F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Minardi M185BPokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 23 marca 1986
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Australii - 26 października 1986
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:15
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Statystyki bolidu Minardi M185B ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 198615240000023Motori Moderni 1.5 V6TA. Nannini, A. de Cesaris
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1986
Jacarepaguá24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T25NSsprzęgło
Jacarepaguá23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T22NSturbo
Jerez24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T25NSdyferencjał na okr. formującym
Jerez23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T24NSdyferencjał
Imola24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T18NSwypadek
Imola23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T23NSsilnik
Monte Carlo23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6TNZ-
Monte Carlo24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6TNZ-
Spa-Francorchamps24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T22NSskrzynia biegów
Spa-Francorchamps23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T19NSbrak paliwa
Gilles Villeneuve23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T21NSskrzynia biegów
Gilles Villeneuve24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T20NSturbo
Detroit24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T24NSturbo
Detroit23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T23NSskrzynia biegów
Paul Ricard24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T19NSkolizja z Ghinzanim
Paul Ricard23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T23NSturbo
Brands Hatch24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T20NSukład kierowniczy
Brands Hatch23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T21NSelektryka
Hockenheim24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T22NSprzegrzanie
Hockenheim23A. de CesarisMotori Moderni 1.5 V6T23NSskrzynia biegów
Hungaroring24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T17NSsilnik
Red Bull Ring 24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T19NSzawieszenie
Monza24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T19NSelektryka
Estoril24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T18NSniesklasyfikowany
Mexico City24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T2414
Adelaide24A. NanniniMotori Moderni 1.5 V6T18NSwypadek
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca