F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Glock otrzymał w sumie dwie kary

Tymczasem Webber dostał reprymendę za zbyt wolną jazdę na okrążeniu zjazdowym.
Marek Roczniak, 24 lipca 2010, wyświetlenia: 3793<< | lista | T- | T+ | >>
Timo Glock był dwudziesty w dzisiejszych kwalifikacjach do domowego wyścigu na torze Hockenheim, jednak już z powodu samej wymiany skrzyni biegów po porannym treningu czekał go start z końca stawki ze względu na karę obniżenia pozycji startowej o pięć miejsc.

Okazuje się jednak, że zespół Virgin zmienił ponadto ustawienie siódmego biegu w jego przekładni względem tego, jakie zadeklarował w piątek, a to oznacza przyznanie Glockowi kolejnej kary obniżenia pozycji startowej o pięć miejsc. Tak czy inaczej Niemiec wystartuje z ostatniego rzędu, wraz z drugim kierowcą Virgin – Lucasem di Grassim, który także otrzymał karę za wymianę skrzyni biegów w środku 4-wyścigowego cyklu.

Skoro już jesteśmy przy decyzjach sędziów FIA, to warto także wspomnieć o reprymendzie dla Marka Webbera za zbyt wolną jazdę na okrążeniu zjazdowym pod koniec kwalifikacji. Kierowca Red Bulla zrezygnował z ostatniej próby ustanowienia czasu po błędzie w pierwszym zakręcie. „Byłem wtedy trochę zbyt wolny pomiędzy dwoma liniami sektorów, ponieważ przepuszczałem innych kierowców, nie chcąc popsuć im okrążeń” – wyjaśnił Australijczyk po kwalifikacjach.

Przewidywana kolejność startowa do wyścigu o Grand Prix Niemiec

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.08.2017  DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort
24.06.2017  Vettel nie widzi przeszkód ku podpisaniu nowej umowy z Ferrari
12.09.2015  Timo Glock zwycięzcą pierwszego wyścigu DTM na Oschersleben
04.08.2014  Glock nie myśli o powrocie do Formuły 1
10.07.2013  Timo Glock dla Wyprzedź Mnie! - historia krótkiego wywiadu
Tagi:
Virgin
Webber M.
Glock T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sanki, 24.07.2010 21:37[!]
Pewnie RBR zgłosił do sędziów, że Webber jechał za wolno :D
Huckleberry, 24.07.2010 21:45[!]
To Glock wystartuje z 30 miejsca? Czy może jeśli wyprzedzi pięciu zawodników przed nim to będzie im musiał oddać pozycje i zaczynać od nowa? ;)
Jacobss, 24.07.2010 21:46[!]
Sanki - He? Niby dlaczego RBR miałby to zgłaszać?
Maraz, 24.07.2010 22:01[!]
No Helmut chciał zapewne większej przestrzeni komfortu dla Seba, bo boi się, że Mark mu wjedzie w tyłek. FIA nie dała się jednak nabrać i dała tylko reprymendę ;) ;)
maciej, 24.07.2010 22:03[!]
Sanki - he he dokładnie o tym samym pomyślałem :D
WooQash, 24.07.2010 22:23[!]
Liuzzi i tak z boksu pewnie wystartuje po tym wypadku
jan5, 24.07.2010 22:50[!]
Sanki ciekawe czy weber odejdzie z red bulla mimo ze ma kontrakt na 2011?
R.O.N.O, 24.07.2010 23:12[!]
IMO totalnie poroniony pomysł z tym przepisem o deklarowaniu ustawień skrzyni biegów :/
Chyba kolejny przepis wypaczający rywalizację.
Sanki, 24.07.2010 23:14[!]
jan5 o coś mnie pytasz?
w.macko92, 25.07.2010 12:19[!]
Skoro tak to dlaczego Glock nie wymieni sobie jeszcze silnika?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca