F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Drugi kierowca HRT musi wnieść 10 milionów euro?

Zdaniem gazety Bild, kwota ta ma stanowić jedną trzecią całego rocznego budżetu stajni.
Grzegorz Filiks, 18 stycznia 2011, wyświetlenia: 2795<< | lista | T- | T+ | >>
Dziesięć milionów euro jest potrzebne, aby zająć drugie miejsce w wyścigowym bolidzie zespołu HRT u boku zakontraktowanego już Naraina Karthikeyana. Tak przynajmniej wynika z publikacji w niemieckim dzienniku Bild, który wskazuje wielu kandydatów na to stanowisko.

W grę podobno wchodzą Christian Klien, Davide Valsecchi i Pedro de la Rosa, niemniej jednak szef zespołu – Colin Kolles zaprzeczył stwierdzeniom, że posada w HRT zostanie „sprzedana” najlepszemu klientowi.

„Nikt nie musi przyjść z walizką pełną pieniędzy. Wystarczy, aby miał gwarancje sponsorów” – przyznał. „Nie jesteśmy wyjątkiem w tym względzie”. Według gazety Bild wspomniane 10 milionów euro będzie stanowić jedną trzecią całego rocznego budżetu stajni.

Innym kierowcą mającym pokaźne wsparcie finansowe jest Witalij Pietrow, lecz jak powiedział szef Renault – Eric Boullier, sponsorzy nie są jego jedynym atutem. „Moim wymaganiem (dla zawodnika) jest sukces sportowy” – cytuje Francuza autohebdo.fr. „Naturalnie istnieje presja ze strony Berniego Ecclestone'a i Gerarda Lopeza (właściciela ekipy z Enstone). Obaj z oczywistych przyczyn interesują się podbojem nowych i interesujących rynków”.

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2015  Mercedes odpiera zarzuty dotyczące blokowania zmian w F1
15.04.2015  Kolles skrytykował FIA za obecne problemy Formuły 1
14.04.2015  Kolles: Bianchi miał być kierowcą Saubera w sezonie 2015
07.07.2014  Caterham przejdzie wkrótce wielkie zmiany?
05.07.2014  Kolles: Gdyby nie sprzedaż, Caterhama mogłoby nie być na Silverstone
Tagi:
HRT
Pietrow W.
Boullier E.
Kolles C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 18.01.2011 13:12[!]
Prosto z mostu, czyli: kawa na ławę - forsa na stół...
renegade, 18.01.2011 13:16[!]
Chyba zobaczymy pierwszego Angolanczyka w F1, nic to, ze w Angoli nigdy nie byl...
Ramzi, 18.01.2011 13:19[!]
Robimy zrzute? :D
Campeon, 18.01.2011 13:19[!]
Masz na myśli Teixeirę, wspierano przez Sonangol?
jpslotus72, 18.01.2011 13:27[!]
@renegade
był już kierowca z Zimbabwe ex Rodezja (o wdzięcznym nazwisku John Love), więc dlaczego by nie z Angoli... Poza tym "angole" od dawna jeżdżą w F1. :)
SAP, 18.01.2011 13:39[!]
Swoje czasu Renault chyba oferował przejazd bolidem F1 za parę tysięcy euro. Ktoś kojarzy jakie to były kwoty i jaki dystans można było przejechać? Ciekawe, która oferta: Renault czy HRT była bardziej opłacalna.

P.S. Informatyk ze mnie żaden i dlatego mam pytanie. Czy tylko mi na F1wm.pl wyskakuje następujący komunikat:
"Witryna http://www.simfactory.pl żąda podania nazwy użytkownika i hasła. Komunikat witryny: "Blokada - strefa prywatna""
Maraz, 18.01.2011 13:46[!]
Wykonaj wymuszone odświeżenie strony (ctrl+shift+R), powinno pomóc.
SirKamil, 18.01.2011 13:53[!]
„Nie jesteśmy wyjątkiem w tym względzie”

No nie, ale dla nich to będzie 1/3 budżetu;)
rentonB, 18.01.2011 13:55[!]
Ja na miejscu tych kierowcow to bym nawet jakby mi doplacili nie wsiadlbym. Przeciez to zamyka im furtke na przyszlosc.
bartek199874, 18.01.2011 14:09[!]
Aż 10 mln!To dużo za dużo jak za jazdę takim składakiem
akkim, 18.01.2011 14:10[!]
Pyzy, gorące pyzy ! - kiedyś się słyszało,
że też moje oko tego doczekało
aby czytać newsa wprost i bez ogródek,
jest kasa, jest kokpit i nie miej już złudzeń.
General, 18.01.2011 14:27[!]
@rentonB

To jest oferta dla osob, ktore w miare umieja jezdzic, a nie maja talentu lub maja jakies tam male umiejetnosci, ale sa bez szans na jazde w innym zespole oraz oczywiscie a) maja kase b) lub maja sponsorow, ktorzy sukcesywnie beda wplacac do skarbonki podczas sezonu.

Oczywiscie taka sytuacja nie jest dobra dla F1, to juz lepiej byloby pokombinowac cos z tymi trzecimi bolidami - mysle, ze 4 czolowe ekipy spokojnie stac by bylo na taka akcje. To nie moj pomysl, ale wydal sie dosc rozsadny - w fotelach tych wozow siedzieliby kierowcy w maksymalnym wieku do 23 lat. Nie byliby to zadni pay driverzy ani weterani.

Jedyna kwestia sporna w tym temacie to rozdzial punktow do klasyfikacji konstruktorow takich bolidow.
jpslotus72, 18.01.2011 14:45[!]
Jakiś bogaty wujek (szejk z Bliskiego Wschodu? oligarcha z jeszcze bliższego Wschodu?) kupi dla swojego pupilka jazdę w F1 np. jako prezent na 18 urodziny... Ostatnio prześladuje mnie taka koszmarna wizja przyszłości Formuły - niech ktoś mnie uszczypnie!
mlechowicz, 18.01.2011 16:08[!]
@General do klasyfikacji konstruktorow punktuja dwa najlepsze bolidy, problem pojawilbym sie przy kwalifikacji kierowcow bo przy legalnym team order zespoly z 3 bolidamy maja wieksze pole do popisu :)
SAP, 18.01.2011 18:07[!]
mlechowicz I taki system punktacji byłby najbardziej niesprawiedliwy i krzywdzący dla teamów z dwoma bolidami.
Sycior, 18.01.2011 20:43[!]
Montezemolo miał dobry pomysł. Trzeci bolid byłby wypożyczany jakiemuś małemu zespołowi, i ten mały zespół by sobie punkty zdobywał.

Hmmm, a może by tak wyjść na ulicę z tabliczką "Zbieram 10 milionów ojro żeby móc jeździć w F1" :D
NEO86, 01.02.2011 21:20[!]
10 milinów euro za jazdę takim szrotem to o wiele za dużo
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca