F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BRM P261Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 10 maja 1964
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Włoch - 8 września 1968
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Monako - 10 maja 1964
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Monako - 22 maja 1966
Pierwsze pole position:Grand Prix Austrii - 23 sierpnia 1964
Ostatnie pole position:Grand Prix Stanów Zjednoczonych - 3 października 1965
Zaliczone Grand Prix:34
Zwycięstwa:6 (17.65%)
Zdobyte punkty:183
Statystyki bolidu BRM P261 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196800000000BRM 3.0 V12F. Gardner
 196757401003BRM 2.1 V8
BRM 2.0 V8
P. Courage, J. Stewart, C. Irwin, D. Hobbs
 19669183414008BRM 2.0 V8G. Hill, B. Bondurant, J. Stewart, V. Wilson, I. Ireland
 1965102081311434BRM 1.5 V8J. Stewart, G. Hill
 196410206427112BRM 1.5 V8G. Hill, R. Ginther
 Razem:34651836
(17.6%) 
23
(35.4%) 
5
(14.7%) 
4
(11.8%) 
17
(26.2%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1964
Monte Carlo8G. HillBRM 1.5 V831 (naj. okr.)
Monte Carlo7R. GintherBRM 1.5 V882
Zandvoort8R. GintherBRM 1.5 V8811
Zandvoort6G. HillBRM 1.5 V834
Spa-Francorchamps1G. HillBRM 1.5 V825pompa paliwowa
Spa-Francorchamps2R. GintherBRM 1.5 V884
Rouen-les-Essarts10R. GintherBRM 1.5 V895
Rouen-les-Essarts8G. HillBRM 1.5 V862
Brands Hatch3G. HillBRM 1.5 V822
Brands Hatch4R. GintherBRM 1.5 V8148
Nürburgring4R. GintherBRM 1.5 V8117
Nürburgring3G. HillBRM 1.5 V852
Zeltweg4R. GintherBRM 1.5 V852
Zeltweg3G. HillBRM 1.5 V81NSdystrybutor
Monza20R. GintherBRM 1.5 V894
Monza18G. HillBRM 1.5 V83NSsprzęgło
Watkins Glen4R. GintherBRM 1.5 V8134
Watkins Glen3G. HillBRM 1.5 V841
Mexico City3G. HillBRM 1.5 V8611
Mexico City4R. GintherBRM 1.5 V8118
Sezon 1965
East London4J. StewartBRM 1.5 V8116
East London3G. HillBRM 1.5 V853
Monte Carlo3G. HillBRM 1.5 V811 (naj. okr.)
Monte Carlo4J. StewartBRM 1.5 V833
Spa-Francorchamps8J. StewartBRM 1.5 V832
Spa-Francorchamps7G. HillBRM 1.5 V815
Clermont-Ferrand10G. HillBRM 1.5 V8135
Clermont-Ferrand12J. StewartBRM 1.5 V822
Silverstone4J. StewartBRM 1.5 V845
Silverstone3G. HillBRM 1.5 V822 (naj. okr.)
Zandvoort12J. StewartBRM 1.5 V862
Zandvoort10G. HillBRM 1.5 V814
Nürburgring10J. StewartBRM 1.5 V82NSzawieszenie
Nürburgring9G. HillBRM 1.5 V832
Monza32J. StewartBRM 1.5 V831
Monza30G. HillBRM 1.5 V842
Watkins Glen3G. HillBRM 1.5 V811 (naj. okr.)
Watkins Glen4J. StewartBRM 1.5 V86NSzawieszenie
Mexico City4J. StewartBRM 1.5 V88NSsprzęgło
Mexico City3G. HillBRM 1.5 V85NSsilnik
Sezon 1966
Monte Carlo11G. HillBRM 2.0 V843
Monte Carlo19B. BondurantBRM 2.0 V8164
Monte Carlo12J. StewartBRM 2.0 V831
Spa-Francorchamps8B. BondurantBRM 2.0 V811NSwypadek
Spa-Francorchamps15J. StewartBRM 2.0 V83NSwypadek
Spa-Francorchamps14G. HillBRM 2.0 V89NSwypadek
Spa-Francorchamps8V. WilsonBRM 2.0 V8-NWbolid poprowadził Bondurant
Reims16G. HillBRM 2.0 V88NSsilnik
Brands Hatch25B. BondurantBRM 2.0 V8149
Brands Hatch4J. StewartBRM 2.0 V88NSsilnik
Brands Hatch3G. HillBRM 2.0 V843
Zandvoort14J. StewartBRM 2.0 V884
Zandvoort12G. HillBRM 2.0 V872
Nürburgring6J. StewartBRM 2.0 V835
Nürburgring5G. HillBRM 2.0 V8104
Nürburgring14B. BondurantBRM 2.0 V811NSsilnik
Monza48B. BondurantBRM 2.0 V8187
Watkins Glen10I. IrelandBRM 2.0 V817NSalternator
Mexico City10I. IrelandBRM 2.0 V816NSukład przeniesienia napędu
Sezon 1967
Monte Carlo6P. CourageBRM 2.1 V813NSpoślizg
Monte Carlo4J. StewartBRM 2.1 V86NSdyferencjał
Spa-Francorchamps17C. IrwinBRM 2.0 V815NSsilnik
Le Mans10J. StewartBRM 2.1 V8103
Silverstone20D. HobbsBRM 2.0 V8148
Silverstone16P. CourageBRM 2.1 V816NWbolid poprowadził Irwin
Silverstone15C. IrwinBRM 2.0 V8137
Mosport Park12D. HobbsBRM 2.0 V8129
Sezon 1968
Monza28F. GardnerBRM 3.0 V12NZ-
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca