F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

DAMS potwierdza Grosjeana i Varhauga w GP2 w 2011

Grosjean: "To wielkie wyzwanie, na które porywamy się wspólnie z DAMS w roku 2011".
Marek Roczniak, 25 stycznia 2011, wyświetlenia: 3135<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół DAMS ogłosił dzisiaj, że jego kierowcami w azjatyckich i europejskich mistrzostwach GP2 będą w tym roku 25-letni Romain Grosjean i 19-letni Pal Varhaug.

Francuski zespół ma nadzieję, że ta mieszanina doświadczenia, talentu i młodości umożliwi im walkę o tytuł w sezonie 2011. Grosjean jest członkiem programu Gravity Sport Management, w 2009 roku wystartował w siedmiu wyścigach F1 w Renault i ma też spore doświadczenie w GP2.

„To wielkie wyzwanie, na które porywamy się wspólnie z DAMS w roku 2011” – powiedział urodzony w Genewie kierowca. „W zaledwie kilka wyścigów w ubiegłym roku zespół powitał mnie z otwartymi rękami i szybko zrozumiałem, że łączy nas wspólny cel – dojść na sam szczyt! Dzisiaj zliczam godziny, które dzielą mnie od naszego pierwszego testu razem, patrząc na siłę więzi, jakie zdołałem zbudować z każdą osobą w zespole, z ludzkiego i zawodowego punktu widzenia. Nie mam wątpliwości co do poziomu osiągów samochodów przygotowanych przez DAMS i wiem, że zdołamy wykorzystać je w najlepszy sposób. Razem będziemy walczyć o tytuł”.

Varhaug w ubiegłym roku startował w serii GP3 w zespole Jenzer Motorsport i zaczął rewelacyjnie od zwycięstwa w inauguracyjnym wyścigu sezonu. Niestety był to jego jedyny zarobek punktowy w całym roku. „Dołączenie do DAMS jest spełnieniem marzenia, ponieważ wiem, że będę jeździł w jednym z najlepszych zespołów w GP2” – powiedział Pal. „Tutaj jestem już o krok od Formuły 1 i blisko realizacji mojego głównego celu, jakim jest stanie się pierwszym Norwegiem, który dotarł na szczyt wyścigów samochodowych. Nie mógłbym też prosić o lepszego kolegę zespołowego od Romaina, który jest jednym z najszybszych kierowców na świecie. Jestem pewny, że dokonam postępów u jego boku. To będzie dla mnie rok nauki i mam nadzieję, że w 2012 będę już w stanie walczyć o zwycięstwa”.

GP2 Series > 2011 > Lista startowa
L.p.NrKierowcaNarodowośćZespółSamochód
1.1Dani ClosHiszpaniaRapaxDallara GP2/11 Renault
2.2Mihai Marinescu (D)RumuniaRapaxDallara GP2/11 Renault
3.3Jolyon Palmer (D)Wielka BrytaniaBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault
4.4Jake Rosenzweig (D)USABarwa AddaxDallara GP2/11 Renault
5.5James Calado (D)Wielka BrytaniaLotus ARTDallara GP2/11 Renault
6.6Esteban Gutierrez (D)MeksykLotus ARTDallara GP2/11 Renault
7.7Fabio LeimerSzwajcariaRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault
8.8Nathanael Berthon (D)FrancjaRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault
9.9Tom Dillmann (D)FrancjaiSport InternationalDallara GP2/11 Renault
10.10Marcus EricssonSzwecjaiSport InternationalDallara GP2/11 Renault
11.11Nigel Melker (D)HolandiaDAMSDallara GP2/11 Renault
12.12Rio Haryanto (D)IndonezjaDAMSDallara GP2/11 Renault
13.14Josef KralCzechyArden InternationalDallara GP2/11 Renault
14.15Simon Trummer (D)SzwajcariaArden InternationalDallara GP2/11 Renault
15.16Fabio Onidi (D)WłochySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault
16.17Giacomo RicciWłochySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault
17.18Kevin Ceccon (D)WłochyScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault
18.19Stefano ColettiMonakoScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault
19.20Julian Leal (D)KolumbiaTrident RacingDallara GP2/11 Renault
20.21Stephane RichelmiMonakoTrident RacingDallara GP2/11 Renault
21.22Antonio Felix da Costa (D)PortugaliaOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault
22.23Nicolas Marroc (D)FrancjaOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault
23.24Max ChiltonWielka BrytaniaCarlinDallara GP2/11 Renault
24.25Jan Charouz (D)CzechyCarlinDallara GP2/11 Renault
25.26Luiz RaziaBrazyliaTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault
26.27Alexander Rossi (D)USATeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault
Objaśnienie skrótów: D - debiutant

Źródło: gp2series.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
GP2 Asia
Grosjean R.
GP2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mariusz, 25.01.2011 18:39[!]
Według mnie Varhaug popełnił błąd tak szybko przechodząc do GP2. Facet ma talent, ale może dostać niezłe baty w tym roku.
wojtas19, 25.01.2011 18:44[!]
obstawiam Grosjeana jako kandydata do mistrza GP2
THC-303, 25.01.2011 18:44[!]
Olbrzymie zaskoczenie. Miał być Berthon i Aloszyn. Romek raczej do walki o majstra się nie włączy, Dams to kloc. Ale jakieś pojedyncze zwycięstwa... A Varhaug zostanie zjedzony przez Francuza na śniadanie...
Qooler, 25.01.2011 19:08[!]
I pomyśleć, że jakiś czas temu Norweg , na testach dostawał baty od jednego z naszych driverów.Dzisiaj Pal w GP2, a nasi kierowcy nie mogą uzbierać na FR2.0. To jest tzw dobre prowadzenie kierowcy wyścigowego.
Mariusz, 25.01.2011 19:31[!]
Berthona mocno lansowała FFSA, ale widać to było za mało.
Adakar, 25.01.2011 19:52[!]
Roman MUSI wg mnie zdobyć mistrza jeśli mysli o powrocie do F1 w 2012 roku, w jego przypadku to jest jedyny plan, nie ma planu B.
Ewentualnością jest jakiś "niebyt" w GT-kach

Ja tam jak zawsze liczę na Rumunię :-D
Kamikadze2000, 25.01.2011 19:55[!]
Nie no, nie ma ma bata - Romain Grosjean musi zdobyć tytuł GP2 sezonu 2011!!! :))

DAMS to zespół-żal, ale liczę na to, że z Romkiem dokonają tego, co z Kobayashim w Azjatyckiej GP2!!! :))
THC-303, 25.01.2011 20:26[!]
Moim zdaniem nie ma szans. Nie przeskoczą dystansu dzielącego ich od ART czy Addaxu nawet z tak dobrym kierowcą jak Romek. Zwróćcie uwagę na D'Ambrosio. Na testach z VR prezentował się na tyle dobrze że zyskał posadę (wiem, że kasa też była ważna), a w GP2 nie zdobył z DAMS dosłownie nic.

W sumie jeśli jednak Romain wzniósłby się na wyżyny to możliwe byłoby całkowite zajęcie podium GP2 przez Francuzów. Bianchiego powszechnie uważa się za faworyta nr 1, Pic świetnie pokazywał się w Arden, a teraz dostał dobrą furę. Mogą się w to oczywiście wmieszać Gutierez, Vietoris, van der Garde, może jeszcze Bird lub Leimer (choć nie wiem czemu nie mam do niego przekonania) czy ktokolwiek jeszcze (bo GP2 potrafi zaskoczyć) ale 'francuskie podium' nie jest niemożliwe.
Jędruś, 25.01.2011 23:27[!]
Gravity powinno teraz znaleźć dla Grosjeana stanowisko kierowcy rezerowego w jakimś nowym zespole( niech to będzie choćby Marussia Virigin jak to było w przypadku D'Ambrosio, który też tam jeździł i udało mu się awansować na wyścigowego). Oczywiście przez Romainem stoi wielkie wyzwanie, gdyż będzie już to dla niego właściwie 4 rok startów w GP2. Tym razem jest głównym faworytem do mistrzostwa, choć DAMS nie należ przecież do najlepszych ekip. Musi pokazać wszystko na co go stać. To dla niego jedyna szansa by wrócić do ścigania w F1.
renegade, 26.01.2011 01:39[!]
Kamikadze, takim zespolem zal byl GP Racing/Rapax...
Grosjean nie bedzie mistrzem. Bird bedzie.
mbg, 26.01.2011 08:57[!]
Nie zapominajcie że rewolucyjny samochód nam się szykuje w tym sezonie.

Co do składu, jestem umiarkowanie zadowolony, aczkolwiek jazda Varhauga w GP3 nie przekonała mnie za bardzo.

@K2000
Azjatyckie GP2 to inna bajka od Europejskiego, tu walczy się na maksa, a wątpię by Romain powalczył o coś więcej niż P3 w generalce. DAMS to średniak.

@Adakar
W Coloni Herck będzie miał szansę pokazać pełne możliwości. Tak że nie zdziwił bym się jak po takim doświadczeniu wskoczył by do czołowej 10.

o Aloszynie całkiem zapomniałem, coś nic o nim nie słychać. Oby tylko nie trafił do Rapax ;)
NEO86, 06.02.2011 23:52[!]
W GP2 jest mocna obsada i zapowiada się bardzo emocjonujący sezon :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca