Zwlekają z wyborem nowego zespołu, jednocześnie przywracając zasadę 107% - chore...
@biCampeon >>>
Przypuszczam, że syn Jana jeszcze nie gotowy,
nie chcą więc kibicom zaprzątać tym głowy ;)
Widocznie mają ogromne zaufanie do "nowych", że zbudują szybki wóz... Osobiście stawiam na ART, bądź Epsilon. Reszta odpada.... ;))
Ja byłem zdziwiony, że tej zasady nie było w tym sezonie ;p
@omen10 >>>
Mimo iż są tacy co mocno odstają
nie na każdym torze aż tak przeszkadzają,
ponadto liczono za "zielonym stołem",
że to Bolidy będą a nie jazda złomem.
Ale lekki niesmak we mnie pozostaje,
znowu Lewisowi w życiu się udaje,
dla mnie kara pewna - Oni palcem grożą,
"chłopca" wypaczają i na podium wwożą.
@akkim
A skąd pewność, że nie Baskowie?
Co ich szef po sobocie sponsorom powie?
"Staraliśmy się jak mogliśmy,
ale pewnych wymagań nie spełniliśmy.
Mimo wielkich wysiłków, niewiele to dało,
bo czasu na budowę auta mieliśmy mało.
Nie uciekaj więc drogi sponsorze,
następnym razem zakwalifikujemy się może".
Myślę, że w termosach już grzeje swe koła,
nie kto inny niż "młody", młody Todt Nicolas
bo bieda u Basków, taka mała "Grecja"
także pewność ścigania wcale niekonieczna.
A do tego "dziedziczność" o której pisałem,
zaczyna być normą nie żadnym kawałem,
także tatuś pomoże, użyje swej mocy,
chociaż oficjalnie nie jest tak ochoczy.
I bardzo dobrze! :)
I dobrze. Chociaż wolałbym 30+ samochodów, z czego 26 się kwalifikuje (marzenia...), ale 107% też może być.
z tego co pamiętam, to ostatnio w Q i T Lotus zawsze mieści się w 107%, Virgin podobnie, a jeden z HRT często też sobie radzi z tą granicą.
Simi, 23.06.2010 18:50 | ![zgłoś do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Widzę, że za chwile strona będzie się nazywać f1wm.poezja.pl ;)
CO do newsa - jest to jak dla mnie dobry pomysł.
I bardzo dobrze. Koniec z tymi zwłokami na torze co sie ledwo toczą
107 % nie byłoby potrzebne gdyby nie naprzyjmowali takich wynalazków...
dobrze
po torze taki złom to tylko przeszkadza lepszym
@dxx91
O nie, Virgin ostatnio nie wyrabia 107%
no to nowy zespół będzie musiał wejść do gry od razu na wysokich obrotach, jeśli chce w ogóle jeździć w wyścigach...
Limit kwalifikacyjny to 107% najlepszego czasu z Q1, więc nie jest to bardzo restrykcyjny zapis. Myślę, że rzadko będzie dochodziło do wykluczeń z wyścigu. Gdyby trzeba było zmieścić się w 107% najlepszego czasu całych kwalifikacji, to sytuacja wyglądałaby inaczej.
Lotus już teraz spokojnie mieści się w tym limicie, zwykle lekko ponad 2 na krótszych torach i 3 sekundy na dłuższych, bardziej wymagających obiektach co oscyluje wokół 104%... mimo iż zaczęli późno... tajemnica jest prosta- Lotus nie wydziwia- pracują ciężko i rozsądnie operują skromnymi środkami- stawiają na tunel aerodynamiczny. Lotus jest żywym przykładem, że "DA SIĘ" wszystko poukładać tak aby nawet ekipa nie musiała zawracać sobie zbytnio głowy regułą 107%.
|