F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

D'Ambrosio podpisał kontrakt z Virgin na starty w sezonie 2011

"Jestem podekscytowany, że udało mi się zrealizować mój cel startów w Formule 1".
Marek Roczniak, 21 grudnia 2010, wyświetlenia: 3724<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Virgin Racing ogłosił dzisiaj, że jego drugim kierowcą wyścigowym obok Timo Glocka w sezonie 2011 będzie Jerome d'Ambrosio. Belg pełnił w tym roku rolę piątkowego testera w stajni Johna Bootha w ostatnich kilku grand prix sezonu i był wymieniany jako faworyt do zastąpienia w Virgin Lucasa di Grassiego.

„Jestem podekscytowany, że udało mi się zrealizować mój cel startów w Formule 1 z Marussia Virgin Racing” – powiedział d'Ambrosio. „Kiedy przybyłem do tego zespołu we wrześniu bieżącego roku było to wszystkim, na co mogłem liczyć”.

„Czekała mnie ciężka próba, ponieważ była duża konkurencja w walce o to miejsce, ale jednocześnie dobrze dogadywałem się z zespołem i czułem, że znalazłem mój dom. Czuję się z nimi bardzo komfortowo – są niezwykłymi profesjonalistami i ambitny ludźmi. To ekscytujące kiedy pomyślę, że mogę przyczynić się do kształtowania przyszłości tego zespołu”.

Szef zespołu John Booth dodał: „Jerome był na naszym radarze od pewnego czasu jako osoba, którą powinniśmy poważnie rozważyć na posadę kierowcę wyścigowego w sezonie 2011. Śledziliśmy uważnie jego postępy w GP2 i było jasne, że jest on jednym tych kierowców, któremu warto się przyglądać, a gdy umieściliśmy go w naszym samochodzie podczas piątkowego treningu w cztery weekendy wyścigowe i na teście w Aby Zabi, przerósł nasze własne oczekiwania”.

„Doskonale zadomowił się w zespole i wszyscy od razu go polubili, wliczając w to naszych partnerów i media. Poza jego niewątpliwymi umiejętnościami za kierownicą samochodu Formuły 1, jest niezwykle sympatycznym młodym facetem, z którym obcowanie to czysta przyjemność. Absolutnie zasłużył sobie na fotel wyścigowy i myślę, że wraz z Timo mamy doskonałą mieszaninę młodości, doświadczenia, szybkości i potencjału – nie możemy się doczekać zobaczenia, co będą oni w stanie razem osiągnąć w przyszłym sezonie”.

„Timo wykonał dla nas wspaniałą robotę w naszym debiutanckim sezonie, w niejednokrotnie wymagających okolicznościach. Nie ulega wątpliwości, że pomógł nam zbudować mocną podstawę, na której możemy rozwijać zespół i pakiet. Patrzymy z nadzieją na znalezienie się w znacznie mocniejszym położeniu, aby zapewnić mu taki samochód w sezonie 2011, na jaki zasługuje. Na koniec muszę podziękować Lucasowi di Grassiemu za ważną rolę, jaką także odegrał w uformowaniu zespołu. Wniósł duży wkład do naszego rozwoju i życzymy mu wszelkich sukcesów w jego przyszłej karierze, co do której nie mamy wątpliwości, że będzie ekscytująca”.

D'Ambrosio jest częścią programu Gravity Sport Management, który jest dowodzony przez prezesa Renault F1 – Gerarda Lopeza i szefa francuskiej stajni – Erica Boulliera.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2014  D'Ambrosio kolejnym kierowcą Formuły E
28.03.2014  Jerome D'Ambrosio kierowcą Bentleya w BES
07.01.2013  Sonntagsblick: Buemi pozostanie kierowcą testowym Red Bulla i Toro Rosso
06.12.2012  D'Ambrosio zdeterminowany, aby znaleźć posadę w Formule 1
19.09.2012  Boullier: D'Ambrosio raczej nie będzie jeździł podczas treningów
Tagi:
Virgin
D'Ambrosio J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
archibaldi, 21.12.2010 11:42[!]
zamienił stryjek motyke na kijek ;]
Damian375, 21.12.2010 11:54[!]
Żebyś się nie zdziwił.
Shaitan, 21.12.2010 11:58[!]
Bardzo ciekawa para powstała. Wierzę, że Jerome nie raz przyciśnie Timo, bo myślę że na powtórkę z tegorocznej dominacji nie ma szans. Będzie ciekawie w Marussi w 2011 :).
Master, 21.12.2010 12:29[!]
D'Ambrosio rok w Virgin, a za dwa lata do Renault.
Kristofuros, 21.12.2010 12:29[!]
Czyli wiadomo, że Pietrow w Virgin nie pojeździ
dmaot malach, 21.12.2010 12:43[!]
Kapitalna informacja. To będzie jeden z ciekawszych pojedynków między partnerami w zespole w nadchodzącym sezonie. Mam nadzieję, że VR-02 będzie zdecydowanie mniej awaryjny od swojego poprzednika.
jpslotus72, 21.12.2010 12:54[!]
"nie możemy się doczekać zobaczenia, co będą oni w stanie razem osiągnąć w przyszłym sezonie" - będą w stanie osiągnąć tyle, na ile pozwoli im nowy bolid Marussi Virgin - czyli pewnie niewiele... Ich osiągnięcia mogą się ograniczyć do "ciekawych pojedynków między partnerami w zespole", jak napisał dmaot malach.
Jerome jest szczęśliwy, że w ogóle dostał się do F1 - i na razie chyba wszystko mu jedno w jakim jest zespole, ale Glocka szkoda - nie powinien siedzieć w takim zespole dłużej niż rok ("na przeczekanie") - jeśli miejsce Lotusie Renault blokują (na razie) pieniądze Pietrowa, to Timo powinien się znaleźć przynajmniej w Force India.
Lolkoski, 21.12.2010 13:02[!]
No i git, wszyscy go chwalą więc z ciekawością poczekam co pokaże, a z drugiej strony szkoda mi Lucasa bo nie miał okazji pokazać swojego talentu, a dużo błędów nie popełniał - może oprócz tego w Japonii
dxx91, 21.12.2010 13:34[!]
no to jestem zaskoczony :o Myślałem, że jednak ktoś z dwójki Pietrow/Aleszyn
mbg, 21.12.2010 13:43[!]
lepszy wybór niż Giedo ale trochę szkoda Lucasa. Trochę więcej osiągną w GP2 przez te wszystkie lata. Jenak pamiętajmy że DAMS Jeromego nie spisywał się najlepiej a w tym sezonie razem z Bianchim i Perezem miałi najwięcej pecha, a pod względem awarii w kluczowych momentach jest pierwszy na tej liście.
Kubecks, 21.12.2010 14:26[!]
Gdzie jest mój autograf z Renault F1 Show ?!
witek2403, 21.12.2010 14:34[!]
Ja też mam autograf z N-Gine RF1 Show
SkC, 21.12.2010 14:57[!]
Czyli teoretycznie zostały tylko 3 miejsca wolne, oba w HRT i jedno w Force India
punksnotdead, 21.12.2010 15:35[!]
Bardzo zaskoczony nie jestem, ale fajnie, że w końcu potwierdzili. I miło, że podziękowali Lucasowi.
Masio, 21.12.2010 15:53[!]
Trochę szkoda, że nie będzie Lucasa. Myślałem, że może Aloszyna zatrudnią a D'Ambrosio nadal będzie testerem. Nie wykluczone, że może być odwrotnie, czyli Aloszyn testerem i rezerwowym.
VShila, 21.12.2010 16:45[!]
WEEEEE!
Kamikadze2000, 21.12.2010 17:10[!]
Ogólnie rzecz biorąc, jestem zadowolony z zatrudnienia Belga, który moim skromnym zdaniem, zasługuje na posadę w F1! :] Oczywiście szkoda Lucasa, no ale cóż poradzić... Aloszyn na testera! ;]

Co do Force India, stawiam na skład di Resta-Sutl! :))
Simi, 21.12.2010 19:47[!]
Szkoda Di Grassiego, ale można było się tego spodziewać. Cóż... Powodzenia Jerome!
Jędruś, 21.12.2010 21:52[!]
Mi również bardzo szkoda di Grassiego,który powinien jeździć w F1 moim zdaniem już w 2009 roku w Renault.
Nie był to w jego wykonaniu fantastyczny sezon ale też należy spojrzeć jaka maszyna dysponował.

D'Ambrosio to naprawdę solidny kierowca, jako rezerwowy w tym roku pokazał że jest szybki.
W GP2 nie jeździł w dobrym zespole, a mimo to często imponował, więc nie należy za bardzo patrzeć na samą klasyfikacje mistrzostw. Myślę, że z Glockiem stworzą udany duet.
NEO86, 10.01.2011 15:33[!]
Szkoda mi Lucasa di Grassiego. Co do Glocka i D'Ambrosio to myślę że Timo pokaże Jerome jak powinno się jeździć.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca