F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Vasiliauskas wygrał ostatni wyścig F2 w 2010

Podium uzupełnili Jack Clarke i tegoroczny mistrz Dean Stoneman.
Marek Roczniak, 19 września 2010, wyświetlenia: 3726<< | lista | T- | T+ | >>
Kazim Vasiliauskas czekał do ostatniego wyścigu sezonu 2010 na odniesienie swojego jedynego zwycięstwa w tym roku. Litwin po dobrym starcie z pole position utrzymał za sobą Jacka Clarke'a i tak już było do samej mety.

Prowadząca dwójka odjechała początkowo reszcie stawki i tylko Dean Stoneman był później w stanie dorównać ich tempu po wyprzedzeniu Iwana Samarina na szóstym okrążeniu i awansowaniu na trzecie miejsce. Nowo koronowany mistrz zbliżył się następnie na jedną sekundę do Clarke'a, ale szybko stało się jasne, że nie zdoła go wyprzedzić i na ostatnich okrążeniach zaczął tracić dystans, finiszując samotnie na trzeciej pozycji.

Samarin utrzymał za swoimi plecami innego rosyjskiego kierowcę – Siergieja Afanasjewa, choć ten był w pewnym momencie bardzo bliski wyprzedzenia swojego rodaka po walce koło w koło w drugim zakręcie i zajął czwarte miejsce. Tymczasem piąte miejsce i tai wystarczyło Afanasjewowi do zdobycia trzeciej pozycji w klasyfikacji końcowej mistrzostw.

Pierwszą szóstkę zamknął Mihai Marinescu, a na pozostałych miejscach punktowanych finiszowali Armaan Ebrahim, Kelvin Snoeks, Benjamin Bailly i debiutant Ramon Pineiro, któremu w połowie wyścigu udało się wyprzedzić Philippa Enga. Wicemistrz serii – Jolyon Palmer zakończył sezon rozczarowującym trzynastym miejscem po starcie z 14 pola. Natalia Kowalska dojechała do mety na 16 pozycji.

Formula 2 > 2010 > Walencja 2, Ricardo Tormo - 4,005 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 21Kazim VasiliauskasF2/DarsenaWilliams JPH1B Audi2131:37,17525
2. 11Jack ClarkeF2/KSS DesignWilliams JPH1B Audi21+0:02,51718
3. 48Dean Stoneman (D)F2/Silver LiningWilliams JPH1B Audi21+0:08,32915
4. 7Iwan Samarin (D)F2/LudingWilliams JPH1B Audi21+0:21,08512
5. 14Siergiej Afanasjew (D)F2/LukoilWilliams JPH1B Audi21+0:22,92610
6. 9Mihai Marinescu (D)F2/KG Clean EnergyWilliams JPH1B Audi21+0:24,0698
7. 6Armaan EbrahimF2/JK RacingWilliams JPH1B Audi21+0:24,3966
8. 12Kelvin Snoeks (D)F2/Snoeks AutomotiveWilliams JPH1B Audi21+0:25,0534
9. 4Benjamin Bailly (D)F2/RACBWilliams JPH1B Audi21+0:27,8802
10. 16Ramon Pineiro (D)F2/Caja MadridWilliams JPH1B Audi21+0:28,8971
11. 33Philipp EngF2/EngWilliams JPH1B Audi21+0:34,475
12. 22Johannes Theobald (D)F2/TheobaldWilliams JPH1B Audi21+0:35,249
13. 3Jolyon PalmerF2/CommaWilliams JPH1B Audi21+0:36,948
14. 10Benjamin Lariche (D)F2/Quick SorelWilliams JPH1B Audi21+0:37,816
15. 2Will Bratt (D)F2/Michelangelo SearchWilliams JPH1B Audi21+0:38,807
16. 77Natalia Kowalska (D)F2/CYFRA+Williams JPH1B Audi21+0:43,453
17. 8Płamen Kralew (D)F2/Bulgarian State A.T.Williams JPH1B Audi21+0:45,966
18. 5Ricardo Teixeira (D)F2/SonangolWilliams JPH1B Audi192 okr.
Niesklasyfikowani
19Nicola de MarcoF2/Spritz OneWilliams JPH1B Audi12
Pole position: Kazim Vasiliauskas (Darsena) - 1:25,923
Najszybsze okrążenie: Kazim Vasiliauskas (Darsena) - 1:28,748 na 2 okrążeniu
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.11.2018  Mick Schumacher będzie ścigał się w Formule 2
25.11.2018  Fuoco wygrywa na zakończenie sezonu F2
24.11.2018  Russell wygrywa i zostaje mistrzem F2 w Abu Zabi
30.09.2018  Russell wygrywa sprint F2, Norris traci szanse na mistrzostwo
30.09.2018  Alexander Albon wygrywa sobotni wyścig F2 w Soczi
Tagi:
F2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
tomekf248, 19.09.2010 16:19[!]
Trzeba było oglądać wyścig, a nie komentować teraz wyniki. Poruszono bardzo ważne kwestie techniczne, które wg. mnie utwierdzają mnie w przekonaniu, że F2 to jedna z najgorszych serii, jaka powstała ostatnimi czasy.
SirKamil, 19.09.2010 16:25[!]
tomekf248, rozwiń temat- o czym mówiono.
Yurek, 19.09.2010 16:29[!]
Kwestie techniczne? Bo komentatorzy się dziwili, że w ciągu jednego weekendu kierowca w pierwszym wyścigu potrafi być piąty, a w drugim piąty od końca? To są "kwestie techniczne" i powód, że "F2 to jedna z najgorszych serii, jaka powstała ostatnimi czasy"?
THC-303, 19.09.2010 16:36[!]
no dobrze tomek, to skoro Ty oglądałeś a ja nie oglądałem to mam zagadkę: jeden z kierowców na okrążeniu rozgrzewkowym ani razu nie dogrzewał opon przez jazdę wężykiem, proszę powiedzieć który? Zaraz zobaczymy kto nie oglądał :]
Co do samej serii F2 to jest lamerska, ale czy to wina regulacji technicznych? Mnie się wydaje, że F2 podobnie jak F3 Euro Series po prostu nie budzi zainteresowania tych najlepszych kierowców młodego pokolenia, bo jasne jest że GP2 jest najbardziej słuszną drogą do F1, ponieważ mamy tam większą konkurencję. W F2 jeżdżą (może poza Stonemanem i Baillym, którego rozgrzeszam, ze względu na to, że do tej pory w żadnej poważnej serii nie jeździł, a 'jakie-takie' rezultaty uzyskuje) kierowcy słabi. Soucek przecież wygrał F2, a w GP2 kim był? Mniej niż przeciętniakiem. Hegewald jeździł w tamtym roku naprawdę dobrze, a w GP3 sobie nie radził. Kim jest Aleshin w GP3. Podsumowując - w mojej ocenie wina lamerskości F2 leży po stronie zawodników.
Ducsen, 19.09.2010 16:48[!]
Aloszyn jest liderem WSbR kolego i ma tytuł na wyciągnięcie ręki w serii bez wątpienia mocniejszej niż F2 i imho także lepszej niż GP3. Poza tym nie każdy kto wsiada do innego auta od razu bije w nim wszystkich na głowę.
SirKamil, 19.09.2010 16:50[!]
"Kim jest Aleshin w GP3."

Jest tam dokładnie nikim, pewnie dlatego, że go tam nie ma. Aleshin jest liderem Formuły Renault 3.5 i bardzo możliwe że wyjeździ prowadzenie a w listopadzie potestuje z ambroziakiem trochę gumy Pirelli dla Renault F1 Team. R29 już jeździł.
THC-303, 19.09.2010 17:01[!]
Prawdopodobnie jechał w GP3 w Turcji, zajął 22 miejsce...
kemek, 19.09.2010 18:27[!]
Afanasjew vs Samarin polecam. Może gdzieś wrzucą w necie. Ten pierwszy pięknie się wyratował.
tomekf248, 19.09.2010 18:36[!]
Driver X mówił, że są cztery programy pracy silnika. Można wgrać jeden z nich i go modyfikować. Jednak ze względu na rotację inżynierów, nie współpracują z zawodnikami i to olewają. W F2 pracuje wielu świetnych inżynierów i mechaników, ale przepis o rotacji załóg zespołów mija się z celem i poddaje sens istnienia serii w wątpliwość. Próbują zrobić małe F1, ale w F1 załoga zespołu się nie zmienia co rundę. W dodatku ten bezsensowny boost i nadal niedoskonała organizacja, pomimo drugiego roku serii.
EDIT: Dlaczego? Ponieważ upakowali ją myśląc, że będzie rywalizować z GP2, a tak się nie stało. Gdyby zaoferowali nowy poziom rywalizacji i samochody naprawdę bliskie F1, to bym ich poparł, ale seria od początku nie odnosi sukcesów, a wciąż jest kontynuowana.
Kamikadze2000, 20.09.2010 11:19[!]
@THC-303 - tak, tylko, że był to jego debiut w tej serii, w dodatku w dośc przeciętnej ekipie. Nie da się od razu osiągac sukcesów, a prawdą jest, że FR3.5, to tak na prawdę seria najbliższa GP2 (jeżeli chodzi o samochody). Pozdro ;)
AleQ, 20.09.2010 16:14[!]
Aloszyn to niezły gość , lecz tytuł FR 3.5 nie zdobędzie tylko wynikom,ale też po części pechem Ricciardo. Co do F2 to wstyd ,że ta seria nosi taką nazwę . Te rotacje inżynierów i inne cudne pomysły pana Palmera są żałosne. Gp2 jest 100 razy lepsza , F2 to bardziej mi przypomina Formułe Masters ( np. Ambroziak jeszcze nie jest w F1 ,mimo ze wygrał tam w 2007 roku.
tomekf248, 20.09.2010 17:20[!]
Formula Master była cudowna. Nie oszukiwali się, że chcą być małą F1, tylko chcieli zaoferować widzom fascynujące wyścigi i udało im się to. Szkoda, że zbankrutowali.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca