F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Testy w Andaluzji dzień 3/4: Świetny debiut Heidfelda w R31

Niemiec powinien być już spokojny o posadę w Lotus Renault GP w zastępstwie Roberta Kubicy.
Marek Roczniak, 12 lutego 2011, wyświetlenia: 8100<< | lista | T- | T+ | >>
Nick Heidfeld zaliczył świetny debiut za kierownicą bolidu Lotus Renault R31 w ramach sprawdzianu, czy będzie się nadawał na zastępcę kontuzjowanego Roberta Kubicy w nadchodzącym sezonie.

Niemiec regularnie piął się w górę klasyfikacji z biegiem dnia, aż w końcu na początku 8-okrążeniowego przejazdu prawdopodobnie na miękkich lub supermiękkich oponach uzyskał najlepszy czas trzeciego dnia testów w Jerez – 1:20,361. Był on gorszy tylko o 0,009 sekundy od wczorajszego osiągnięcia Michaela Schumachera w Mercedesie.

Na drugiej pozycji sobotnie jazdy ukończył Fernando Alonso (Ferrari), tracąc 0,132 sekundy do Heidfelda. Włoska stajnia znów była najbardziej pracowita i dwukrotny mistrz świata, który przejął dzisiaj „F150th Italia” od Felipe Massy przejechał aż 131 okrążeń, co przekłada się na ponad 580 kilometrów. Swój najlepszy czas Hiszpan ustanowił podczas serii krótkich przejazdów w połowie porannej sesji. Dobrze prezentował się także na jednym dłuższych przejazdów, ze spadkiem czasów o niewiele ponad sekundę na przestrzeni 14 okrążeń.

Schumacher swój drugi i razem ostatni dzień testów w tym tygodniu zakończył z trzecim czasem. MGP W02 wykazał dzisiaj poprawę stałości osiągów i na jednym ze swoich dłuższych przejazdów 7-krotny mistrz świata zanotował tylko nieznaczne pogorszenie czasów na przestrzeni 13 okrążeń względem Alonso i Ferrari. Dorobek Schumachera wyniósł solidne 114 okrążeń, a tymczasem czwarty w klasyfikacji dnia Lewis Hamilton ze względu na brak części zamiennych do MP4-26 większą część dnia spędził w garażu McLarena, w sumie przejeżdżając dzisiaj tylko 36 kółek.

Kamui Kobayashi z Saubera (P5) był dwukrotnie sprawcą wywieszenia czerwonej flagi podczas dzisiejszych testów, zatrzymując się na torze na początku porannej i pod koniec popołudniowej sesji. Na kolejnych dwóch pozycjach uplasowali się dwaj Sebastianowie – Vettel i Buemi odpowiednio z Red Bulla i Toro Rosso. Vettel miał już ponad sekundę straty do Heidfelda, jeśli chodzi o najlepszy czas jednego okrążenia, ale na dłuższych przejazdach utrzymywał tempo Ferrari. Buemi był z kolei sprawcą ostatniego wywieszenia czerwonej flagi, zatrzymując się po zewnętrznej stronie zakrętu nr 9.

Po problemach z wytrzymałością w czwartek i piątek, Team Lotus zaliczył w końcu bardziej produktywny dzień testów z Heikkim Kovalainenem za kierownicą T128. Fin zmieścił się poniżej 1,5 sekundy straty do najszybszego kierowcy. Rubens Barrichello pomimo dalszych problemów z KERS w Williamsie FW33 zdołał dzisiaj przejechać blisko 100 okrążeń, ale musiał zadowolić się dopiero dziewiątym miejscem w tabeli. Pierwszą dziesiątkę zamknął Paul di Resta, debiutujący za kierownicą nowego bolidu Force India VJM04. Szkot pół godziny przed końcem testów wypadł z toru w zakręcie nr 9, powodując krótką przerwę w jazdach. Zdecydowanie najwolniejszym kierowcą był w sobotę Jerome d'Ambrosio, przejeżdżając podczas debiutu w Virgin Racing MVR-02 72 okrążenia ze stratą pond 5 sekund do Heidfelda.

Pogoda
Temperatura powietrza: 18-21°C
Temperatura toru: 18-30°C
Sucho i słonecznie

Testy grupowe w Andaluzji, dzień 3/4 - 12.02.2011, Jerez - 4,428 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Nick HeidfeldLotus Renault GP R311:20,361--86380,808
2. Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:20,4930,1320,132131580,068
3. Michael SchumacherMercedes GP W021:21,0540,6930,561114504,792
4. Lewis HamiltonMcLaren Mercedes MP4-261:21,0990,7380,04536159,408
5. Kamui KobayashiSauber Ferrari C301:21,2420,8810,14384371,952
6. Sebastian VettelRed Bull Renault RB71:21,5741,2130,33298433,944
7. Sebastien BuemiToro Rosso Ferrari STR61:21,6811,3200,10792407,376
8. Heikki KovalainenTeam Lotus Renault T1281:21,7111,3500,03061270,108
9. Rubens BarrichelloWilliams Cosworth FW331:22,2271,8660,51699438,372
10. Paul di RestaForce India Mercedes VJM041:22,9452,5840,71864283,392
11. Jerome D'AmbrosioVirgin Cosworth MVR-021:25,4715,1102,52672318,816
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2018  Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi
28.11.2018  Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów
27.11.2018  Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
23.11.2018  Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
jojob, 12.02.2011 23:20[!]
@francorchamps, pewnie, że masz racje!
Ale jak na zespół który rok temu miał co najmniej 4s straty do czołówki to niezły wynik według mnie!

O Propos testów to jakbym miał swój zespół :) to za nic w świecie na testach nie starał osiągać Hot Lap'ów! Chyba lepiej uśpić konkurencje :)
Co do Renault to chyba mają w miarę konkurencyjny samochód. Myślę, że Red Bull, Ferrari, Mclaren i Mercedes mają o wiele większy potencjał i wiele tzw asów w rękawie niż to wynika z tych testów :)
Piter, 12.02.2011 23:24[!]
to Nick się wystarał
monako, 13.02.2011 04:10[!]
No cóż Alonso mistrzem
Stawiam 100pln, kto postawi ze mną?
akkim, 13.02.2011 07:44[!]
monako >>>

Już Twój nick, prezentuje jakie Masz ciągoty,
ale zważ, że przed nimi jeszcze huk roboty,
i dzisiaj obstawiać hazardzista może,
we krwi tego nie mam więc się nie założę ;)
Chrispher, 13.02.2011 09:51[!]
To, chyba, nie jest tak, że mechanicy ukrywają osiągi swoich aut. Skąd będą wiedzieć, jak bolid zachowa się na torze, przy maksymalnej prędkości, jak można najszybciej przejechać zakręt i jak będzie hamować, skoro tego nie wypróbują i nie złożą wszystkiego do kupy, na szybkim kółku? Tylko testy dadzą odpowiedź na wszystkie wątpliwości, dlatego, myślę, nikt nie będzie się czaił i kombinował, tylko wyciśnie ostatnie soki z maszyny. I trzeba to robić na każdym teście, następnie wprowadzać poprawki przed następnymi próbami. Inaczej, zostanie im tylko wiara i nadzieja, gdy inni będą mieć dopracowany samochód.
Huckleberry, 13.02.2011 10:14[!]
Ukrywanie osiągów jest w stylu jednego zespołu - RBR. U nich chodzi o to, że wprowadzają (wprowadzali) mnóstwo nietypowych innowacji i nie chcieli żeby konkurencja zobaczyła jak ogromną przewagę mają bo od razu zaczęliby rozkładać ich konstrukcję na czynniki pierwsze i zniknąłby element zaskoczenia. W przypadku pozostałych zespołów myślę, że jest tak jak pisze @Chrispher - każdy chce się sprawdzić, żeby mieć świadomość w jakim miejscu jest naprawdę.
omen10, 13.02.2011 15:35[!]
Zmieniam nastawienie do Heidfelda :D I widać doskonale jak R31 jest konkurencyjne ;)
NEO86, 06.03.2011 10:24[!]
Mi osobiście w ogóle nie będzie żal jak Nick będzie stawał na podium lub wygrywał- pewnie dlatego że nie jestem Kubicomaniakiem
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca