F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Status GP w końcu zakontraktowało Morada w GP3

Morad w sezonie 2008/2009 startował w A1GP World Cup of Motorsport.
Mariusz Karolak, 6 maja 2010, wyświetlenia: 1703<< | lista | T- | T+ | >>
GMH Motorsport, firma menedżerska z Bliskiego Wschodu, sfinalizowała w końcu umowę, na podstawie której Daniel Morad zyskał posadę kierowcy wyścigowego w zespole Status Grand Prix. Tym samym 20-latek po trzech sesjach testowych ze Status GP w końcu oficjalnie stał się kierowcą tej ekipy.

Dzięki staraniom GMH Motorsport, Morad w sezonie 2008/2009 startował w A1GP World Cup of Motorsport, reprezentując Liban. Wcześniej startował w Stanach Zjednoczonych, m.in. w tamtejszej Formule BMW, którą wygrał w 2007 roku. Rok 2010 będzie jego pierwszym sezonem startów w Europie.

„Po udanym poprzednim sezonie w A1GP w wykonaniu Danny'ego poczuliśmy, że mamy niedokończone sprawy, i że ma on wspaniały potencjał do dalszego rozwoju kariery” – powiedział Nicholas Roe, dyrektor sportowy GMH Motorsport. „Inauguracyjny sezon GP3 i Status GP wydawały się być doskonałym wyborem dla Danny'ego, szczególnie po tym, jak pokazał się z dobrej strony na oficjalnych testach. Jesteśmy przekonani, że Danny osiągnie dobre rezultaty w tej serii. Cieszymy się też, że nasi komercyjni partnerzy z Libanu zaangażowali się w tą serię, szczególnie Ministerstwo Turystyki Libanu, które będzie wykorzystywało GMH Motorsport i Danny'ego do promocji Libanu, jako ekscytującego i dynamicznego miejsca przeznaczenia dla turystów”.

Inżynierem wyścigowym urodzonego w Ontario kierowcy będzie sam menedżer zespołu Simon Cayzer. Morad uważa, że jest to bardzo pozytywne rozwiązanie. „Simon i ja pracowaliśmy razem jeszcze przed A1GP i doskonale się rozumiemy, przyniosło już korzyści, jako że rozwinęliśmy nowy samochód GP3 na przedsezonowych testach. To dla mnie niepowtarzalna szansa, którą stworzyło mi GMH Motorsport i z ich wsparciem jestem pewien, że możemy odnieść sukces w tym roku razem ze Status GP”.

Szef Status Grand Prix – Teddy Yip Jr również jest zadowolony, że będzie mógł współpracować z agencją GMH Motorsport i Moradem. „GMH Motorsport jest wspaniałym partnerem biznesowym dla zespołu na rok 2010 i jesteśmy zadowoleni, że mamy ich i razem odnosić będziemy sukcesy. Daniel to z całą pewnością talent z dobrymi naturalnymi zdolnościami. Wiemy, że będzie znaczącym graczem w tym roku, i że ma przed sobą wspaniałą przyszłość”.

GP3 Series > 2010 > Lista startowa
L.p.NrKierowcaNarodowośćZespółSamochód
1.1Alexander RossiUSAART Grand PrixDallara Renault 2.2
2.2Esteban GutierrezMeksykART Grand PrixDallara Renault 2.2
3.3Pedro NunesBrazyliaART Grand PrixDallara Renault 2.2
4.4Robert WickensKanadaStatus Grand PrixDallara Renault 2.2
5.5Iwan ŁukaszewiczRosjaStatus Grand PrixDallara Renault 2.2
6.6Daniel MoradLibanStatus Grand PrixDallara Renault 2.2
7.7James JakesWielka BrytaniaManor RacingDallara Renault 2.2
8.8Rio HaryantoIndonezjaManor RacingDallara Renault 2.2
9.9Adrian Quaife-HobbsWielka BrytaniaManor RacingDallara Renault 2.2
10.10Nigel MelkerHolandiaRSC Mucke MotorsportDallara Renault 2.2
11.11Renger van der ZandeHolandiaRSC Mucke MotorsportDallara Renault 2.2
12.12Tobias HegewaldNiemcyRSC Mucke MotorsportDallara Renault 2.2
13.14Josef NewgardenUSACarlinDallara Renault 2.2
14.15Dean SmithWielka BrytaniaCarlinDallara Renault 2.2
15.16Antonio Felix da CostaPortugaliaCarlinDallara Renault 2.2
16.17Felipe GuimaraesBrazyliaAddax TeamDallara Renault 2.2
17.18Pablo Sanchez LopezMeksykAddax TeamDallara Renault 2.2
18.19Mirko BortolottiWłochyAddax TeamDallara Renault 2.2
19.20Michael ChristensenDaniaMW ArdenDallara Renault 2.2
20.21Miki MonrasHiszpaniaMW ArdenDallara Renault 2.2
21.22Leonardo CordeiroBrazyliaMW ArdenDallara Renault 2.2
22.23Pal VarhaugNorwegiaJenzer MotorsportDallara Renault 2.2
23.24Simon TrummerSzwajcariaJenzer MotorsportDallara Renault 2.2
24.25Nico MullerSzwajcariaJenzer MotorsportDallara Renault 2.2
25.26Doru SechelariuRumuniaTech 1 RacingDallara Renault 2.2
26.27Daniel JuncadellaHiszpaniaTech 1 RacingDallara Renault 2.2
27.27Stefano ColettiMonakoTech 1 RacingDallara Renault 2.2
28.29Roberto MerhiHiszpaniaAtech CRS GPDallara Renault 2.2
29.30Oliver OakesWielka BrytaniaAtech CRS GPDallara Renault 2.2
30.31Vittorio GhirelliWłochyAtech CRS GPDallara Renault 2.2
Zgłoszenia obowiązujące w poprzednich/wybranych rundach
1.7Adrien TambayFrancjaManor RacingDallara Renault 2.2
2.16Lucas ForestiBrazyliaCarlinDallara Renault 2.2
3.16Michaił AloszynRosjaCarlinDallara Renault 2.2
4.24Marco BarbaHiszpaniaJenzer MotorsportDallara Renault 2.2
5.28Jean-Eric VergneFrancjaTech 1 RacingDallara Renault 2.2
6.28Jim PlaFrancjaTech 1 RacingDallara Renault 2.2
7.29Patrick ReitererWłochyAtech CRS GPDallara Renault 2.2

Źródło: gp3.totalh.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.11.2018  Mazepin wygrywa ostatni wyścig GP3 w historii
24.11.2018  Pucini wygrywa główny wyścig GP3, Hubert zostaje mistrzem
30.09.2018  David Beckmann wygrywa pełen emocji sprint GP3 w Soczi
30.09.2018  Pulcini wygrywa główny wyścig GP3 w Soczi
02.09.2018  Pedro Piquet wygrywa sprint GP3 na Monzy po świetnej walce
Tagi:
GP3

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 06.05.2010 14:24[!]
Stawka GP3 bardzo mocna się wydaje. Cóż, ciekaw jestem, jak spisze się Tech 1 Racing, mając driverów pokroju Daniela i Jeana-Erica (a mam o nich duże mniemanie)... :))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca