F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Benetton B187Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 12 kwietnia 1987
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Australii - 15 listopada 1987
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:28
Statystyki bolidu Benetton B187 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 1987163228020116Ford F1 1.5 V6TT. Fabi, T. Boutsen
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1987
Jacarepaguá19T. FabiFord F1 1.5 V6T4NSturbo
Jacarepaguá20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T65
Imola20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T11NSsilnik
Imola19T. FabiFord F1 1.5 V6T4NSturbo (naj. okr.)
Spa-Francorchamps19T. FabiFord F1 1.5 V6T9NSsilnik
Spa-Francorchamps20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T7NSłożysko koła
Monte Carlo20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T9NSukład przeniesienia napędu
Monte Carlo19T. FabiFord F1 1.5 V6T128
Detroit20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T4NShamulce
Detroit19T. FabiFord F1 1.5 V6T8NSkolizja z Cheeverem
Paul Ricard20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T5NSsilnik
Paul Ricard19T. FabiFord F1 1.5 V6T75
Silverstone20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T57
Silverstone19T. FabiFord F1 1.5 V6T66
Hockenheim19T. FabiFord F1 1.5 V6T9NSsilnik
Hockenheim20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T6NSsilnik
Hungaroring20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T74
Hungaroring19T. FabiFord F1 1.5 V6T12NSskrzynia biegów
Red Bull Ring 19T. FabiFord F1 1.5 V6T53
Red Bull Ring 20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T44
Monza20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T65
Monza19T. FabiFord F1 1.5 V6T77
Estoril20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T914
Estoril19T. FabiFord F1 1.5 V6T104brak paliwa
Jerez20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T816hamulce/poślizg
Jerez19T. FabiFord F1 1.5 V6T6NShamulce
Mexico City20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T4NSelektryka
Mexico City19T. FabiFord F1 1.5 V6T65
Suzuka19T. FabiFord F1 1.5 V6T6NSsilnik
Suzuka20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T35
Adelaide20T. BoutsenFord F1 1.5 V6T53
Adelaide19T. FabiFord F1 1.5 V6T9NShamulce
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca