F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Zamrożenie rozwoju silników skrócone do pięciu lat

Zespoły zaakceptowały także konieczność jak najszybszego zmniejszenia wydatków w F1.
Marek Roczniak, 14 stycznia 2008, wyświetlenia: 2251<< | lista | T- | T+ | >>
Jak informuje serwis autosport.com, zespoły Formuły Jeden zgodziły się na skrócenie pełnego zamrożenie rozwoju silników z 10 do 5 lat. Ponadto zaakceptowały konieczność jak najszybszego zmniejszenia wydatków w F1, choć żaden z dotychczas zaproponowanych sposobów na to nie zyskał jeszcze jednomyślnego poparcia.

Dyskusja na powyższe tematy toczyła się podczas ostatniego spotkania zespołów z FIA w Paryżu, które odbyło się w piątek, 11 stycznia. W kwestii zmniejszenia wydatków zespoły przedstawiły swój negatywny stosunek do ograniczeń w użyciu tuneli aerodynamicznych i komputerów, gdyż według nich nie jest to najlepszy sposób na osiągnięcie tego. Zgadzają się jednak, że coś w tej sprawie musi zostać wkrótce zrobione.

Tymczasem jeśli chodzi o wspomnianą na początku zgodę na skrócenie pełnego zamrożenie rozwoju silników z 10 do 5 lat, to ma to być połączone z wprowadzeniem od sezonu 2013 nowej formuły silników. Nowe jednostki napędowe mają być bardziej przyjazne środowisku i tańsze od obecnych silników V8 o pojemności 2,4 litra. Wstępne przepisy dotyczące nowych silników mają być przedstawione zespołom w ciągu najbliższych dwóch lat.

Podsumowując piątkowe spotkanie, jeden z jego uczestników powiedział autosport.com: „Było to bardzo pozytywne i zarazem produktywne spotkanie”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
28.11.2018  Marko: Zmiany na sezon 2019 są bezcelowe
26.11.2018  FIA nie potrzebuje zgody zespołów, by ustalić przepisy na sezon 2021
23.11.2018  Werdykt w sprawie protestu Haasa zostanie wydany najwcześniej przed FP3
23.11.2018  Hamilton rywalizuje w Abu Zabi z numerem jeden na bolidzie
Tagi:
Prezentacje
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
wolf, 14.01.2008 10:22[!]
Pewnie będą to bezgłośne silniki elektryczne. Kierowcy beda zjeżdżać do pitu żeby zatankować akumulatory :D.
Pokwa, 14.01.2008 10:25[!]
Podobno będą jeździć modelami RC :P
Lukas, 14.01.2008 10:58[!]
Podobno Flinstonowie są w posiadaniu technologii nowych silników F1..
ewreteyrytu, 14.01.2008 11:06[!]
A na twarzach kibiców(na naszych twarzach,co widać po komentarzach) &quot;radość&quot;;-)
rafaello85, 14.01.2008 13:14[!]
&quot; Nowe jednostki napędowe mają być bardziej przyjazne środowisku i tańsze od obecnych silników V8 o pojemności 2,4 litra. Wstępne przepisy dotyczące nowych silników mają być przedstawione zespołom w ciągu najbliższych dwóch lat. &quot;
Ciekawe co FIA znowu kombinuje?
Matador, 14.01.2008 18:48[!]
Każde zamrożenie rozwoju uwstecznia F1. Bardzo dobrze, że skrócili ten okres co do silników. Miejmy nadzieję, że w końcu wszyscy decydenci zrozumieją, że ograniczenia rozwoju to kompletny absurd. Kto się nie rozwija, ten się cofa!
jędruś, 14.01.2008 19:08[!]
Mają być turbo V4 1,2-3 l . Ale to nie potwierdzone chyba.
Zykmaster, 15.01.2008 00:40[!]
Dla mnie to V12 3.0 to byly najlepsze silniki dla F1 jak na ta epoke... Te silniki mogliby zamrozic na 5 lat a nie 2.4 l V8....;/

Ale co tam.... Gp2 bedzie niedlugo szybsze od F1 jak tak dalej beda Kroic;/(zart...)

Pozdro
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca