F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Raport Chandhoka z dzisiejszych przejazdów po torze w Korei

W oparciu o relacje hinduskiego kierowcy w serwisie Twitter i raport Red Bull Racing.
Michał Respond, 4 września 2010, wyświetlenia: 5259<< | lista | T- | T+ | >>
Karun Chandhok wsparł dzisiaj organizatorów Grand Prix Korei Południowej, biorąc udział w pokazowych przejazdach bolidem Red Bull Racing i prezentując w ten sposób, że prace nad budową toru Formuły 1 zmierzają we właściwym kierunku.

Hinduski kierowca twierdzi jednak, że nawierzchnia toru jest bardzo śliska, a wokół trasy jest jeszcze sporo do zrobienia. Mimo to, jego komentarze umieszczane w serwisie Twitter miały generalnie wydźwięk pozytywny i uczyniły więcej dobrego, niż organizatorzy wyścigu od początku tego roku.

„Przejechałem pierwsze 5 okrążeń normalnym samochodem drogowym...” – napisał Chandhok. „Układ toru wygląda na interesujący – pierwsza połowa wolna, techniczna, ale potem tor się otwiera. Cztery lub pięć bardzo szybkich zakrętów, które z pewnością przypadną do gustu kierowcom; pierwszy sektor powinien ułatwiać wyprzedzanie”.

Po pierwszej przejażdżce bolidem F1 napisał z kolei: „Ślisko, ale fajnie! Kiedy tor się nagumuje, będzie bardzo interesująco... Tor 'dobrze się układa', szczególnie w drugim i trzecim sektorze! Niewątpliwie jest jeszcze sporo do zrobienia wokół toru, ale ludzie z KAVO (koreański promotor wyścigu – przyp. tłum.) wyglądają na pewnych siebie!”

Wypowiedzi Karuna cytował również zespół Red Bull, który podziękował także HRT za wypożyczenie kierowcy. „Tor ma bardzo interesujący układ. Stanowi on ciekawą mieszaninę zakrętów, co może pomóc w wyprzedzaniu – szczególnie w pierwszym sektorze, gdzie znajdują się długie proste i wolne nawroty. Prosta po zakrętach 1 i 2 jest naprawdę długa, będzie więc okazja do jazdy w strumieniu aerodynamicznym za innym bolidem, podobnie, jak ma to miejsce w Szanghaju. Począwszy od zakrętu 7 rozpoczyna się szybka sekcja następujących po sobie zakrętów – aż do linii start-meta – wygląda więc na to, że kierowcy Red Bull Racing polubią sektory 2 i 3”.

„Jeśli chodzi o zaplecze, to garaże i budynki zespołów wyglądają na skończone. Poza tym, są olbrzymie! Zespoły będą musiały przywieźć około 30 procent więcej ekwipunku, żeby je zapełnić! Trybuna przy prostej start-meta również wygląda na skończoną. Tor sam w sobie wymaga jeszcze prac wykończeniowych przy nawierzchni i tarek, ale organizatorzy wyścigu twierdzą, że są w terminie i wszystko będzie gotowe na czas. Otoczenie toru również wydaje się przyjemne – znajduje się on blisko morza”.

„Wygląda na to, że F1 wzbudza tutaj (w Korei) duże zainteresowanie. Na dzisiejszych pokazach, które nie były specjalnie reklamowane, było sporo ludzi. Organizatorzy sprzedali sporo biletów, a zatem wyścig powinien być ciekawy. Na koniec chciałbym dodać, że wspaniale było zasiąść za kierownicą bolidu Red Bull – chciałbym podziękować mojemu macierzystemu zespołowi HRT za umożliwienie mi tego”.

Więcej zdjęć, zamieszczonych przez Karuna znajdziecie tutaj:
http://twitpic.com/2l4s77
http://twitpic.com/2l4rvv
http://twitpic.com/2l4ccv
http://twitpic.com/2l2cr2
http://twitpic.com/2l25cy
http://twitpic.com/2l24fm
http://twitpic.com/2l19vh

Źródło: AdamCooperF1.com, RedBullRacing.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2015  Organizatorzy GP Korei Południowej chcą powrotu imprezy w 2016 roku
19.12.2014  AMuS: F1 obrała kurs na zmianę przepisów dotyczących silników
13.12.2014  Ecclestone: Formuła 1 raczej nie pojedzie w Korei
05.12.2014  Organizatorzy GP Korei zaskoczeni obecnością w kalendarzu F1
04.12.2014  Grand Prix Korei Południowej zostanie rozegrane na ulicznym obiekcie w Seulu?
Tagi:
Chandhok K.
Red Bull
Yeongam

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bolekse, 04.09.2010 15:02[!]
moze przyjedzie za Algersuariego scigac sie na gokardach do warszawy!
Sir Wolf, 04.09.2010 15:23[!]
To HRT się mocno wzbogaci na tym "wypożyczeniu" kierowcy :)
pepsi-opc, 04.09.2010 15:48[!]
Może karun pojawi się w HRT na GP Korei.
topor999, 04.09.2010 16:10[!]
Karun, świetnego kierowce sobie wybrali, pogratulować...
CamilloS, 04.09.2010 16:15[!]
Cierpliwość zespołu się skończyła, Vettel chyba straci posadę. ;D
Dziwi mnie tylko dlaczego nie Buemi?
krzysiek_aleks, 04.09.2010 17:32[!]
Bo Chandhok jest z regionu i jest tam popularny
Czarosław, 04.09.2010 18:15[!]
topor999

Ayrton tez gówno zrobiłby w tych taczkach (dla jasnosci mowie o HRT, bo oceniasz Chandhoka za jazde tym bolidem)
christoff.w, 04.09.2010 18:52[!]
Szczesciaz! Jako jedyny mial okazje sprawdzic jak sie jedzie bolidem Red Bula :)
Tom_Bombadil, 04.09.2010 19:40[!]
@topor999

Na jakiej podstawie uważasz, że Chanduk jest złym kierowcom? Ilu kierowców w tym sezonie staranował? Ile razy przegrał z Senną? Zastanów się zanim napiszesz coś bezmyślnie...
topor999, 04.09.2010 21:04[!]
Chandhok ma utrudnione zadanie w taranowaniu innych i przegrywaniu z Senna bo Sakon go załatwił...
Wystarczy że posiadali by więcej umiejętności i nie byliby skazani na te "taczki" ale za dużo w tym zdaniu końcówek "by"...
Tom_Bombadil, 05.09.2010 00:39[!]
@topor999
Ale czy ty NAPRAWDĘ wiesz co piszesz? Jeżeli nie obserwujesz wyścigów to przynajmniej przeanalizuj statystyki. Na 10 wyścigów, w których startował Chandhok Senna był lepszy od niego 1 RAZ. A właśnie obserwując Chandhoka wożącego się tymi "taczkami" można zauważyć przebłyski talentu...
topor999, 05.09.2010 12:23[!]
Obydwaj+Yamamoto to kierowcy z "górnej" półki, dwóch smaruje żeby mogli jeździć , trzeci wykorzystał słynne nazwisko...
psychoMSkaras, 06.09.2010 09:22[!]
w tym sporcie mistrzami swiata nie zostaja kierowcy , ktorzy maja przeblyski talentu tylko Ci, ktorzy maja talent absolutny
K@zok, 06.09.2010 15:20[!]
Podobno Red Bull napędzany był na tym pokazie silnikiem Cosworth’a, czyżby aż tak mieli dość Renault???
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca