F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.11.2018

Stroll: Williams nie dokonał żadnych postępów z koszmarnym FW41

Hamilton może otrzymać karę cofnięcia na starcie GP Abu Zabi

Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Whiting: Ocon nie powinien był atakować Verstappena

12.11.2018

AMuS: Kubica podpisze w tym tygodniu kontrakt z Williamsem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vasiliauskas wygrał ostatni wyścig F2 w 2010

Podium uzupełnili Jack Clarke i tegoroczny mistrz Dean Stoneman.
Marek Roczniak, 19 września 2010, wyświetlenia: 3703<< | lista | T- | T+ | >>
Kazim Vasiliauskas czekał do ostatniego wyścigu sezonu 2010 na odniesienie swojego jedynego zwycięstwa w tym roku. Litwin po dobrym starcie z pole position utrzymał za sobą Jacka Clarke'a i tak już było do samej mety.

Prowadząca dwójka odjechała początkowo reszcie stawki i tylko Dean Stoneman był później w stanie dorównać ich tempu po wyprzedzeniu Iwana Samarina na szóstym okrążeniu i awansowaniu na trzecie miejsce. Nowo koronowany mistrz zbliżył się następnie na jedną sekundę do Clarke'a, ale szybko stało się jasne, że nie zdoła go wyprzedzić i na ostatnich okrążeniach zaczął tracić dystans, finiszując samotnie na trzeciej pozycji.

Samarin utrzymał za swoimi plecami innego rosyjskiego kierowcę – Siergieja Afanasjewa, choć ten był w pewnym momencie bardzo bliski wyprzedzenia swojego rodaka po walce koło w koło w drugim zakręcie i zajął czwarte miejsce. Tymczasem piąte miejsce i tai wystarczyło Afanasjewowi do zdobycia trzeciej pozycji w klasyfikacji końcowej mistrzostw.

Pierwszą szóstkę zamknął Mihai Marinescu, a na pozostałych miejscach punktowanych finiszowali Armaan Ebrahim, Kelvin Snoeks, Benjamin Bailly i debiutant Ramon Pineiro, któremu w połowie wyścigu udało się wyprzedzić Philippa Enga. Wicemistrz serii – Jolyon Palmer zakończył sezon rozczarowującym trzynastym miejscem po starcie z 14 pola. Natalia Kowalska dojechała do mety na 16 pozycji.

Formula 2 > 2010 > Walencja 2, Ricardo Tormo - 4,005 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 21Kazim VasiliauskasF2/DarsenaWilliams JPH1B Audi2131:37,17525
2. 11Jack ClarkeF2/KSS DesignWilliams JPH1B Audi21+0:02,51718
3. 48Dean Stoneman (D)F2/Silver LiningWilliams JPH1B Audi21+0:08,32915
4. 7Iwan Samarin (D)F2/LudingWilliams JPH1B Audi21+0:21,08512
5. 14Siergiej Afanasjew (D)F2/LukoilWilliams JPH1B Audi21+0:22,92610
6. 9Mihai Marinescu (D)F2/KG Clean EnergyWilliams JPH1B Audi21+0:24,0698
7. 6Armaan EbrahimF2/JK RacingWilliams JPH1B Audi21+0:24,3966
8. 12Kelvin Snoeks (D)F2/Snoeks AutomotiveWilliams JPH1B Audi21+0:25,0534
9. 4Benjamin Bailly (D)F2/RACBWilliams JPH1B Audi21+0:27,8802
10. 16Ramon Pineiro (D)F2/Caja MadridWilliams JPH1B Audi21+0:28,8971
11. 33Philipp EngF2/EngWilliams JPH1B Audi21+0:34,475
12. 22Johannes Theobald (D)F2/TheobaldWilliams JPH1B Audi21+0:35,249
13. 3Jolyon PalmerF2/CommaWilliams JPH1B Audi21+0:36,948
14. 10Benjamin Lariche (D)F2/Quick SorelWilliams JPH1B Audi21+0:37,816
15. 2Will Bratt (D)F2/Michelangelo SearchWilliams JPH1B Audi21+0:38,807
16. 77Natalia Kowalska (D)F2/CYFRA+Williams JPH1B Audi21+0:43,453
17. 8Płamen Kralew (D)F2/Bulgarian State A.T.Williams JPH1B Audi21+0:45,966
18. 5Ricardo Teixeira (D)F2/SonangolWilliams JPH1B Audi192 okr.
Niesklasyfikowani
19Nicola de MarcoF2/Spritz OneWilliams JPH1B Audi12
Pole position: Kazim Vasiliauskas (Darsena) - 1:25,923
Najszybsze okrążenie: Kazim Vasiliauskas (Darsena) - 1:28,748 na 2 okrążeniu
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.09.2018  Russell wygrywa sprint F2, Norris traci szanse na mistrzostwo
30.09.2018  Alexander Albon wygrywa sobotni wyścig F2 w Soczi
02.09.2018  Russell wygrywa sprint na Monzy i powiększa przewagę w F2
02.09.2018  Makino wygrywa sobotni wyścig F2 na Monzy
26.08.2018  Nicholas Latifi wygrywa sprint F2 w Spa
Tagi:
F2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
tomekf248, 19.09.2010 16:19[!]
Trzeba było oglądać wyścig, a nie komentować teraz wyniki. Poruszono bardzo ważne kwestie techniczne, które wg. mnie utwierdzają mnie w przekonaniu, że F2 to jedna z najgorszych serii, jaka powstała ostatnimi czasy.
SirKamil, 19.09.2010 16:25[!]
tomekf248, rozwiń temat- o czym mówiono.
Yurek, 19.09.2010 16:29[!]
Kwestie techniczne? Bo komentatorzy się dziwili, że w ciągu jednego weekendu kierowca w pierwszym wyścigu potrafi być piąty, a w drugim piąty od końca? To są "kwestie techniczne" i powód, że "F2 to jedna z najgorszych serii, jaka powstała ostatnimi czasy"?
THC-303, 19.09.2010 16:36[!]
no dobrze tomek, to skoro Ty oglądałeś a ja nie oglądałem to mam zagadkę: jeden z kierowców na okrążeniu rozgrzewkowym ani razu nie dogrzewał opon przez jazdę wężykiem, proszę powiedzieć który? Zaraz zobaczymy kto nie oglądał :]
Co do samej serii F2 to jest lamerska, ale czy to wina regulacji technicznych? Mnie się wydaje, że F2 podobnie jak F3 Euro Series po prostu nie budzi zainteresowania tych najlepszych kierowców młodego pokolenia, bo jasne jest że GP2 jest najbardziej słuszną drogą do F1, ponieważ mamy tam większą konkurencję. W F2 jeżdżą (może poza Stonemanem i Baillym, którego rozgrzeszam, ze względu na to, że do tej pory w żadnej poważnej serii nie jeździł, a 'jakie-takie' rezultaty uzyskuje) kierowcy słabi. Soucek przecież wygrał F2, a w GP2 kim był? Mniej niż przeciętniakiem. Hegewald jeździł w tamtym roku naprawdę dobrze, a w GP3 sobie nie radził. Kim jest Aleshin w GP3. Podsumowując - w mojej ocenie wina lamerskości F2 leży po stronie zawodników.
Ducsen, 19.09.2010 16:48[!]
Aloszyn jest liderem WSbR kolego i ma tytuł na wyciągnięcie ręki w serii bez wątpienia mocniejszej niż F2 i imho także lepszej niż GP3. Poza tym nie każdy kto wsiada do innego auta od razu bije w nim wszystkich na głowę.
SirKamil, 19.09.2010 16:50[!]
"Kim jest Aleshin w GP3."

Jest tam dokładnie nikim, pewnie dlatego, że go tam nie ma. Aleshin jest liderem Formuły Renault 3.5 i bardzo możliwe że wyjeździ prowadzenie a w listopadzie potestuje z ambroziakiem trochę gumy Pirelli dla Renault F1 Team. R29 już jeździł.
THC-303, 19.09.2010 17:01[!]
Prawdopodobnie jechał w GP3 w Turcji, zajął 22 miejsce...
kemek, 19.09.2010 18:27[!]
Afanasjew vs Samarin polecam. Może gdzieś wrzucą w necie. Ten pierwszy pięknie się wyratował.
tomekf248, 19.09.2010 18:36[!]
Driver X mówił, że są cztery programy pracy silnika. Można wgrać jeden z nich i go modyfikować. Jednak ze względu na rotację inżynierów, nie współpracują z zawodnikami i to olewają. W F2 pracuje wielu świetnych inżynierów i mechaników, ale przepis o rotacji załóg zespołów mija się z celem i poddaje sens istnienia serii w wątpliwość. Próbują zrobić małe F1, ale w F1 załoga zespołu się nie zmienia co rundę. W dodatku ten bezsensowny boost i nadal niedoskonała organizacja, pomimo drugiego roku serii.
EDIT: Dlaczego? Ponieważ upakowali ją myśląc, że będzie rywalizować z GP2, a tak się nie stało. Gdyby zaoferowali nowy poziom rywalizacji i samochody naprawdę bliskie F1, to bym ich poparł, ale seria od początku nie odnosi sukcesów, a wciąż jest kontynuowana.
Kamikadze2000, 20.09.2010 11:19[!]
@THC-303 - tak, tylko, że był to jego debiut w tej serii, w dodatku w dośc przeciętnej ekipie. Nie da się od razu osiągac sukcesów, a prawdą jest, że FR3.5, to tak na prawdę seria najbliższa GP2 (jeżeli chodzi o samochody). Pozdro ;)
AleQ, 20.09.2010 16:14[!]
Aloszyn to niezły gość , lecz tytuł FR 3.5 nie zdobędzie tylko wynikom,ale też po części pechem Ricciardo. Co do F2 to wstyd ,że ta seria nosi taką nazwę . Te rotacje inżynierów i inne cudne pomysły pana Palmera są żałosne. Gp2 jest 100 razy lepsza , F2 to bardziej mi przypomina Formułe Masters ( np. Ambroziak jeszcze nie jest w F1 ,mimo ze wygrał tam w 2007 roku.
tomekf248, 20.09.2010 17:20[!]
Formula Master była cudowna. Nie oszukiwali się, że chcą być małą F1, tylko chcieli zaoferować widzom fascynujące wyścigi i udało im się to. Szkoda, że zbankrutowali.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca