F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

WMSC anulowała lutowe posiedzenie w sprawie McLarena

Tym samym afera 'Stepneygate' została zamknięta, przynajmniej z punktu widzenia sportowego.
Marek Roczniak, 18 grudnia 2007, wyświetlenia: 2414<< | lista | T- | T+ | >>
Zgodnie z sugestią prezydenta FIA Maxa Mosleya, Światowa Rada Sportów Motorowych anulowała zaplanowanego na 14 lutego 2008 roku kolejne posiedzenie w sprawie legalności bolidu MP4-23, zamykając tym samym aferę szpiegowską 'Stepneygate', przynajmniej z punktu widzenia sportowego.

Przypomnijmy, że do takiego posunięcia skłoniły prezydenta FIA oficjalne przeprosiny McLarena po tym, jak okazało się, że stajnia z Woking chciała wykorzystać w swoim nowym samochodzie tajne informacje techniczne Ferrari. Ponadto McLaren zadeklarował, że zrezygnuje z użycia systemów opartych na rozwiązaniach Ferrari i wprowadzi odpowiednią politykę postępowania i procedury mające na celu zapobiegnięcie podobnym sytuacjom w przyszłości.

„W świetle przeprosin i innych kroków podjętych przez McLarena, prezydent FIA poprosił członków Światowej Rady Sportów Motorowych o rozważenie anulowania posiedzenia zaplanowanego na 14 lutego 2008 roku i o uznanie tej sprawy za zamkniętą, co leży w interesie tego sportu.” – poinformowała w czwartek Międzynarodowa Federacja Samochodowa.

Zespół Ferrari zadeklarował tymczasem, że będzie kontynuował postępowania prawnego przeciwko pracownikom stajni z Woking i swojemu byłemu pracownikowi Nigelowi Stepneyowi. „W świetle przeprosin McLarena i gwarancji przedstawionych przez niego, Ferrari szanuje decyzję Prezydenta FIA o propozycji odwołania nadzwyczajnego spotkania WMSC, co powinno doprowadzić do zakończenia tego incydentu z punktu widzenia sportowego. Jednakże toczące się obecnie przed sądami cywilnymi we Włoszech i w Anglii postępowania kryminalne będą nadal kontynuowane”.

Źródło: FIA.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
24.12.2018  FIA zmodyfikowała przepisy o ustalaniu kolejności startowej
Tagi:
FIA
McLaren
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
TimOOv, 18.12.2007 16:08[!]
Prosi się wszystkich o pozostawienie tego newsa bez komentarza :)
kLc!, 18.12.2007 16:33[!]
totalna kpina, czyli można ukraść pół samochodu przeciwnika, przyznać się i przeprosić, a będzie darowane. Pozdro dla pana mosleya, zaś mclarenowi życzę tego, aby każda ukradziona część psuła się jak naczęściej.
rafaello85, 18.12.2007 17:32[!]
No pięknie!!! Brawo!!!!!!! ://///////// WMSC na to czekała gdyż mnóstwo osób wchodzących w jej skład to Brytole!! Dennis pewnie na to konto wypije dziś lampkę wina... Imbecyle!!!!
SpeedyGonzales, 18.12.2007 17:33[!]
nic dodać nic ująć - "F1" przestaje być F1;/;/
jędruś, 18.12.2007 19:08[!]
McLaren przeprosił i już FIA wszystko mu zapomniała .
Ale tak z drugiej strony to po co jeszcze ciągnąć ten brud dłużej. To co miało wyjść wyszło już na wierz. A Dennis nie jest raczej takim kretynem by drugi raz próbować tego samego...
Linus, 18.12.2007 19:41[!]
A te przeprosiny kiedy były przedstawione przez McLarena? Chodzi mi o to czy to było dawno, czy może przestraszyli się ostatnio tego, że FIA faktycznie coś wykryje i dopiero teraz próbowali (jak widać z dobrym skutkiem) załagodzić sprawę
TimOOv, 18.12.2007 19:54[!]
przeprosili gdy FIA powiedziała że ich bolid na 2008 rok jest podejrzany tj że wykorzystano w nim technologie ferrari było to jakieś 3-5 dni temu
A-J-P, 18.12.2007 20:03[!]
a nie w modelu na 2007 rok ?
sobczak, 19.12.2007 07:17[!]
bo przeprosili to zamknęli sprawe?
twardy, 20.12.2007 20:13[!]
dobrze jest, będą jeździć 4 ferrarki :D Trzeba sie z tym pogodzic - bylo do przewidzenia.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca