F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ferrari deklaruje używanie KERS w całym sezonie 2011

Waga samochodu plus kierowcy zostanie zwiększona z obecnych 620 kilogramów do 640.
Michał Roszczyn, 14 czerwca 2010, wyświetlenia: 3582<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari wystawi bolidy z systemem KERS na pokładzie we wszystkich eliminacjach przyszłorocznych mistrzostw świata – wyjawił szef włoskiej stajni Stefano Domenicali. Potwierdzenie to zostało wydane po spotkaniu zespołów Formuły 1 w Kanadzie, zorganizowanym w celu omówienia zagadnień technicznych odnośnie sezonu 2011.

W przyszłym roku kierowcy mają także mieć do dyspozycji regulowane tylne skrzydło, co ma zwiększyć liczbę wyprzedzeń, jak również wraz z końcem obecnego sezonu FOTA zamierza wycofać się z porozumienia o niekorzystaniu z KERS. Ferrari wraz z kilkoma innymi zespołami mocno naciska na zwiększenie mocy dostarczanej przez system w roku 2011. Jednakże teamy nie doszły w tej sprawie do konsensusu i zamiast tego ustalono jedynie zwiększenie minimalnej wagi bolidu razem z kierowcą.

Ponieważ wagę KERS uznano za jeden z problemów debiutu systemu odzyskiwania energii kinetycznej w sezonie 2009, to minimalna waga samochodu plus kierowcy zostanie zwiększona z obecnych 620 kilogramów do 640 w przyszłym roku. „Zespoły doszły do porozumienia w tej sprawie” – potwierdził Domenicali. „Wolelibyśmy móc dysponować znacznie większą mocą pozyskiwaną z KERS, ale niestety w tym przypadku teamy nie były jednomyślne”.

Uważa się, iż jednym z powodów pozostania przy niższej mocy jest fakt, że niektórzy producenci systemu odzyskiwania energii kinetycznej mieliby problemy z dostosowaniem swojej obecnej technologii. Ponadto, pomimo głośnych narzekań, że KERS w sezonie 2009 był dobrowolny okazuje się, że w przyszłym roku użycie tego systemu także nie będzie obowiązkowe. Przykładowo Mercedes rozważa, czy będzie korzystał z KERS w następnym sezonie, mimo rozpoczęcia już programu rozwojowego związanego z wdrożeniem systemu w roku 2011. „Podejmiemy decyzję (odnośnie KERS na sezon 2011) w przeciągu czterech do sześciu tygodni” – oznajmił Ross Brawn.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2017  Zespoły omówią koncepcję wprowadzenia do F1 napędu na cztery koła
16.03.2012  FIA nie zrezygnuje z DRS
09.03.2012  Mercedes i McLaren eksperymentują z tylnym kanałem F
27.01.2012  Marussia bez systemu KERS w sezonie 2012
24.01.2012  Watson: DRS, KERS i opony Pirelli poprawiły rozrywkę w Formule 1
Tagi:
KERS
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 14.06.2010 14:38[!]
No ludzie 640kg za 5 lat będzie 1000 kg daliby więcej koników dużo więcej .
paolo, 14.06.2010 14:47[!]
Jeśli KERS znowu wejdzie jako "gadżet", a nie obowiązkowy element to będzie katastrofa. Ekologiczna z resztą. Nr2.
camorra, 14.06.2010 14:53[!]
150 hp przez 10s na okrazeniu :) + ruchome tylne skrzydlo tylko przy wyprzedzaniu,ale walka by byla :)))
Ralph1537, 14.06.2010 15:11[!]
znowu bedzie tak ze ci co nie uzywaja zyskaja najwiecej
Piotrek15, 14.06.2010 19:29[!]
@up
właśnie, obawiam się że znowu tak może być i zespoły na pewno mają z tym niezły orzech do zgryzienia. Jeżeli już to wszyscy, tyle że koncerny na pewno będą go używać.
blader, 14.06.2010 20:10[!]
jestem miło zaskoczony kolejnym zwiększeniem minimalnej wagi bolidu:) może teraz nawet Kubica nie będzie przeciwny temu systemowi :] szkoda tylko, że nie zwiększyli mocy dostępnej z KERSu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca