F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Heidfeld potwierdzony przez Saubera - de la Rosa odchodzi

Niemiec powraca do startów już w tym sezonie, jako partner Kobayashiego w ekipie z Hinwil.
Marek Roczniak, 14 września 2010, zmieniony 14.09.2010 14:44, wyświetlenia: 14418<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Sauber potwierdził dzisiaj, że zgodnie z ostatnimi doniesieniami Nick Heidfeld zastąpi ze skutkiem natychmiastowym Pedro de la Rosę. Niemiec powróci więc do startów już w tym sezonie, jako partner Kamuiego Kobayashiego w ekipie z Hinwil.

Szef zespołu Peter Sauber powiedział: „To była bardzo trudna decyzja do podjęcia dla mnie, jako szefa zespołu i chciałbym podziękować Pedro za jego profesjonalizm. Zatrudniając Nicka zyskujemy kierowcę, którego znamy niezwykle dobrze – pomoże on nam w dalszej ocenie potencjału naszego samochodu”.

Pedro de la Rosa: „Jestem zaskoczony decyzją zespołu, ale szanuję ją i chciałbym życzyć wszystkim powodzenia w pozostałej części sezonu. Moim zamierzeniem są nadal starty w Formule Jeden w sezonie 2011”.

Nick Heidfeld: „Czekam jak szalony na możliwość powrotu do ścigania się w dobrym samochodzie w Formule Jeden począwszy od Grand Prix Singapuru. Po ostatnich miesiącach jestem nawet bardziej zmotywowany, niż kiedykolwiek wcześniej. Dla mnie jest to jak powrót do domu, jako że ścigałem się w sumie przez siedem lat w barwach zespołu z Hinwil. Bez wątpienia będę się od razu czuł jak w domu i to powinno mi pomóc w zaznajomieniu się z samochodem możliwie jak najszybciej. Chciałbym podziękować Peterowi Sauberowi za wiarę we mnie”.

Źródło: Sauber-Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.01.2019  Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?
20.12.2018  Vasseur: Sauber wciąż powiększa personel
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
14.12.2018  Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera
07.12.2018  Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid
Tagi:
Heidfeld N.
De la Rosa P.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
FelipeF1., 14.09.2010 16:03[!]
Wolałem de la Rose :(
krzysiek_aleks, 14.09.2010 16:08[!]
Kamikadze2000, 14.09.2010 16:30[!]
Moim zdaniem "dziadki" z F1 powinni sobie już dac spokój i dac szansę młodszym. Co do Heidfelda, to bardzo dobry i solidny kierowca i myślę, że będzie dobrym wsparciem dla zespołu. @jan5 - nie przesadzaj. Z pewnością Nick zapunktuje, ale wątpię, że aż tak dobrze. Trzeba pamiętac, że silniki mu się już kończą. ;)
krzysiek_aleks, 14.09.2010 17:23[!]
Heidfeld będzie testował z Pirelli, więc PEDRO BĘDZIE w SAUBERZE!!!!!!!!!!!!!!
pepsi-opc, 14.09.2010 17:42[!]
Nie... Chyba Pedro przejmuje obowiązki testera Pirelli.
leni93, 14.09.2010 18:03[!]
wedłuf mnie to ogl Sauber popełnił błąd nie biorąc Heidfelda na ten sezon od razu tylko szuakł alternatywy w Pedro, a jak wiadomo to nie był pewniak
jawi1990, 14.09.2010 18:25[!]
tez uwazam ze Nick to niezly kierowca, ale nie jestem pewien czy po tak ograniczonej ilosci testow opon bedzie w stanie wniesc cos sensownego w tej kwestii przy budowie przyszlorocznego bolidu tak samo jak tego czy po wejciu z marszu do bolidu w srodku sezonu bedzie w stanie notowac dobre wyniki
MARIO F1, 14.09.2010 18:58[!]
Mozna ,,psioczyć ,, na Nica ale to w sumie solidny kierowca ,napewno bedzie lepszy od Pedro,no i nie maiał tak długiej przerwy w sciganiu.
maciej, 14.09.2010 19:23[!]
Potraktowali Pedro jak gó**o ! . Co to w ogóle ma być ? w trybie natychmiastowym ? potraktowali Go tak jakby wymordował połowę ekipy Saubera. Oj Peter zawiodłem się i to bardzo. Zwyczajne świństwo i tyle.
kusza, 14.09.2010 19:26[!]
Business is business.
Lolkoski, 14.09.2010 21:13[!]
Ciekawie czegoś takiego się nie spodziewałem, ale na pewno Nick jest lepszy od Pedro.
christoff.w, 14.09.2010 21:39[!]
jan5 - co Ty pleciesz? Kubica jest tylko dobry w kwalifikacjach? hahaha..sie usmialem.Chyba wlasnie na odwrot,bo przewaznie nie kwalifikowal sie wysoko a pozniej w wyscigu wypracowywal sobie pozycje albo poprostu poprzez szczescie czy tez bledy innych - co na jedno wychodzi-awansowal w gore a nawet stawal na podium.Przynajmniej w tym sezonie,bo moze chodzi Ci o poprzednie lata,ktore na dzien dzisiejszy nijak sie maja do obecnej sytuacji? Nastepnym razem zastanow sie,sprawdz,zapytaj kolegi itp zanim cos palniesz.Napisze to tutaj zebys nie musial szukac/sprawdzac.A wiec:

1.Bahrajn.Spadl z 9go na 11ta. 1:0 dla Ciebie.
2.Australia.Start=9ty- Meta=2gi 1:1
3.Malezja.Start=6ty- Meta=4ty 1:2
4.Chiny.Start=8my- Meta=5ty 1:3
5.Spain. Spadl z siodmego na osma pozycje.2:3 dla mnie. ;)
6.Monako.OK.Spadl z drugiego na trzecie,ale podium bylo no ale jak liczyc to liczyc. 3:3
7.Turcja.Start=7my- Meta=6ty 3:4
8.Kanada.Start=8my-Meta=7my 3:5
9.Europa.Start=6ty-Meta=5ty 3:6
10.UK. Zakwalifikowal sie jako szosty,ale nie dojechal wiec tego nie licze.
11.Niemcy. Remis bo tak jak wystartowal czyli siodmy,tak dojechal do mety.
12.Wegry.Zakwalifikowal sie jako 8my, ale mial wypadek.Niech bedzie punkt dla Ciebie zeby bylo sprawiedliwie? Powiedzmy ze rewanz za UK ;) a wiec 4:6
13.Belgia.Bez punktu bo ruszyl jako trzeci i tak tez dojechal do mety.
14.Wlochy.Start=9ty- Meta=8my choc wiadomo ze moglbyc wyzej.

Wynik: 4:7

Jak widzisz statystyka nie klamie :)

edit, upsss..sie rozpisalem,natlumaczylem a zapomnialem ze to przeciez napisal slynny jan5 ;)
No ale ok, kazdemu moze sie zdarzyc pomylka czy tez inne wyobrazenie pewnych spraw etc.
Nitz, 14.09.2010 23:11[!]
Szacunek Christoff.W, to się nazywa moc argumentu ;)
christoff.w, 14.09.2010 23:52[!]
Odnosnie testow opon Pirelli przez Nicka to zgadzam sie z uzytkownikiem Dae,ktory napisal ze w sumie nijak sie to ma to produktu finalnego,ktorego notabene jeszcze nie ma! Wniosek: Niemiec nie ma praktycznie zadnej wiedzy i chyba zbytnio rozbuchany jest ten temat o rzekomych plusach z tytulu pojezdzenia niejako prototypami,ktore mialyby pomoc w podpisaniu kontraktu zarowno przez niemca jak i hiszpana.Wedlug mnie,wszystkie zespoly dostana gotowe opony i po sezonie zaczna je sobie testowac i zdaza sie tyle najezdzic/natestowac, ze jakas tam wiedza Heidfelda z wrzesnia 2010r bedzie raczej nic nie warta,bo liczyc sie beda testy z chwili obecnej.
Jak juz napisalem dla mnie temat przesadzony i chyba majacy miejsce u nas w kraju, bo jakos nie widze podobnych spekulacji,sugesti wsrod"fanow"na zagranicznych portalach,ale moze sie myle bo znowu az tak czesto na tam nie zagladam.
Wrzatek, 15.09.2010 00:27[!]
Nick jeździł tym szrotem rok temu, więc niczego nie będzie musiał się od nowa uczyć ;D. Ciekaw jestem tylko jak wypadnie na jego tle Kobayashi, bo dlR to żadna konkurencja.
krzysiek_aleks, 15.09.2010 15:41[!]
@maciej:
Zgadzam się w 100% procentach. BRAWO ZA ODWAGĘ!!!!!!!
grzesiek811, 17.09.2010 09:50[!]
Dobra decyzja dla Saubera i Heidfelda. Ale można było już zostawić Pedro do końca sezonu.
Darth Biker, 18.09.2010 16:20[!]
Cieszę się bardzo :) Pomimo tego wszystkiego co działo się kiedy jeździł z Kubicą jednak mam do niego jakiś taki sentyment. Do tego wreszcie będzie można na niego spojrzeć w 100% obiektywnie, a nie "przez pryzmat" Kubicy :)
agentwrogiegoukladu, 20.09.2010 09:31[!]
@christoff.w
nie to żebym odbierał Ci słuszność, ale w każdym przypadku należałoby jeszcze przeanalizować ile z tych pozycji "zyskanych" to wynik np. kolizji bolidów z przodu, a ile faktycznie dobrego startu Roberta i walki o pozycję. Jeżeli cała stawka przesuwa się o dwa oczka do przodu bo np. "uwaga, Vettel wchodzi dziwnie w zakręt!" i jest bum, a Robert, mimo uzyskania lepszej pozycji de facto wciąż pozostaje za tym samym kierowcą przez cały wyścig to raczej liczyłbym to jako brak zyskania pozycji. Oczywiście przy takim rozpatrywaniu sprawy, statystyki dla każdego kierowcy będą wyglądały dużo gorzej.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca