F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Zamrożenie rozwoju silników skrócone do pięciu lat

Zespoły zaakceptowały także konieczność jak najszybszego zmniejszenia wydatków w F1.
Marek Roczniak, 14 stycznia 2008, wyświetlenia: 2276<< | lista | T- | T+ | >>
Jak informuje serwis autosport.com, zespoły Formuły Jeden zgodziły się na skrócenie pełnego zamrożenie rozwoju silników z 10 do 5 lat. Ponadto zaakceptowały konieczność jak najszybszego zmniejszenia wydatków w F1, choć żaden z dotychczas zaproponowanych sposobów na to nie zyskał jeszcze jednomyślnego poparcia.

Dyskusja na powyższe tematy toczyła się podczas ostatniego spotkania zespołów z FIA w Paryżu, które odbyło się w piątek, 11 stycznia. W kwestii zmniejszenia wydatków zespoły przedstawiły swój negatywny stosunek do ograniczeń w użyciu tuneli aerodynamicznych i komputerów, gdyż według nich nie jest to najlepszy sposób na osiągnięcie tego. Zgadzają się jednak, że coś w tej sprawie musi zostać wkrótce zrobione.

Tymczasem jeśli chodzi o wspomnianą na początku zgodę na skrócenie pełnego zamrożenie rozwoju silników z 10 do 5 lat, to ma to być połączone z wprowadzeniem od sezonu 2013 nowej formuły silników. Nowe jednostki napędowe mają być bardziej przyjazne środowisku i tańsze od obecnych silników V8 o pojemności 2,4 litra. Wstępne przepisy dotyczące nowych silników mają być przedstawione zespołom w ciągu najbliższych dwóch lat.

Podsumowując piątkowe spotkanie, jeden z jego uczestników powiedział autosport.com: „Było to bardzo pozytywne i zarazem produktywne spotkanie”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych
19.02.2019  Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie
15.02.2019  F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów
09.02.2019  Green: Zmiany na sezon 2021 to największa rewolucja w przepisach od dekad
08.02.2019  Magnussen liczy na ograniczenie zarządzania oponami i paliwem
Tagi:
Prezentacje
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
wolf, 14.01.2008 10:22[!]
Pewnie będą to bezgłośne silniki elektryczne. Kierowcy beda zjeżdżać do pitu żeby zatankować akumulatory :D.
Pokwa, 14.01.2008 10:25[!]
Podobno będą jeździć modelami RC :P
Lukas, 14.01.2008 10:58[!]
Podobno Flinstonowie są w posiadaniu technologii nowych silników F1..
ewreteyrytu, 14.01.2008 11:06[!]
A na twarzach kibiców(na naszych twarzach,co widać po komentarzach) &quot;radość&quot;;-)
rafaello85, 14.01.2008 13:14[!]
&quot; Nowe jednostki napędowe mają być bardziej przyjazne środowisku i tańsze od obecnych silników V8 o pojemności 2,4 litra. Wstępne przepisy dotyczące nowych silników mają być przedstawione zespołom w ciągu najbliższych dwóch lat. &quot;
Ciekawe co FIA znowu kombinuje?
Matador, 14.01.2008 18:48[!]
Każde zamrożenie rozwoju uwstecznia F1. Bardzo dobrze, że skrócili ten okres co do silników. Miejmy nadzieję, że w końcu wszyscy decydenci zrozumieją, że ograniczenia rozwoju to kompletny absurd. Kto się nie rozwija, ten się cofa!
jędruś, 14.01.2008 19:08[!]
Mają być turbo V4 1,2-3 l . Ale to nie potwierdzone chyba.
Zykmaster, 15.01.2008 00:40[!]
Dla mnie to V12 3.0 to byly najlepsze silniki dla F1 jak na ta epoke... Te silniki mogliby zamrozic na 5 lat a nie 2.4 l V8....;/

Ale co tam.... Gp2 bedzie niedlugo szybsze od F1 jak tak dalej beda Kroic;/(zart...)

Pozdro
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca