F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kral i Palmer kierowcami Arden w GP2

Włoski serwis italiaracing.net ujawnił skład kierowców kolejnego zespołu na sezon 2010.
Marek Roczniak, 24 stycznia 2011, wyświetlenia: 3121<< | lista | T- | T+ | >>
Włoski serwis italiaracing.net ujawnił skład kierowców kolejnego zespołu GP2 na sezon 2011 w azjatyckich i europejskich mistrzostwach.

Chodzi o brytyjską ekipę Arden International, którą w tym roku będą reprezentowali dotychczasowy kierowca Super Nova Racing – Josef Kral i aktualny wicemistrz Formuły 2 – Jolyon Palmer.

Kral zadebiutował w głównej serii GP2 w ubiegłym roku, jednak kontuzja kręgosłupa po spektakularnym wypadu w Walencji spowodowała, że Czech musiał pauzować w środku sezonu. Powrót na finałową rundę w Abu Zabi okazał się dla niego bardzo udany, bowiem zdobył swoje pierwsze punkty i to w obydwu wyścigach.

Palmer testował z kilkoma zespołami GP2 po zakończeniu sezonu 2010, w tym z iSport i Arden. Początkowo oczekiwano, że trafi do pierwszego z nich, ale iSport wybrał ostatecznie Sama Birda i Marcusa Ericssona. Tymczasem Palmer zdołał podpisać umowę z Arden i po dwóch latach w F2 wkroczy po raz pierwszy na głębokie wody.

GP2 Series > 2011 > Lista startowa
L.p.NrKierowcaNarodowośćZespółSamochód
1.1Dani ClosHiszpaniaRapaxDallara GP2/11 Renault
2.2Mihai Marinescu (D)RumuniaRapaxDallara GP2/11 Renault
3.3Jolyon Palmer (D)Wielka BrytaniaBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault
4.4Jake Rosenzweig (D)USABarwa AddaxDallara GP2/11 Renault
5.5James Calado (D)Wielka BrytaniaLotus ARTDallara GP2/11 Renault
6.6Esteban Gutierrez (D)MeksykLotus ARTDallara GP2/11 Renault
7.7Fabio LeimerSzwajcariaRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault
8.8Nathanael Berthon (D)FrancjaRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault
9.9Tom Dillmann (D)FrancjaiSport InternationalDallara GP2/11 Renault
10.10Marcus EricssonSzwecjaiSport InternationalDallara GP2/11 Renault
11.11Nigel Melker (D)HolandiaDAMSDallara GP2/11 Renault
12.12Rio Haryanto (D)IndonezjaDAMSDallara GP2/11 Renault
13.14Josef KralCzechyArden InternationalDallara GP2/11 Renault
14.15Simon Trummer (D)SzwajcariaArden InternationalDallara GP2/11 Renault
15.16Fabio Onidi (D)WłochySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault
16.17Giacomo RicciWłochySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault
17.18Kevin Ceccon (D)WłochyScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault
18.19Stefano ColettiMonakoScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault
19.20Julian Leal (D)KolumbiaTrident RacingDallara GP2/11 Renault
20.21Stephane RichelmiMonakoTrident RacingDallara GP2/11 Renault
21.22Antonio Felix da Costa (D)PortugaliaOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault
22.23Nicolas Marroc (D)FrancjaOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault
23.24Max ChiltonWielka BrytaniaCarlinDallara GP2/11 Renault
24.25Jan Charouz (D)CzechyCarlinDallara GP2/11 Renault
25.26Luiz RaziaBrazyliaTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault
26.27Alexander Rossi (D)USATeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault
Objaśnienie skrótów: D - debiutant

Źródło: italiaracing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
GP2 Asia
GP2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 24.01.2011 19:56[!]
w Arden ciężko będzie pokazać pełen potencjał ale niezmiernie cieszę się że Józek zostaje w stawce. Co do Palmera to teraz przekonamy się tak naprawdę ile jest wart.
THC-303, 24.01.2011 20:01[!]
Zapewne niewiele... Józek powinien być zdecydowanie lepszy, mimo, że jak już kiedyś pisałem mnie osobiście (w przeciwieństwie do całej reszty forumowych oglądaczy GP2) nie przekonuje. Ale przynajmniej młody i rozwojowy jest. Boje się za to, że Turveya nie zobaczymy w stawce. Myślałem że będzie kierowcą właśnie Arden International.

Ale i tak o wiele bardziej zajmuje mnie myśl: kto do Rapaxu za Razię :) .
mbg, 24.01.2011 20:03[!]
trudno . nie zawsze wszystko musi się układać tak jak chcemy. a może akurat trafi do Rapax, może u nich po mistrzowskim sezonie nie będą patrzeć tylko na bogaty portfel. Jak już wcześniej mówiłem GP2/11 to nowy samochód i Carlin mając świetne zaplecze inżynierów może być takim czarnym koniem sezonu, tak że może tam trafi
THC-303, 24.01.2011 20:09[!]
Nie wydaje mi się zeby jakikolwiek zespół GP2 wziął kogokolwiek bez portfela. Poza tym nie wiem czemu nie widzę Turveya w Rapaxie. No jakoś tam mi nie pasuje po prostu, nie wiem czemu. Już prędzej widziałbym go za Closa w Racing Engineering, choć to mało możliwe, bo Hiszpan też słaby nie jest. Ostatnią deską ratunku może być Carlin.
Sobciu, 24.01.2011 20:10[!]
Może di Grassi do Rapaxu i w końcu ten tytuł będzie...
THC-303, 24.01.2011 20:17[!]
Nie wydaje mi się, żeby Di Grassi wracał do GP2. Grosjean na 99,9% też nie wraca, a Lucas... nie wiem czego by w GP2 szukał... Tytułu? Na co mu tytuł? I tak pokazał się w GP2 ze świetnej strony, więc o jego umiejętnościach w tej serii wszyscy są przekonani. Tylko nie radził sobie w F1 z tempem kwalifikacyjnym i to jego problem.

Jak dla mnie nie ma teraz na rynku b. dobrego kierowcy i jednocześnie młodego do Rapaxu. Ci z doświadczeniem z F1 też raczej nie pójdą. Zostaje ktoś niespodziewany tylko.
Sobciu, 24.01.2011 20:24[!]
Ale z drugiej strony gdzie pójść bo IndyCary to droga raczej droga w jedną stronę, Superleague i Auto GP mnie nie przekonują a endurance i turystyki to chyba też nie to...
Nie chodzi o to żeby udowodnić wyższość nad 20-latkami ale żeby się pościgać na poziomie.
THC-303, 24.01.2011 20:29[!]
Ja bym na jego miejscu poszukał sponsora :]
Sobciu, 24.01.2011 20:33[!]
Tak jakby to było takie łatwe to nie byłoby tematu...
Ale mnie boli ten Pietrow w LRGP bo di Grassi go zniszczył w GP2, szkoda że kasa aż tak się liczy.
THC-303, 24.01.2011 20:37[!]
Mnie też to boli, bo uważam, że Di Grassi jest naprawdę może nie najszybszym, ale solidnym i równym kierowcą. Ale jaka jest rzeczywistość każdy widzi. Jeszcze brutalniejsza jest ona w GP2. Ricci został zwolniony przez DPR 3 czy 4 dni po zwycięstwie w wyścigu (pierwszym dla DPR od 5 lat)...

Roczna przerwa nie jest niczym wielkim jeśli ma się solidne zaplecze. Przeciez gdyby jakikolwiek zespół otrzymał wsparcie techniczne Toyoty (wiem, że nierealne, piszę tylko jako przykład) Nakajima od razu wskoczyłby do składu ;)
Simi, 24.01.2011 21:11[!]
To prawda, Di Grassi jest utalentowanym kierowcą i szkoda, że jego pięć minut minęło. Nie miał okazji pokazać się w dobrym aucie i nie wiemy co mógłby zrobić.
mbg, 24.01.2011 21:51[!]
@THC-303
chodziło mi bardziej o to że Rapax dużo zarobił w ostatnim sezonie, a Turvey aż takim golcem chyba nie jest, a na jego talencie jeszcze można zarobić.

Co do diGrassiego to osobiści nie chcę jego powrotu do GP2 mimo że go lubię. Chłopak miał dużo szans, po części je wykorzystując stając 3 razy na podium w generalkach, mimo to ile sezonów można jeździć w GP2. Niech ktoś z mniejszym doświadczeniem powalczy o majstra.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca