o czym gadać to nie jego wina. za to zientarski...
Gibonlak, 19.03.2010 00:10[!]
Może wyścig jest trochę nudnawy ale to przecież tylko część tej telenoweli.
renegade, 19.03.2010 01:59[!]
@marian3251 ja Cie nie lapie za slowka. Wystarczy obejrzec wyscig GP2 zeby zobaczyc, ze wyprzedzac sie dalo, dalo sie wyprzedzac prosiakami, poodobnie daje sie scigac na Wegrzech... To o to mi chodzilo.
SoBcZaK, 19.03.2010 09:09[!]
No cóż skoro oni od lat skupiaja sie tylko na ograniczeniach i cięciu kosztów...
Fan1, 19.03.2010 10:31[!]
Wystarczą puste trybuny, spadająca oglądalność, to się stanie już w tym sezonie, w sumie już się zdarza, ale niektórych mami się jeszcze tymi zmianami w przepisach.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca