F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Durango chce wejść do F1 z bolidem Toyoty w roku 2011

Okazuje się, że Toyota zbudowała dwa TF110 i jeden z nich przetestował ostatnio Kazuki Nakajima.
Marek Roczniak, 26 maja 2010, zmieniony 26.05.2010 15:38, wyświetlenia: 3222<< | lista | T- | T+ | >>
Durango prowadzi podobno rozmowy z Toyotą na temat nabycia od niej samochodu Formuły 1 w specyfikacji na sezon 2010. Włoska ekipa, która musiała wycofać się z serii GP2 z powodu problemów finansowych potwierdziła niedawno, że ubiega się o trzynaste miejsce w przyszłorocznej stawce F1.

Według włoskiego serwisu ItaliaRacing.net, szef Durango – Ivone Pinton potwierdził, że prowadzi rozmowy z Toyotą. Japoński producent samochodów miał już gotowy projekt bolidu na sezon 2010, zanim podjął decyzję o wycofaniu się z Formuły 1 pod koniec ubiegłego roku.

Toyota zaoferowała kompletny samochód nowym zespołom F1 starającym się o starty w sezonie 2010, wliczając w to US F1 i Stefan GP, ale oba najprawdopodobniej nie dysponowały wystarczającymi funduszami, aby sobie na to pozwolić. Okazuje się jednak, że Toyota tak czy inaczej zbudowała dwa TF110 i jeden z nich został nawet przetestowany ostatnio przez Kazukiego Nakajimę.

Podczas testu samochód nie był pomalowany na czerwono, a z wyglądu przypominał pod pewnymi względami tegoroczne konstrukcje Red Bulla i Saubera. Szczegółowe zdjęcia samochodu Toyoty znalazły się w najnowszym wydaniu magazynu Racecar Engineering, który napisał, że TF110 jest także wyposażony w niezwykle rozwinięty podwójny dyfuzor oraz system regulacji wysokości zawieszenia.

Zmiany w przepisach na sezon 2011 – zwłaszcza rezygnacja z podwójnych dyfuzorów – oznaczają, że samochód Toyoty będzie musiał być znacznie przeprojektowany, jeśli Durango otrzyma zgodę na starty w F1. Pinton powiedział niedawno, że „dwie bardzo duże grupy międzynarodowe” wspierają Durango w staraniach o wejście do F1, a zdaniem ItaliaRacing.net, jedna z nich jest z Rosji.

Głównymi rywalami Durango w walce o 13 miejsce w przyszłorocznej stawce – i jak się wydaje, mającymi dużo większe szanse – są hiszpańska ekipa Epsilon Euskadi, posiadająca już odpowiednie zaplecze do samodzielnej produkcji podwozi, a także wielokrotni mistrzowie F3 Euro Series oraz GP2 – francuski zespół ART Grand Prix, współkierowany przez Nicolasa Todta, syna aktualnego prezydenta FIA.

Zdaniem serwisu 422race.com, w sumie 15 zespołów wyraziło wstępne zainteresowanie ostatnim wolnym miejsce w stawce F1 na rok 2011.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2019  Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie
14.01.2019  Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
Tagi:
Toyota
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
akkim, 26.05.2010 13:44[!]
Ivone weź nie "Pintol" dwójka Cię "wszamała"
a tutaj jeszcze większa kasa by się zdała,
ponadto też myślę, że synek Janowy
miejsce dla siebie tatkowi, wbija już do głowy.
Endrju Szopen, 26.05.2010 13:46[!]
No właśnie - skoro nie wytrzymali w GP2 to niezrozumiałym jest pchanie się do F1...
Simi, 26.05.2010 13:49[!]
Dokładnie to samo mówię
sobiibos, 26.05.2010 14:05 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
co do tf110 to jakos ten dyfuzor mało imponujący http://response.j...1/140692/264273.html jednak auto całokształtem całkiem calkiem mogło w nim byc wiele potencjału
http://response.jp/imgs/zoom/264257.jpg
http://response.jp/imgs/zoom/264254.jpg
akkim, 26.05.2010 14:13[!]
Przednie skrzydło widać, że dopracowane
i tak jak Ich język, "nieskomplikowane".
Gie, 26.05.2010 14:24[!]
Ten bolid powinno przejąć HRT. To co mają nie nadaje się do niczego a tak TF110 mogliby rozwinąć pod przyszłoroczne przepisy a i w tym roku mogliby powalczyć o coś więcej niż przedostatni rząd.
sobiibos, 26.05.2010 15:00[!]
no az szkoda ze nie zobaczyliśmy tego bolidu na jakimś GP zawsze stałem za Toyotą no ale... było mineło
AdJ, 26.05.2010 15:02[!]
A co ze Stefanem? Poddał się?
Maraz, 26.05.2010 15:27[!]
Stefanović nie miał zwyczajnie kasy.
maciej, 26.05.2010 16:40[!]
"Głównymi rywalami Durango w walce o 13 miejsce w przyszłorocznej stawce..... "


13 miejsce ? Ah no tak , przecież HRT dotrwa do końca sezonu , a już na pewno pojawi się w następnym :)
renegade, 26.05.2010 17:03[!]
Ten gosc mial sprawe fiskalna, Jego ekipa nie wytrzymala presji finansowej w GP2 Series, nie mogl znalezc zawodnikow i sie wycofal, dzis juz tylko wynajem technikow i zespol w Party Poker Auto GP... On to robi dokladnie w tym samym celu w jakim uwielbiany przez niektorych Litespeed F3, czy inne wynalazki, nie mowiac juz o Stefanie bez opon, chcial wejsc do F1. Celem jest pokazanie, ze jest powaznym graczem i chce sciagnac zawodnikow do swoich zespolow w nizszych seriach. On nie jest wariatem, wie ze po wejsciu do F1 moze zbankrutowac, a finansowania z zewnatrz raczej nie ma.
Maraz, 26.05.2010 17:47[!]
> Celem jest pokazanie, ze jest powaznym graczem i chce sciagnac zawodnikow do swoich zespolow w nizszych seriach.

Powiem szczerze, że nie patrzyłem na to od tej strony, ale wydaje się to mieć sens.
renegade, 26.05.2010 18:52[!]
Taki byl cel Litespeed F3 i kulku innych oszolomow, tutaj jest podobnie. Gosc wie ze nie ma szans, bo nie ma kasy.
jordan23, 27.05.2010 07:11[!]
F1 to inni sponsorzy nie tacy jak w GP 2
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca