F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

ART Grand Prix rozważa połączenie sił z Sauberem?

Tymczasem HRT jest podobno zainteresowane siedzibą zespołu Toyoty i bolidem TF110.
Michał Roszczyn, 28 maja 2010, wyświetlenia: 2074<< | lista | T- | T+ | >>
Francuski team ART Grand Prix może połączyć siły ze startującym już w Formule 1 zespołem, zamiast samodzielnie debiutować w przyszłym sezonie mistrzostw świata.

Ekipa kierowana przez Nicolasa Todta, startująca obecnie m.in. w serii GP2, złożyła wniosek o przyjęcie do stawki Formuły 1 w 2011 roku. Jednakże jak donosi hiszpański dziennik El Mundo Deportivo, ART rozważa także inne opcje, w tym połączenie się z będącym w słabej kondycji finansowej zespołem Petera Saubera.

Takie posunięcie oznaczałoby, że dysponujący imponującą siedzibą i tunelem aerodynamicznym team Epsilon Euskadi, który dowiódł już swoich możliwości w Le Mans Series, stałby się faworytem do zajęcia 13 miejsca w przyszłorocznej stawce Formuły 1. „Sądzę, że mamy argumenty, które trudno podważyć” – powiedział Joan Villadelprat, szef Epsilon Euskadi. Z drugiej strony jednak El Mundo Deportivo twierdzi, że Peter Sauber zamierza „znaleźć silnego i stabilnego partnera, by ponownie odsunąć się w cień”.

Tymczasem według innych doniesień, zespół HRT jest zainteresowany przejęciem siedziby byłej ekipy Toyoty F1 w Kolonii, jak również projektem tegorocznego bolidu japońskiej stajni. Niedawno hiszpańska ekipa zakończyła współpracę z konstruktorem jej obecnych samochodów – firmą Dallara.

Aczkolwiek ewentualne wykupienie bazy w Kolonii byłoby sprzeczne z wcześniejszymi planami HRT odnośnie utworzenia swojej własnej siedziby w hiszpańskim regionie Murcja, który sponsoruje zespół.

Doniesienia te mogły przyczynić się do zrodzenia spekulacji, jakoby Jose Ramon Carabante zamierzał sprzedać team, pomimo wczorajszych informacji o wyznaczeniu nowego zarządu. „To pokazuje, jak bardzo HRT stara się rozrastać z dnia na dzień w celu przekształcenia się w mocniejszy, bardziej długotrwały i konkurencyjny zespół Formuły 1” – czytamy w czwartkowym oświadczeniu.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2019  Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie
14.01.2019  Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
Tagi:
HRT
Toyota
Villadelprat
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysiek_aleks, 29.05.2010 09:34[!]
Art Sauber:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca