F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Maserati A6GCMPokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Francji - 6 lipca 1952
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Niemiec - 1 sierpnia 1954
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Włoch - 13 września 1953
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Włoch - 13 września 1953
Pierwsze pole position:Grand Prix Belgii - 21 czerwca 1953
Ostatnie pole position:Grand Prix Szwajcarii - 23 sierpnia 1953
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:1 (5.88%)
Zdobyte punkty:78,5
Statystyki bolidu Maserati A6GCM ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 195444000001Maserati 2.5 L6H. Schell
 195384070182419Maserati 2.0 L6O. Galvez, F. Bonetto, J. F. Gonzalez, J. M. Fangio, E. de Graffenried, J. Claes, O. Marimon, C. Landi, H. Lang, S. Mantovani, P. Bira, L. Musso
 19525158,501018Maserati 2.0 L6P. Etancelin, E. Cantoni, G. Bianco, F. Bonetto, J. Flinterman, C. Landi, J. F. Gonzalez, F. Rol
 Razem:175978,51
(5.9%) 
9
(15.3%) 
2
(11.8%) 
5
(29.4%) 
28
(47.5%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1952
Rouen-les-Essarts28P. EtancelinMaserati 2.0 L6188
Silverstone35E. CantoniMaserati 2.0 L627NShamulce
Silverstone34G. BiancoMaserati 2.0 L62818
Nürburgring115G. BiancoMaserati 2.0 L616NSwycofał się
Nürburgring105F. BonettoMaserati 2.0 L610ZDstart na popych po poślizgu
Nürburgring116E. CantoniMaserati 2.0 L626NStylna oś
Zandvoort18G. BiancoMaserati 2.0 L612NStylna oś
Zandvoort16J. FlintermanMaserati 2.0 L6-9 jechał na zmianę z Landim
Zandvoort16C. LandiMaserati 2.0 L6169 jechał na zmianę z Flintermanem
Zandvoort20J. FlintermanMaserati 2.0 L615NSdyferencjałl
Monza26J. F. GonzalezMaserati 2.0 L652 (naj. okr.)
Monza50E. CantoniMaserati 2.0 L62311
Monza24F. RolMaserati 2.0 L616NSsilnik
Monza48C. LandiMaserati 2.0 L6188
Monza22F. BonettoMaserati 2.0 L6135
Monza46G. BiancoMaserati 2.0 L624NSsilnik
Sezon 1953
Buenos Aires8O. GalvezMaserati 2.0 L695
Buenos Aires6F. BonettoMaserati 2.0 L615NSukład przeniesienia napędu
Buenos Aires4J. F. GonzalezMaserati 2.0 L653
Buenos Aires2J. M. FangioMaserati 2.0 L62NSukład przeniesienia napędu
Zandvoort16F. BonettoMaserati 2.0 L6133 jechał na zmianę z Gonzalezem
Zandvoort14J. F. GonzalezMaserati 2.0 L65NStylna oś
Zandvoort12J. M. FangioMaserati 2.0 L62NStylna oś
Zandvoort18E. de GraffenriedMaserati 2.0 L675
Zandvoort16J. F. GonzalezMaserati 2.0 L6-3 jechał na zmianę z Bonetto
Spa-Francorchamps6J. ClaesMaserati 2.0 L610NSukład kierowniczy/wypadek; jechał na zmianę z Fangio
Spa-Francorchamps4J. M. FangioMaserati 2.0 L61NSsilnik
Spa-Francorchamps30E. de GraffenriedMaserati 2.0 L694
Spa-Francorchamps2J. F. GonzalezMaserati 2.0 L63NSprzepustnica (naj. okr.)
Spa-Francorchamps6J. M. FangioMaserati 2.0 L6-NSukład kierowniczy/wypadek; jechał na zmianę z Claesem
Spa-Francorchamps28O. MarimonMaserati 2.0 L663
Reims46E. de GraffenriedMaserati 2.0 L697
Reims18J. M. FangioMaserati 2.0 L642 (naj. okr.)
Reims24F. BonettoMaserati 2.0 L62NSsilnik
Reims22O. MarimonMaserati 2.0 L689
Reims20J. F. GonzalezMaserati 2.0 L653
Silverstone26O. MarimonMaserati 2.0 L67NSsilnik
Silverstone25F. BonettoMaserati 2.0 L6166
Silverstone24J. F. GonzalezMaserati 2.0 L624 (naj. okr.)
Silverstone31E. de GraffenriedMaserati 2.0 L626NSsprzęgło
Silverstone23J. M. FangioMaserati 2.0 L642
Nürburgring7F. BonettoMaserati 2.0 L674
Nürburgring5J. M. FangioMaserati 2.0 L622
Nürburgring17E. de GraffenriedMaserati 2.0 L6115
Nürburgring8O. MarimonMaserati 2.0 L68NSzawieszenie
Bremgarten30F. BonettoMaserati 2.0 L610NSsilnik; jechał na zmianę z Fangio
Bremgarten30J. M. FangioMaserati 2.0 L6-NSsilnik; jechał na zmianę z Bonetto
Bremgarten36O. MarimonMaserati 2.0 L65NSsilnik
Bremgarten4C. LandiMaserati 2.0 L620NSskrzynia biegów
Bremgarten32F. BonettoMaserati 2.0 L6-4 jechał na zmianę z Fangio
Bremgarten34H. LangMaserati 2.0 L6115
Bremgarten32J. M. FangioMaserati 2.0 L614 jechał na zmianę z Bonetto
Bremgarten42E. de GraffenriedMaserati 2.0 L68NSukład przeniesienia napędu
Monza50J. M. FangioMaserati 2.0 L621 (naj. okr.)
Monza56S. MantovaniMaserati 2.0 L6127 jechał na zmianę z Musso
Monza44P. BiraMaserati 2.0 L62311
Monza54O. MarimonMaserati 2.0 L64NSkolizja z Ascarim
Monza42C. LandiMaserati 2.0 L621NSsilnik
Monza58E. de GraffenriedMaserati 2.0 L69NSsilnik
Monza52F. BonettoMaserati 2.0 L67NSbrak paliwa
Monza56L. MussoMaserati 2.0 L6-7 jechał na zmianę z Mantovanim
Sezon 1954
Buenos Aires28H. SchellMaserati 2.5 L6106
Reims48H. SchellMaserati 2.5 L621NSpompa paliwowa
Silverstone3H. SchellMaserati 2.5 L61612
Nürburgring15H. SchellMaserati 2.5 L6147
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca