F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BRM P57Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Holandii - 20 maja 1962
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Włoch - 12 sierpnia 1965
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Holandii - 20 maja 1962
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Stanów Zjednoczonych - 6 października 1963
Pierwsze pole position:Grand Prix Belgii - 17 czerwca 1962
Ostatnie pole position:Grand Prix Stanów Zjednoczonych - 6 października 1963
Zaliczone Grand Prix:31
Zwycięstwa:6 (19.35%)
Zdobyte punkty:133
Statystyki bolidu BRM P57 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196547000003BRM 1.5 V8W. Mairesse, L. Bianchi, M. Gregory, R. Bussinello, G. Bassi
 1964813600004BRM 1.5 V8M. Trintignant, G. Baghetti, T. Maggs
 196310236529206BRM 1.5 V8G. Hill, R. Ginther, L. Bandini, M. Trintignant, M. Solana
 19629166248132BRM 1.5 V8G. Hill, R. Ginther
 Razem:31591336
(19.4%) 
17
(28.8%) 
3
(9.7%) 
3
(9.7%) 
15
(25.4%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1962
Zandvoort17G. HillBRM 1.5 V821
Monte Carlo10G. HillBRM 1.5 V826silnik
Spa-Francorchamps1G. HillBRM 1.5 V812
Spa-Francorchamps2R. GintherBRM 1.5 V89NSskrzynia biegów
Rouen-les-Essarts10R. GintherBRM 1.5 V8103
Rouen-les-Essarts8G. HillBRM 1.5 V829 (naj. okr.)
Aintree12G. HillBRM 1.5 V854
Aintree14R. GintherBRM 1.5 V8813
Nürburgring12R. GintherBRM 1.5 V878
Nürburgring11G. HillBRM 1.5 V821 (naj. okr.)
Monza12R. GintherBRM 1.5 V832
Monza14G. HillBRM 1.5 V821 (naj. okr.)
Watkins Glen5R. GintherBRM 1.5 V82NSsilnik
Watkins Glen4G. HillBRM 1.5 V832
East London4R. GintherBRM 1.5 V877
East London3G. HillBRM 1.5 V821
Sezon 1963
Monte Carlo6G. HillBRM 1.5 V821
Monte Carlo5R. GintherBRM 1.5 V842
Spa-Francorchamps8R. GintherBRM 1.5 V894
Spa-Francorchamps7G. HillBRM 1.5 V81NSskrzynia biegów
Zandvoort12G. HillBRM 1.5 V82NSprzegrzanie
Zandvoort14R. GintherBRM 1.5 V865
Reims46L. BandiniBRM 1.5 V81910
Reims4R. GintherBRM 1.5 V812NSchłodnica
Silverstone1G. HillBRM 1.5 V833
Silverstone3L. BandiniBRM 1.5 V885
Silverstone2R. GintherBRM 1.5 V894
Nürburgring1G. HillBRM 1.5 V84NSskrzynia biegów
Nürburgring15L. BandiniBRM 1.5 V83NSkolizja z Irelandem
Nürburgring2R. GintherBRM 1.5 V863
Monza66M. TrintignantBRM 1.5 V8199
Monza10R. GintherBRM 1.5 V842
Watkins Glen2R. GintherBRM 1.5 V842
Watkins Glen1G. HillBRM 1.5 V811
Mexico City1G. HillBRM 1.5 V834
Mexico City13M. SolanaBRM 1.5 V81111silnik
Mexico City2R. GintherBRM 1.5 V853
East London6R. GintherBRM 1.5 V87NSpółoś napędowa
East London5G. HillBRM 1.5 V863
Sezon 1964
Monte Carlo4M. TrintignantBRM 1.5 V813NSprzegrzanie
Zandvoort32G. BaghettiBRM 1.5 V81610
Zandvoort30T. MaggsBRM 1.5 V815NWwypadek
Spa-Francorchamps6G. BaghettiBRM 1.5 V8178
Spa-Francorchamps7T. MaggsBRM 1.5 V8-NWzapłon
Rouen-les-Essarts28M. TrintignantBRM 1.5 V81611
Brands Hatch17T. MaggsBRM 1.5 V823NSskrzynia biegów
Brands Hatch25M. TrintignantBRM 1.5 V8NZ-
Brands Hatch18G. BaghettiBRM 1.5 V82112
Nürburgring22M. TrintignantBRM 1.5 V8145bateria
Nürburgring18G. BaghettiBRM 1.5 V821NSprzepustnica
Nürburgring26T. MaggsBRM 1.5 V8166
Zeltweg19T. MaggsBRM 1.5 V8194
Zeltweg18G. BaghettiBRM 1.5 V8157
Monza48M. TrintignantBRM 1.5 V820NSwtrysk
Monza30G. BaghettiBRM 1.5 V8158
Sezon 1965
Spa-Francorchamps28W. MairesseBRM 1.5 V8-NWprzejechał 1 okr. na treningach
Spa-Francorchamps27L. BianchiBRM 1.5 V81712
Spa-Francorchamps29M. GregoryBRM 1.5 V819NSpompa paliwowa
Silverstone12M. GregoryBRM 1.5 V81912
Nürburgring24M. GregoryBRM 1.5 V8188
Nürburgring25R. BussinelloBRM 1.5 V8NZ-
Monza52G. BassiBRM 1.5 V822NSsilnik
Monza50R. BussinelloBRM 1.5 V82113ciśnienie oleju
Monza48M. GregoryBRM 1.5 V823NSskrzynia biegów
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca