F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Oakwell Associates zainteresowana wykupieniem Jaguara i Coswortha

Marek Roczniak, 9 października 2004, wyświetlenia: 946<< | lista | T- | T+ | >>
Midland zamierza rozpocząć starty w Formule 1 w 2006 roku i jak na razie nie ma żadnej wzmianki o próbie wykupienia przez tę organizację zespołu Jaguar i/lub firmy Cosworth. Powyższymi zainteresowana jest jednak największa na świecie prywatna grupa inwestycyjna – Oakwell Associates, która poprzez obecność w Formule 1 chce poprawić swój wizerunek. Firma ta powstała w 1999 roku, a jej założycielem jest przedsiębiorca z Południowej Afryki – Mark Paulsmeier. Obecnie Oakwell Associates zarządza poprzez cztery regionalne oddziały majątkiem o wartości przekraczającej 100 miliardów USD.

Na razie wiadomo tylko tyle, że firma ta prowadzi negocjacje z amerykańską ekipą techniczną i byłymi kierowcami F1, z którymi chce nawiązać współpracę przy tworzeniu zespołu. Może to wskazywać na to, iż zamieszani są w to dwaj byli amerykańscy kierowcy – Dan Gurney i Phil Hill. Obaj panowie pod koniec września 2002 roku ogłosili zamiar utworzenia amerykańskiej stajni F1, jednakże projekt ten został wstrzymany, gdyż nie udało się wówczas zebrać odpowiednich funduszy. Dzięki wsparciu ze strony Oakwell Associates projekt ten może mieć spore szanse na powodzenie.

Jeśli powiązania okażą się prawdziwe, powstanie w pełni amerykański zespół, z głównymi sponsorami i kierowcami pochodzącymi ze Stanów Zjednoczonych.

Źródło: GrandPrix.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.07.2011  Jaguar planuje powrót do Le Mans z autem LMP1
06.02.2010  Ostatnie wieści dotyczące wyścigu 24 Godziny Le Mans
02.06.2008  Berger następcą Mosleya?
08.08.2006  Jaguar na sprzedaż?
15.11.2004  Jaguar Racing i Cosworth sprzedane
Tagi:
Jaguar
Cosworth

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca