F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Brabham BT56Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 12 kwietnia 1987
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Australii - 15 listopada 1987
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:10
Statystyki bolidu Brabham BT56 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 1987163210020024BMW 1.5 L4TA. de Cesaris, R. Patrese, S. Modena
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1987
Jacarepaguá8A. de CesarisBMW 1.5 L4T13NSdyferencjał
Jacarepaguá7R. PatreseBMW 1.5 L4T11NSelektryka
Imola8A. de CesarisBMW 1.5 L4T14NSpoślizg
Imola7R. PatreseBMW 1.5 L4T79
Spa-Francorchamps7R. PatreseBMW 1.5 L4T8NSsprzęgło
Spa-Francorchamps8A. de CesarisBMW 1.5 L4T133
Monte Carlo8A. de CesarisBMW 1.5 L4T21NSzawieszenie
Monte Carlo7R. PatreseBMW 1.5 L4T10NSelektryka
Detroit7R. PatreseBMW 1.5 L4T99
Detroit8A. de CesarisBMW 1.5 L4T17NSskrzynia biegów
Paul Ricard8A. de CesarisBMW 1.5 L4T11NSturbo
Paul Ricard7R. PatreseBMW 1.5 L4T12NSdyferencjał
Silverstone8A. de CesarisBMW 1.5 L4T9NSturbo
Silverstone7R. PatreseBMW 1.5 L4T11NSturbo
Hockenheim8A. de CesarisBMW 1.5 L4T7NSsilnik
Hockenheim7R. PatreseBMW 1.5 L4T11NSzapłon
Hungaroring8A. de CesarisBMW 1.5 L4T13NSskrzynia biegów
Hungaroring7R. PatreseBMW 1.5 L4T105
Red Bull Ring 7R. PatreseBMW 1.5 L4T8NSsilnik
Red Bull Ring 8A. de CesarisBMW 1.5 L4T10NSsilnik
Monza8A. de CesarisBMW 1.5 L4T10NSzawieszenie
Monza7R. PatreseBMW 1.5 L4T9NSsilnik
Estoril7R. PatreseBMW 1.5 L4T7NSsilnik
Estoril8A. de CesarisBMW 1.5 L4T13NSwtrysk
Jerez8A. de CesarisBMW 1.5 L4T10NSskrzynia biegów
Jerez7R. PatreseBMW 1.5 L4T913
Mexico City7R. PatreseBMW 1.5 L4T83
Mexico City8A. de CesarisBMW 1.5 L4T10NSincydent z Senną
Suzuka8A. de CesarisBMW 1.5 L4T10NSsilnik
Suzuka7R. PatreseBMW 1.5 L4T811
Adelaide8A. de CesarisBMW 1.5 L4T108poślizg
Adelaide7S. ModenaBMW 1.5 L4T15NSkondycja kierowcy
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca