F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2019

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

FIA osiągnęła polubowne rozstrzygnięcie sporu z Briatore

Ciało zarządzające Formułą 1 zrezygnowało z odwoływania się od decyzji francuskiego sądu.
Marek Roczniak, 12 kwietnia 2010, wyświetlenia: 4008<< | lista | T- | T+ | >>
Ciało zarządzające Formułą 1 ogłosiło dzisiaj zakończenie sporu z byłymi pracownikami zespołu Renault – Flavio Briatore i Patem Symondsem po osiągnięciu porozumienia satysfakcjonującego obie strony.

Zarówno Briatore, jak i Symonds otrzymali zakazy (Briatore bezterminowy) angażowania się w sporty nadzorowane przez FIA za swój udział w aferze dotyczącej ustawienia wyniku wyścigu o Grand Prix Singapuru w 2008 roku. Decyzje Międzynarodowej Federacji Samochodowej unieważnił jednak w styczniu francuski wymiar sprawiedliwości po tym, jak Briatore dowiódł uchybień proceduralnych w działaniach FIA.

Ciało zarządzające rozważało odwołanie się od werdyktu Tribunal de Grande Instance, ale ostatecznie okazało się, że nie będzie to konieczne, bowiem obie strony doszły do porozumienia. Briatore i Symonds wyrazili ubolewanie i przeprosili FIA za swoje zachowanie, a także zadeklarowali, że nie będą angażowali się w podległe jej sporty motorowe: w Formule 1 do końca roku 2012, a w innych kategoriach wyścigowych do końca sezonu 2011.

W zamian Federacja zrezygnowała z apelacji, gdyż jej zdaniem „ciągnięcie dalej sporów prawnych niezależnie od ich wyniku byłyby bardzo szkodliwe zarówno dla wizerunku FIA, jak i sportów motorowych”. Dlatego też Federacja zdecydowała się na zaakceptowanie ugody, aby zakończyć całą sprawę, a sama będzie pracować nad reformą strukturalną swoich statutów, aby uniknąć w przyszłości podobnych nieporozumień, jak w przypadku anulowania jej werdyktu przed francuski sąd.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
06.02.2019  FIA opublikowała oficjalną listę zgłoszeń F1 na sezon 2019
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
Tagi:
Briatore F.
Symonds P.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
vivon, 12.04.2010 20:13[!]
no i dobrze że sie dogadali. Briatore i tak juz ma za swoje , jego wizerunek jednak bardzo ucierpiał. jednakże powinno sie tak stac, bo niełzłym ziółkiem sie okazał, mam nadzieje ze ta sytuacja nauczy wszystkich w tym sporcie ze nalezy grac fair.
Simi, 12.04.2010 20:22[!]
Vivon - popieram.
crizz, 13.04.2010 00:40[!]
Za jakie zachowanie przepraszał Briatore i dlaczego poszedł na ugodę, czyli dobrowolnie zaakceptował karę? Przecież cały czas twierdził, że jest niewinny. :)
vivon, 13.04.2010 05:35[!]
pewnie mu sie cos przypomnialo:D
im9ulse, 13.04.2010 07:47[!]
szopka ! przypomina mi to zasady karania w naszej piłce nożnej...wyszło w sumie na to, że nie było żadnej afery Singapurskiej :) Piquetom się upiekło, a tych dwóch ananasów otrzymało takie kary że im w pięty pójdzie...dwuletnia dyskwalifikacja :) hehehe dobre - niestety F1 nie ma nic wspólnego z zasadami fairplay
sebas, 13.04.2010 08:30[!]
ŻENUŁA!!! Tego człowieka powinno się na zawsze izolować od sportu motorowego! Takiej szuji jak Briatore jeszcze nie było! Facet ma tupet, zamiast się schować głeboko pod ziemię, to on chce jeszcze wracać. FIA odpuściło, nie wiem czemu, pewnie ta menda ma jakieś haki i niewyprane brudy i gotów jest to wywlec na światło dzienne.
RENO, 13.04.2010 09:38[!]
No to Flavio czekam na zaproszenie na tą imprezę co obiecywałeś, bo w ciebie wierzyłem...
fibon, 13.04.2010 11:02[!]
W tej chwili dyskwalifikacja jest 2-letnia, ale do 2012 roku FIA może wprowadzić licencje dla kierownictwa teamu i nie przyznać ich tym panom. Przynajmniej wydaje mi się, że taki jest zamysł :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca