F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (13:00)

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Chevrolet wygrał apelację i Muller ma już zapewniony drugi tytuł w WTCC

Amerykański producent samochodów zdołał doprowadzić do dyskwalifikacji BMW w Japonii.
Marek Roczniak, 17 listopada 2010, wyświetlenia: 2396<< | lista | T- | T+ | >>
Yvan Muller może już świętować swój drugi tytuł mistrza świata w wyścigach samochodów turystycznych po tym, jak jego obecny zespół Chevroleta wygrał apelację w sprawie użycia przez BMW sekwencyjnej skrzyni biegów w swoich samochodach podczas japońskiej rundy WTCC.

Chevrolet złożył skargę do FIA po tym, jak BMW stosując pewne kruczki uzyskało zgodę od sędziów na torze Okayama na użycie półautomatycznych przekładni, dopuszczonych pierwotnie w WTCC ze względu na Alex Zanardiego, aby mógł on zmieniać biegi przy kierownicy.

BMW postarało się o uzyskanie jak najmniejszego balastu z powodu zamontowania w samochodach Andy'ego Priaulxa i Augusto Farfusa sekwencyjnych skrzyń biegów i ten pierwszy wywalczył pole position oraz zajął drugie miejsce w pierwszym wyścigu w Japonii, zachowując minimalne szanse na tytuł, a Farfus wygrał drugi wyścig.

Międzynarodowy Trybunał Apelacyjny FIA po rozpatrzeniu odwołania Chevroleta od decyzji sędziów w Okayamie orzekł, że BMW faktycznie nie powinno uzyskać zgody na użycie sekwencyjnych przekładni w samochodach swojego fabrycznego zespołu (RBM). W związku z tym Priaulx i Farfus zostali wykluczeni z klasyfikacji obydwu wyścigów w Japonii i sytuacja w klasyfikacji generalnej jest obecnie taka, że Priaulx nie ma już szans na pokonanie Mullera w walce o tytuł podczas ostatniej rundy sezonu w Makau, która odbędzie się w ten weekend.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.05.2017  Mehdi Benani wygrał drugi wyścig WTCC na Węgrzech
14.05.2017  Monteiro wygrał pierwszy wyścig WTCC na Hungaroringu
30.04.2017  WTCC: Thed Bjork najlepszy w głównym wyścigu we Włoszech
30.04.2017  WTCC: Tom Chilton wygrał pierwszy wyścig na Monzy
09.04.2017  WTCC: Monteiro triumfatorem głównego wyścigu w Marrakeszu
Tagi:
WTCC

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
TerryTate, 17.11.2010 12:26[!]
pewnie przed wyścigiem spytali się whitinga :)
deeze, 17.11.2010 13:00[!]
Kręcą i wykręcili...sobie łby :)
tomekf248, 17.11.2010 16:54[!]
Regulamin sportowy WTCC, punkt 84, podpunkt a, mówi o tym, że jeżeli producent homologuje kilka wersji samochodu, lub dokona zmian w homologacji, to uczestnik może w dowolnym momencie sezonu zmienić specyfikację auta, jednak nie może wrócić do poprzedniej specyfikacji.

W związku z powyższym, uważam, że ta dyskwalifikacja jest niezgodna z regulaminem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca