F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Stoddart nie ma czasu na powrót do F1

Pięćdziesięcioczteroletni Australijczyk prowadził w latach 2001-2005 zespół Minardi.
MDK, 21 marca 2010, wyświetlenia: 2392<< | lista | T- | T+ | >>
Nawet po odejściu Maxa Mosleya i zapoczątkowaniu nowej ery małych zespołów w Formule 1 wydaje się, że Paul Stoddart nie myśli o powrocie do królowej sportów motorowych.

Pięćdziesięcioczteroletni Australijczyk prowadził w latach 2001-2005 zespół Minardi, po czym sprzedał go Red Bullowi w atmosferze gorących politycznych sporów z ówczesnym szefem FIA – Mosleyem. Dwa lata temu zapowiedział, że wróci do tego sportu jako twórca zespołu najwcześniej wtedy, gdy zakończy się panowanie Mosleya.

Tak więc teraz, gdy przywództwo jest w rękach Jeana Todta, a paryska federacja zaprasza nowe zespoły do zgłaszania się na sezon 2011, czy Stoddart jest gotowy na powrót do F1? „Kiedy rozpoczął się czas zgłoszeń nie podjąłem wyzwania, ale nigdy nie mów nigdy. Poczekam i zobaczę” – powiedział w niedzielę w wywiadzie dla gazety Herald Sun.

Stoddart był w Melbourne, aby nadzorować imprezę w tym mieście z udziałem jego dwumiejscowych aut Minardi przed weekendem, w którym odbędzie się Grand Prix Australii. O swoich perspektywach powrotu do F1 powiedział: „Tak czy inaczej nie mam teraz na to czasu. Prowadzę dobrze prosperujący biznes w USA, który zajmuje się przystosowaniem samolotów takich jak Boeing 737 czy Airbus A320 do przewozu bardziej wymagających klientów”.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.09.2009  Stoddart nie jest zainteresowany odkupieniem zespołu od BMW
25.03.2009  F1 podnosi na duchu ofiary pożarów buszu w Australii
12.02.2009  Stoddart śledzi bacznie sytuację w Formule 1
18.09.2008  Stoddart cieszy się z wygranej Toro Rosso
08.04.2008  Bez Minardi w GP2 Series i Euroseries 3000 w tym roku
Tagi:
Stoddart P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kuxumuxu, 21.03.2010 21:01[!]
"...zapoczątkowaniu nowej ery małych zespołów..."
Jak to źle brzmi :/
mkpol, 21.03.2010 21:34[!]
Wprost przeciwnie. W f1 nie ma miejsce dla zespołów fabrycznych. To one są przyczyną wszelkiego nieszczęścia :P
Yurek, 21.03.2010 23:31[!]
@up - wiem, że ironizujesz, ale spójrz na postawę zespołów fabrycznych, a postawę niektórych zespołów prywatnych. Fabryczne odchodzą, gdy nie ma wyników, kasa się przestaje zgadzać, albo jedno i drugie - Ford (Jaguar), Honda, BMW, Toyota. A takie zespoły jak Arrows czy Minardi potrafiły wytrwać po 20 lat ze świadomością, że każdy punkt to sukces!
golakr, 22.03.2010 08:49[!]
Ktoś wyjaśni mi dlaczego zdanie Stoddarta powinno mnie interesować lub ciekawić kogokolwiek. Albo jaki to ma związek z F1? Chłop dla mnie w niczym się nie wyróżnia oprócz prowadzenia marnego zespołu i ciągłego zaprzeczania o powrocie do F1 (jak by to miało cokolwiek oznaczać - sensacja jakaś?). A jednak regularnie pojawiają się wszędzie jakieś notki o nim.
MaxKapsel, 22.03.2010 11:10[!]
No, no, a nie wiecie czy Andrea Sassetti już wyszedł z paki? bo może ONI (A.M.) też w tym układzie pomyślą o powrocie...:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca