F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ferrari deklaruje używanie KERS w całym sezonie 2011

Waga samochodu plus kierowcy zostanie zwiększona z obecnych 620 kilogramów do 640.
Michał Roszczyn, 14 czerwca 2010, wyświetlenia: 3614<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari wystawi bolidy z systemem KERS na pokładzie we wszystkich eliminacjach przyszłorocznych mistrzostw świata – wyjawił szef włoskiej stajni Stefano Domenicali. Potwierdzenie to zostało wydane po spotkaniu zespołów Formuły 1 w Kanadzie, zorganizowanym w celu omówienia zagadnień technicznych odnośnie sezonu 2011.

W przyszłym roku kierowcy mają także mieć do dyspozycji regulowane tylne skrzydło, co ma zwiększyć liczbę wyprzedzeń, jak również wraz z końcem obecnego sezonu FOTA zamierza wycofać się z porozumienia o niekorzystaniu z KERS. Ferrari wraz z kilkoma innymi zespołami mocno naciska na zwiększenie mocy dostarczanej przez system w roku 2011. Jednakże teamy nie doszły w tej sprawie do konsensusu i zamiast tego ustalono jedynie zwiększenie minimalnej wagi bolidu razem z kierowcą.

Ponieważ wagę KERS uznano za jeden z problemów debiutu systemu odzyskiwania energii kinetycznej w sezonie 2009, to minimalna waga samochodu plus kierowcy zostanie zwiększona z obecnych 620 kilogramów do 640 w przyszłym roku. „Zespoły doszły do porozumienia w tej sprawie” – potwierdził Domenicali. „Wolelibyśmy móc dysponować znacznie większą mocą pozyskiwaną z KERS, ale niestety w tym przypadku teamy nie były jednomyślne”.

Uważa się, iż jednym z powodów pozostania przy niższej mocy jest fakt, że niektórzy producenci systemu odzyskiwania energii kinetycznej mieliby problemy z dostosowaniem swojej obecnej technologii. Ponadto, pomimo głośnych narzekań, że KERS w sezonie 2009 był dobrowolny okazuje się, że w przyszłym roku użycie tego systemu także nie będzie obowiązkowe. Przykładowo Mercedes rozważa, czy będzie korzystał z KERS w następnym sezonie, mimo rozpoczęcia już programu rozwojowego związanego z wdrożeniem systemu w roku 2011. „Podejmiemy decyzję (odnośnie KERS na sezon 2011) w przeciągu czterech do sześciu tygodni” – oznajmił Ross Brawn.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2017  Zespoły omówią koncepcję wprowadzenia do F1 napędu na cztery koła
16.03.2012  FIA nie zrezygnuje z DRS
09.03.2012  Mercedes i McLaren eksperymentują z tylnym kanałem F
27.01.2012  Marussia bez systemu KERS w sezonie 2012
24.01.2012  Watson: DRS, KERS i opony Pirelli poprawiły rozrywkę w Formule 1
Tagi:
KERS
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 14.06.2010 14:38[!]
No ludzie 640kg za 5 lat będzie 1000 kg daliby więcej koników dużo więcej .
paolo, 14.06.2010 14:47[!]
Jeśli KERS znowu wejdzie jako "gadżet", a nie obowiązkowy element to będzie katastrofa. Ekologiczna z resztą. Nr2.
camorra, 14.06.2010 14:53[!]
150 hp przez 10s na okrazeniu :) + ruchome tylne skrzydlo tylko przy wyprzedzaniu,ale walka by byla :)))
Ralph1537, 14.06.2010 15:11[!]
znowu bedzie tak ze ci co nie uzywaja zyskaja najwiecej
Piotrek15, 14.06.2010 19:29[!]
@up
właśnie, obawiam się że znowu tak może być i zespoły na pewno mają z tym niezły orzech do zgryzienia. Jeżeli już to wszyscy, tyle że koncerny na pewno będą go używać.
blader, 14.06.2010 20:10[!]
jestem miło zaskoczony kolejnym zwiększeniem minimalnej wagi bolidu:) może teraz nawet Kubica nie będzie przeciwny temu systemowi :] szkoda tylko, że nie zwiększyli mocy dostępnej z KERSu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca