F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

De la Rosa zostaje w McLarenie na lata 2008-2009

"Tutaj jestem szczęśliwy i szanowany. Moje relacje z zespołem są wyśmienite, jak zawsze".
Grzegorz Więcek, 23 października 2007, wyświetlenia: 2425<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowca testowy Pedro de la Rosa powiedział, że pozostanie w zespole McLaren co najmniej do 2009 roku włącznie. Hiszpan był łączony z posadą kierowcy wyścigowego Prodrive, jednak niepewny debiut nowego zespołu w przyszłym roku skłonił go do potwierdzenia swojego oddania McLarenowi podczas ostatniego wyścigu sezonu 2007 w Brazylii.

„Mój kontrakt obejmuje jeszcze dwa lata i jestem bardzo szczęśliwy w tym zespole.” – powiedział 36-letni de la Rosa hiszpańskiej gazecie Marca przed opuszczeniem toru Interlagos. Dodał, że Prodrive był dla niego "opcją" wcześniej w tym sezonie: „To miało swoją logikę, ponieważ pracowałem nad rozwojem bolidów McLarena i byłoby dla nich dobrze mieć kierowcę, który doskonale zna te bolidy”.

„Prawdopodobieństwo tego zmniejszyło się jednak znacznie i wątpię, aby tak się stało.” – wyjaśnia Hiszpan. „Obecnie jest jasne dla mnie tylko to, że w 2008 i 2009 roku będę w McLarenie. Tutaj jestem szczęśliwy i szanowany. Moje relacje z zespołem są wyśmienite, jak zawsze”.

Źródło: F1Complete.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.08.2018  De la Rosa przestrzega Sainza przed dołączeniem do Alonso w McLarenie
24.05.2017  De la Rosa: Button musi szybko dostosować się do nowego bolidu
03.03.2017  De la Rosa: Podwozie McLarena dalekie od ideału
25.02.2015  De la Rosa negocjuje posadę kierowcy testowego Mercedesa?
19.12.2014  Jean-Eric Vergne kolejnym kierowcą testowym Ferrari
Tagi:
De la Rosa P.
McLaren
Prodrive

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
duke_of_bordeoux, 23.10.2007 21:51[!]
Szczęśliwy w tym zespole może aktualnie być tylko jeden kierowca ;)
Jeśli jest szanowany to dlatego, że nie wchodzi w drogę Hamiltonowi, zresztą jako kierowca testowy nie ma dużo do powiedzenia.
Typowo dyplomatyczna wypowiedź - pewnie wolałby ścigać się w jakimkolwiek teamie, ale cóż mu pozostaje - ciepła posada testera...
DarkArt, 23.10.2007 23:30[!]
"zresztą jako kierowca testowy nie ma dużo do powiedzenia" Czasem ma do gadania wiecej niz kierowca wyscigowy ;)
Uho, 24.10.2007 09:10[!]
"Tutaj jestem szczęśliwy i szanowany. Moje relacje z zespołem są wyśmienite, jak zawsze”. - Gada jak fanatyk...Coś ala Betanka:P. Niech sobie testuje.
grissley, 24.10.2007 09:28[!]
A tak obok tematu...
Gdzieś mi się jakoś o uszy obiło, że wyrzucono z roboty inżyniera wyścigowego Roberta. Prawda to?
RubiKub, 24.10.2007 09:53[!]
@ grissley To prawda ("Rzeczpospolita" 23.10.07) - od nowego swzonu Kubica bedzie miałnowego inżyniera prowadzącego.
jędruś, 24.10.2007 18:43[!]
Pedro trochę w tym sezonie namieszał , ale widać kierowcnictwo Maka nie staraciło do niego zaufania.
Jako kierowca powodziło mu się słabo, ale jako tester swoją pracę mimo wieku wykonuje znakomicie.

Każdy wielki zespół w F1 ma doświadoczonych testerów. Ferrari-Badeor , McLaren-de la Rosa , BMW - jak narazie miało Kubice, Vettela a teraz Glocka a wszyscy w krótkim czasie stali się kierowcami wyścigowymi.
rannt, 24.10.2007 20:44[!]
ale jak to? Przecież de la Rosa normalnie wkopał Maca w tym roku - przez dostarczenie e-maili i bardzo szczere odpowiadanie przed komisją FIA. Razem z Alonso działał zdecydowanie na niekorzyść zespołu.
Może cenia w nim uczciwość?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca